|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Straks kan je je kaartje nog goedkoper krijgen op de zwarte markt, omdat zoveel mensen hun kaartje hebben gekocht met als doel er winst op te maken :toothless . |
|
|
| TranceFool |
| De eerste advertenties staan ook al weer op marktplaats....:rolleyes: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De eerste advertenties staan ook al weer op marktplaats....:rolleyes: |
Ongelooflijk ja. En er wordt ook al op geboden. €200 voor 3 kaartjes heb ik al zien staan. Het ziet er wel naar uit dat beide concerten gewoon binnen een uur waren uitverkocht. Best wel vet eigenlijk :) |
|
|
| Tim81 |
Sneue gasten die op marktplaats nu al kaarten aanbieden omdat ze wegens omstandigheden niet heen kunnen :whip: !!
Ik word net wakker, maar zie dat het waarschijnlijk geen zin meer heeft om bij FRS langs te fietsen... Nou ja, dan gaan we toch niet!! |
|
|
| jp |
| Net als bij Sensation kun je vast bij de Gelredome voor dumpprijzen een kaartje scoren... |
|
|
| Gotcha85 |
| de 30e schijnt na 7 minuten te zijn uitverkocht lol |
|
|
| Glaniskanis |
Hop... zit hier nog in de boxershort achter de pc net wakker
6 kaarten voor vrijdag :D
lijkt me duidelijke zaak he... vrijdag wordt het tofste |
|
|
| M_Peror |
Kaarten voor vrijdag binnen! (Vanmorgen 10.15 uur bij de FRS)
Helemaal eens: Eerste wordt 't leukste ;) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb al een paar keer een mooi bod geplaatst op marktplaats :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Ook 10 uur iets gehaald, geen kaartjes, maar een gaskachel voor me huis, veel nuttiger dus :D |
|
|
| Tim81 |
Ik had net ook gereageerd op een van die aanbiedingen!
Zoiets van:
TREURIG....
dat je vanmorgen vroeg je bed bent uit gegaan om kaarten te kopen voor Tiesto in Concert en dat je ze nu al wegens omstandigheden te koop aanbiedt!!
ECHT ZIELIG!!
Kreeg een hele lieve reactie terug:
MONGOOL, bemoei je met je eigen zaken! Ga liever werk zoeken!
Dat vraagt natuurlijk om een antwoord als ga jij liever werk zoeken in plaats van geld verdienen met het doorverkopen van kaartjes... |
|
|
|
|