|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Mucho Graçias.. |
|
|
| eieregooie |
| Mid-Town in Den Haag had einde van de middag ook nog kaarten als ik mij niet vergis... |
|
|
| basvh |
hier zijn nog kaarten over
Club Warehouse - Amsterdam - 020-6228766
Dance Tracks - Amsterdam - 020-6390853
Funky House - Den Haag - 070-3620333
Freaky Records - Eindhoven - 040-2435599
Trancentral - Haarlem - 023-5420336
Funky House - Rotterdam - 010-4333507
Outfitz - Rotterdam - 010-2142255
Twist ‘n Shout - Utrecht - 030-2340520
Magik The Recordstore - Breda - 076-5152992 |
|
|
| MennoB |
Gisteren ff kaarten gehaald en hoorde dat de ticketbox kaarten voor 30 oktober al uitverkocht waren om 10 uur :eyespop:
De kaartverkoop van de ticketbox begon al om 9 uur ofzoiets..
Maar bij Freaky Records is Eindhoven hadden ze van Blackhole zelf een doos met 400 voorgedrukte kaarten voor Zaterdag en 400 kaarten voor vrijdag gekregen. Dus ik hoefde me geen zorgen te maken en heb gewoon 4 kaarten voor zaterdag kunnen kopen.
Wat wel opviel was dat er geen limiet opzat, dus je kon gewoon zoveel kaarten kopen als ze zelf wilde.. Wat sommige ook deden om ze daarna weer voor héél veel te verkopen :D :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Gisteren ff kaarten gehaald en hoorde dat de ticketbox kaarten voor 30 oktober al uitverkocht waren om 10 uur :eyespop:
De kaartverkoop van de ticketbox begon al om 9 uur ofzoiets..
Maar bij Freaky Records is Eindhoven hadden ze van Blackhole zelf een doos met 400 voorgedrukte kaarten voor Zaterdag en 400 kaarten voor vrijdag gekregen. Dus ik hoefde me geen zorgen te maken en heb gewoon 4 kaarten voor zaterdag kunnen kopen.
Wat wel opviel was dat er geen limiet opzat, dus je kon gewoon zoveel kaarten kopen als ze zelf wilde.. Wat sommige ook deden om ze daarna weer voor héél veel te verkopen :D :D |
Wat voor zin heeft een limiet. In de het centrum van Den Haag heb je al iets van 3 free records zitten, Funky House en Midtown. In 10 minuten heb je dan in 4 a 5 zaken kaarten gehaald, als je echt veel kaarten wil hebben. Bij Funky House doen ze btw wel moeilijk met veel kaartjes halen. Ging verleden jaar voor een Invitedfeessie 8 kaarten halen en toen zaten ze moeilijk te doen. Ze wilde weten waarom ik zoveel kaartjes moest hebben en waarom mijn vrienden niet zelf een kaartje konden halen. |
|
|
| moogwai |
Godverdomme, natuurlijk weer helemaal vergeten :whip: :whip:
Drukke week gehad, amper online geweest (computer moest ook nog eens geformatteerd worden :whip: )
Iemand toevallig nog een kaartje over?? :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
Godverdomme, natuurlijk weer helemaal vergeten :whip: :whip:
Drukke week gehad, amper online geweest (computer moest ook nog eens geformatteerd worden :whip: )
Iemand toevallig nog een kaartje over?? :) |
Kijk eens een paar posts boven je ;) |
|
|
| Flipper01 |
Ik vind dat ze bij dit soort feesten best een limiet mogen stellen van maximaal 5 kaarten per persoon. Als je met een hele vriendengroep wilt gaan, kan je toch ook gezellig met z'n allen kaartjes gaan kopen. En zo voorkom je ook dat er van die handelaren in een keer 40 kaarten op gaan kopen..
Ik ben erg benieuwd naar het publiek wat erop af zal komen, het zijn in ieder geval mensen die er veel zin in hebben, anders ga je niet in een rij voor de FRS staan (of zorgen dat je er een half uur vantevoren bent) |
|
|
| Stasha |
so how many tickets for each party ? ... 25.000 or more?
i hope dancegrooves is reliable provider of tickets ... i have ordered them on saturday but no email confirmation as with ticketservice ... im gonna be sooo if they mess my tickets |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Stasha
so how many tickets for each party ? ... 25.000 or more?
i hope dancegrooves is reliable provider of tickets ... i have ordered them on saturday but no email confirmation as with ticketservice ... im gonna be sooo if they mess my tickets |
25.000 for each party. Dancegrooves is reliable :) When I order vinyl there, it's always delivered within a few days. Never had any complaints there :) |
|
|
| Jappio |
| heb na mysteryland de prijs / kwaliteit verhouding van dit soort grote feesten in ogenschouw genomen en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer naar id-t feestjes ga; ik weet plekken waar ik me voor 60 euro veel meer kan vermaken (remy deed ook nog een goeie suggestie overigens ;)) |
|
|
|
|