return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 30)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg maar niets, want als ik zoiets zeg is het toch alleen maar gezeik.

Goed zo je leert het wel! Chapeaux
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
ID&T is een BV die haar jaarverslag niet openbaar hoeft te maken vanwege haar omvang.

De jaaromzet was overigens zo'n 25 miljoen Euro

Verander het een en ander voor TIC en reken het om naar twee dagen. Trek dan je conclusies. Het moet het toch wel mogelijk zijn om de toegangsprijs t.o.v. vorig jaar hetzelfde te houden :conf:

Laten we aub niet WEER over dat geld beginnen en uitrekenen tot op de euro. Dat kan gewoon niet, want ik spreek uit ervaring dat er veel en veel meer bij zo'n feest komt kijken dan iedereen denkt.
Maar dan NOG denk ik dat inderdaad de kaarten goedkoper hadden kunnen zijn. De winstmarge is best groot.
Maarja ook dat is hier gezeik....... want iedereen vind dat hij zo goed geld betaald voor zijn kaartje. Goedkoper? Nee joh, ik geef het geld liever aan ID&T!

En Lex: Jammer voor jou, i won't stop! :haha:
jp
Gesprek met een vriendin van me (die weleens naar parties gaat)

noekie's pc is weg... zegt:
oh!! noekie gaat naar tiesto in concert!! hihi...
jp zegt:
vrijdag?
nee ergens in october pas...
jp zegt:
neeeeeeeeeeeeeee
jp zegt:
vrijdag of zaterdag
geen idee... denk zaterdag...

:stongue:
drpeer_holland
quote:
Originally posted by jp
Sponsors sponsors sponsors? Vertel me dan eens waarom zo'n kaartje 60 euro moet kosten?

In mijn ogen zou de entreeprijs flink omlaag moeten tov verleden jaar. Meer bezoekers is lagere kostprijs. Kosten die 2 extra naakte wijven en 4 toegevoegde lasers zo veel meer? Dacht het niet.

De huur van het Gelredome is een schijntje vergeleken met de Arena dus dat kan het ook al niet zijn. Waar gaat al die poen heen?

Wat denk je van TIESTO?? Denk je dat ie gratis komt optreden?? Kost denk ik ook al zo'n 100.000 euro per avond...
Matthijs
quote:
Originally posted by jp
Het moet het toch wel mogelijk zijn om de toegangsprijs t.o.v. vorig jaar hetzelfde te houden :conf:

Ja zou opzich mogelijk moeten zijn. Maar geef ze vanuit zakelijk oogpunt eens ongelijk; zelfs als de prijs verhoogd is is het nog steeds binnen een half uur uitverkocht! Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, dikke kans dat het volgende keer nóg duurder is...
basd
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Wat denk je van TIESTO?? Denk je dat ie gratis komt optreden?? Kost denk ik ook al zo'n 100.000 euro per avond...

Als die klootviool een ton per avond vangt word ik gek. Daar geloof ik echt helemaal niks van, dat alleen zijn gage voor een avondje zo hoog is.

In het ontzettend onwaarschijnlijke geval dat dat wel zo is, dan moet ie zich de ballen uit zijn broek schamen (en 95% aan een goed doel geven), want het enige dat hij doet is plaatjes draaien. Hoofdzakelijk plaatjes van anderen.
drpeer_holland
quote:
Originally posted by basd
Als die klootviool een ton per avond vangt word ik gek. Daar geloof ik echt helemaal niks van, dat alleen zijn gage voor een avondje zo hoog is.

In het ontzettend onwaarschijnlijke geval dat dat wel zo is, dan moet ie zich de ballen uit zijn broek schamen (en 95% aan een goed doel geven), want het enige dat hij doet is plaatjes draaien. Hoofdzakelijk plaatjes van anderen.

Uhum, bij de vorige tiesto in concert verdiende hij 70.000 euro, dus dit jaar zal hij zeker hetzelfde verdienen...of meer...
basd
Wat ik meer bedoelde is zijn gage op zichzelf, het geld wat ie dus contractueel verdient als ie daar gaat staan, ook al komt er niemand. Ik kan me niet voorstellen dat ie daar zoveel voor krijgt. Die 70.000 is vast inclusief alle opbrengsten uit reclametroep en merchandise.

Ik blijf er trouwens bij dat ik het zwaar overtrokken vind dat iemand met het afspelen van muziek van anderen net zoveel kan verdienen als andere mensen, die wel hard werken, in een jaar nog niet eens bij elkaar krijgen. Met dat geld kunnen veel betere dingen gedaan worden.. Maar dat is een andere discussie.
TranceFool
quote:
Originally posted by basd
Wat ik meer bedoelde is zijn gage op zichzelf, het geld wat ie dus contractueel verdient als ie daar gaat staan, ook al komt er niemand. Ik kan me niet voorstellen dat ie daar zoveel voor krijgt. Die 70.000 is vast inclusief alle opbrengsten uit reclametroep en merchandise.

Ik blijf er trouwens bij dat ik het zwaar overtrokken vind dat iemand met het afspelen van muziek van anderen net zoveel kan verdienen als andere mensen, die wel hard werken, in een jaar nog niet eens bij elkaar krijgen. Met dat geld kunnen veel betere dingen gedaan worden.. Maar dat is een andere discussie.

Sasha en Cox hebben hebben ook wel eens een paar ton op een avond verdiend (met nieuwjaarsnacht dacht ik)
Inderdaad absurde bedragen ja, maar wat die je eraan? Kijk maar naar het voetbal, toch een kwestie van vraag, aanbod en concurrentiestrijd denk ik dan
basd
quote:
Originally posted by TranceFool
Sasha en Cox hebben hebben ook wel eens een paar ton op een avond verdiend (met nieuwjaarsnacht dacht ik)
Inderdaad absurde bedragen ja, maar wat die je eraan? Kijk maar naar het voetbal, toch een kwestie van vraag, aanbod en concurrentiestrijd denk ik dan

Klopt, het ging er mij ook niet om dat het hier om Tiesto gaat, maar meer in het algemeen.

En je doet er (helaas) helemaal niks aan, want de massa gaat toch wel blind mee met de grote namen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet ontzettend krom vind.

Flipper01
quote:
Originally posted by Matthijs
Ja zou opzich mogelijk moeten zijn. Maar geef ze vanuit zakelijk oogpunt eens ongelijk; zelfs als de prijs verhoogd is is het nog steeds binnen een half uur uitverkocht! Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, dikke kans dat het volgende keer nóg duurder is...

Daar heb je wel gelijk in.. Maar er zijn oko genoeg feesten die niet uitverkocht raken en waarbij de prijs wel gemakkelijk omlaag kan. Ik denk dat ID&T haar feesten gemakkelijk goedkoper kan maken, maar dan moet er wel wat aangepast worden, als je kijkt wat voor onzin er soms wordt toegevoegd aan een feest en waar niemand wat aan heeft.. Geef gewoon een feest met 5 Dj's in 1 zaal en zorg daarnaast evt voor een kleiner zaaltje met wat chill muziek dat moet toch prima kunnen voor 30 euro pp?

Ik vind het ook jammer dat de prijzen omhoog blijven vliegen en heb dan ook geen geld om alle leuke feestjes langs te gaan, maar zolang men het blijft betalen zullen de prijzen blijven stijgen :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Flipper01

Ik vind het ook jammer dat de prijzen omhoog blijven vliegen en heb dan ook geen geld om alle leuke feestjes langs te gaan, maar zolang men het blijft betalen zullen de prijzen blijven stijgen :whip:

Ja dat is het kutte :S :S Dit slaat ook door op de 'normale' feesten die niet gehyped worden, die worden zo ook duurder, omdat ze afkijken van dit soort feesten.

quote:
Originally posted by TranceFool

Ja helemaal gelijk heb je........ het is vraag en aanbod. Sasha en Cox vragen ook BELACHELIJKE bedragen, echt triest. Maarja, het wordt betaald.

Maybe is nieuwjaarsnacht een slecht voorbeeld overigens: je kan op 1 avond niet op 10 plaatsen tegelijk zijn dan, dus verkoop je jezelf aan de hoogste bieder, omdat er dan overal feesten zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement