|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Drpeer
Ik zag net op de video van tiesto.com, dat ie een extra uur draait op zaterdag, en dat de forum members van tiesto.com de tracks mogen requesten!! |
De klok wordt in die nacht verzet, vernam ik zojuist, dus zo kunnen ze dat uurtje extra mooi vullen :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by raoel
De klok wordt in die nacht verzet, vernam ik zojuist, dus zo kunnen ze dat uurtje extra mooi vullen :) |
kijk dat is nou vet.... een uur langer Trance Classix in de Powerzone Amsterdam :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Smirnoff |
Is d,r eigenlijk al meer bekend over deze avonden ??
* Artiesten ? Hans klok ??
* Thema ?? Around Europe With DJ Tiësto ??
Weet er al iemand iets meer ?? |
|
|
| Chicane |
Thema is........ *tromgeroffel*
MAGIK
:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Is d,r eigenlijk al meer bekend over deze avonden ??
* Artiesten ? Hans klok ??
* Thema ?? Around Europe With DJ Tiësto ??
Weet er al iemand iets meer ?? |
Ik weet wel dat Hans Klok niet komt want die heeft een tour in China van 2 maanden zag ik laats op tv. Verder weet ik niks.
Ook phat dat Tiesto eindelijk In Search of Sunrise 4 heeft aangekondigd voor het voorjaar. :crazy: :eyespop: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ook phat dat Tiesto eindelijk In Search of Sunrise 4 heeft aangekondigd voor het voorjaar. :crazy: :eyespop: |
Das idd goed nieuws! Van 2 en 3 kan ik nog steeds kippevel krijgen. |
|
|
| moogwai |
Zeker vet een nieuwe ISOS, alleen daar moeten we dus nog een half jaar op wachten :(
| quote: | Originally posted by M_Peror
Das idd goed nieuws! Van 2 en 3 kan ik nog steeds kippevel krijgen. |
Wat krijg je van van 1 dan :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by moogwai
Wat krijg je van van 1 dan :D |
Die heb ik nie :D Maar als ik die wel had, kreeg ik er vast ook kippevel van :p |
|
|
| MennoB |
wow zeker vetjes een nieuwe ISOS :D
Ja idd ik krijg ook nog steeds kippenvel van de andere ISOS cd's!!
Ben benieuwd welke nummer erop komen te staan! Echte ISOS tracks zijn niet echt meer uitgekomen de laatste tijd, of ik heb weer eens niet goed opgelet, dat kan ook :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by MennoB
wow zeker vetjes een nieuwe ISOS :D
Ja idd ik krijg ook nog steeds kippenvel van de andere ISOS cd's!!
Ben benieuwd welke nummer erop komen te staan! Echte ISOS tracks zijn niet echt meer uitgekomen de laatste tijd, of ik heb weer eens niet goed opgelet, dat kan ook :D |
nieuwe nummer van Young Parisians gehoord, jump the next train??? |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppet
nieuwe nummer van Young Parisians gehoord, jump the next train??? |
Mmm, ik hoop niet dat ie er dan van dat soort gehypte trancenummertjes op gaat zetten. Er is genoeg beter spul te krijgen. |
|
|
|
|