return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiėsto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 70)
View this Thread in Original format
dj_spare
quote:
Originally posted by andrea-sky
weet niet of het al gepost is, maar hier kan je (gratis) nog keer enkele hoogtepunten bekijken van TIC 2004,

Free Link

groetjes andrea

dat is vrijdag... dat was de 'Generale Repetitie' (tiesto zei dat zelf ook, hahahaha :D :D :D'
MennoB
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
- Weinig contact met het publiek :S net of hattie zn avond niet.

-hee hoo gehalte was idd groot, zat op de tribune achteraan lekker los te gaan (jaja op de tribune kon het ook ). draaide hij heerlijke techno platen. opeens love comes again. iedereeen meebrullen . Ik vind dat echt zon BOUTplaat maja. Dus ik was toch op de tribune, dan maar een stoel )

- ik heb de classics ook gemist. maar hij heeft genoeg TOP platen gedraaid! (alhoewel voyage en silence ALTIJD mogen)

+ Delerium - Innocent gehoord
+ 4 gratis tiesto in concert keycords
+ Goed geluid, en erg gaaf licht (lasers e.d)

Al met al vrijdagavond wel een topavond gehad! Tiesto is zeker een goeie dj :)

Ik vond het geluid wat minder, iig achteraan

Daar stonden we namelijk op het begin van de avond en het klonk nogal hol. Kon ook zijn dat het nog vroeg op de avond was, want de muziek stond niet zo heel hard, kon gewoon horen wat iedereen zei. We zijn ook niet veel later dat tiesto begon naar voren gelopen, waar het geluid wel goed was..
basvh
als ik terug denk aan het laatste uurtje dan krijg ik weer kippen vel:

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
stanymi
What a great party !

Tiiiiiiiiiiiėstooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!!
:eek: :eek: :eek:

some pictures

:cool: :cool: thx Tijs :cool: :cool:
emma
ik vond het vorig jaar beter...

maar laatste uur was echt zo vet !!! ging zo hard uit mijn dak, niet normaal. Kon mezelf gewoon niet meer onder controle houden!
raoel
Ik heb echt zwaaar genoten afgelopen nacht.

Ik had niet verwacht dat het TiC2003 zou overtreffen, maar als ik de plussen en minnen afweeg heeft het dat toch wel gedaan. Persoonlijk vond ik de opbouw in het het eerste uur tot 2 uur een stuk minder dan vorig jaar. Het 3D gebeuren was wel leuk, maar ik vond dat het de aandacht van het publiek (van mij ook) en tiesto te veel trok waardoor de muziek zowat bijzaak leek te worden terwijl hij toch echt vette platen draaide op het begin.

De sfeer kwam er voor mij totaal niet in. Bij de volgende nummers vond er een ommekeer plaats:
John O'Callaghan pres. Mannix - Mercury (Original Mix)
Salt Lake - Sunset Highway (Mark Norman Remix)

Ineens begon het publiek wel mee te doen en zag ik de handen voor mij de lucht in gaan.

Maar na de mindere opbouw en lauwe sfeer op het begin werd het beter. Muziekaal gezien had het voor mij veel meer te bieden dan vorig jaar. Veel echte (Magik) trance afgewisseld met stevige trance of tech-trance. Niet van die vervelend lange en saaie onderbrekeingen en ook een stuk minder onderbrekingen. Die act met de verdwijntruc was zelfs erg leuk droeg bij aan de verhoging van de sfeer. Het geluid was, waar ik stond, ook beter dan vorig jaar en het licht... zo heftig en op de goede momenten ingezet. Dat maakte de mindere sfeer toch wel weer goed.

Na Praiseworthy Tunes (Hoilpolloi Mix) heeft hij een hele tijd heerlijke tunes gedraaid. Zweverig, mooi, dansbaar, kortom; TRANCE. Het leek allemaal trance van enkele jaren geleden, maar ik kende ze niet en aan de tracklist te zien ben ik niet de enige:

53. ID
54. ID
55. Marcos - Just For a Day
56. Matti Laamanen - Live
57. ID
58. ID
59. Darren Tate - Prayer For a God
60. ID

De komende tijd komen er dus mooi tunens aan!

Ik vond het allemaal geweldig, maar op dit moment ging het publiek niet los. Misschien veel publiek dat op de naam en de harde en simpele nummers afkomt of dat dit ook met het begin van de avond heeft te maken weet ik nie, feit blijft dat de sfeer niet was zoals vorig jaar (naar mijn beleving dan).

Hierna gaat het tempo weer wat omhoog en komt de hardere en meer energierijke trance uit de speakers geblazen. Heerlijk zo'n opbouw in de set, ik werd helemaal in de "musical journey" meegezogen.

Einde van TiC2004, zoals ik al zei, voor mij overtrof het 2003. Muziekaal gezien heeft het me echt kunnen boeien en heb ik al liefhebber staan te genieten. Het matige begin en de sfeer werden rechtgetrokken door het licht en in mindere mate het geluid.

maar dan nog het uurtje classics, alleen hiervoor al zou ik die 55 euries over hebben gehad. Een uur lang springnichten als een dolle. Een soort van "trip", genieten, en vele momenten met kippenvel.
Een uur waar van mij geen eind aan had hoeven te komen.

TiC2004 was super, de classics maakte het "Magisch"!
Flipper01
quote:
Originally posted by emma
ik vond het vorig jaar beter...

maar laatste uur was echt zo vet !!! ging zo hard uit mijn dak, niet normaal. Kon mezelf gewoon niet meer onder controle houden!

Meer heb ik hier niet aan toe te voegen, dat laatste uur was echt heilig!! Het moment dat hij Southern Sun draaide....zo mooi! :crazy: :crazy:
basvh
quote:
Originally posted by raoel
*knip

Amen 2 that!

had het zelf niet beter kunnen verwoorden! Percies hetzelfde hoe ik me avond heb beleefd.

Al vond ik wel dat 3d gedoe beetje suf, idee was cool though
subtrance
het uur na traffic en het uurtje classics waren ook mijn hoogtepunten. eigenlijk vooral dat heerlijk melodieuze uurtje ouderwetse trance waar nog zo veel nummers van onbekend zijn. aankomend weekend sta ik achter de bar bij TIC belgie, daar ben ik ook zeker benieuwd naar....

al met al een top feestje hoor
ROFL
quote:
Originally posted by andrea-sky
weet niet of het al gepost is, maar hier kan je (gratis) nog keer enkele hoogtepunten bekijken van TIC 2004,

Free Link

groetjes andrea

He Andrea,

Ben je nieuw hier? Stel je voor!!

basvh
Die mp3 van gister die ik heb bevat de gehele avond behalve het laatste uur. De internet connectie van de ripper stopte er op dat moment mee. :mad:

Ach jah beter iets dan niets!
Dr Oetker
Gister avond was echt VEEEEET

ff een aantal plussen en minnen op een rijtje
+ Geluid, waar ik stond (10 meter recht voor de verdijndoos). Je kon je aan elkaar verstaanbaar maken maar het geluid stond niet te zacht, je kon de sub nog voelen :)
+ De lichteffecten, het was allemaal dik in orde.
+ De rijen aan de deur, ik zeg geen rij (00.15)
+ Ik had een goede bieravond, maar niet overmatig
+ Ik heb me geen minuut verveeld of dat ik het niet leuk vond qua muziek, ookal ben ik geen 100% tranceman.
+ LAATSTE UUR!!! er stonden toen alleen maar mensen om me heen die er voor het springen op muziek kwamen.
+ verdwijntruuk, was best leuk vond ik

+/- goochelaar en trampolione springers e.d. hadden vond ik duidelijk een meerwaarde voor de sfeer. Alleen zo vervelend dat dan iedereen naar die gasten gaat staan gapen om te kijken wat ze aan het doen zijn.

- Tijd van aan komst >> File door wegwerkzaamheden en vertrektijd
- 10 euro parkeergeld, paar euro okee, maar 10 das toch nie meer normaal. 22 gulden >> en maar zeggen dat het inflatie is.
- Publiek(sfeer) dat duidelijk voor de naam tiesto komt en niet voor de muziek. Van die mensen die een kaartje van een 1 of andere sponsor krijgt en dan maar bedenkt "oh leuk een avondje naar tiesto" en dan traffic en love comes again helemaal wild worden omdat dat dan wel iets is dat ze wel kennen en leuk vinden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement