return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
Kan me niet voorstellen dat er TA's zijn die de eerste keer zijn geweest, en de 2e keer niet zouden gaan....

Ik ben er iig bij :D!

Grtz



Ik ben d'r een 2e keer ook niet bij hoor, hoe supervet ik de 1e ook vond.

Weet je wat het met dat soort dingen is? Als de 1e keer HEEEEEEEEEEEEEEEL gaaf is, kan het de 2e keer toch er nooit aan tippen, omdat de verwachtingen etc te hoog zijn. Alle vette dingen in je leven moet je eigenlijk maar 1 keer doen, 2e keer is altijd minder ervaar ik.
Kakao
Ook al zou het de eerste editie niet overtreffen ; dan nog zou het ongetwijfeld een pracht-feest zijn. En ik ben er dan ook zeker weer bij!

De kaartverkoop hiervoor zal wel helemaal hectisch worden :crazy:
Asperge
Pas geleden zei Tijs in een interview dat het oktober dit jaar wordt:)
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben d'r een 2e keer ook niet bij hoor, hoe supervet ik de 1e ook vond.

Weet je wat het met dat soort dingen is? Als de 1e keer HEEEEEEEEEEEEEEEL gaaf is, kan het de 2e keer toch er nooit aan tippen, omdat de verwachtingen etc te hoog zijn.


daar gaat het toch niet direct om of wel soms? ik bedoel, als het feest er leuk uit ziet kwa lineup dan waarom zou je dan neit gaan?
ik bedoel meeste mensen "kotsen" op sensation maar als ze een lineup neerzetten als de eerste keer dan wedden dan de meeste mensen hier gewoon der heen gaan!

ps. tuurlijk zul je erna gaan vergelijken maar jah dat doe bijna bij elk feestje denk ik..
basvh
ik had gehoopt dat er in mei weer een tic zou komen maar helaas nu wachten op okt.

Verder denk ik dat tic 2 veel beter kan worden dan deel 1.

Minder onderbrekingen, meer een vloeiend gedeelte. Ook vond ik het middengedeelte net voor, tijdens jan johnsten en erna op sommige momenten erg boring! Kan dus ook beter.
SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
daar gaat het toch niet direct om of wel soms? ik bedoel, als het feest er leuk uit ziet kwa lineup dan waarom zou je dan neit gaan?
ik bedoel meeste mensen "kotsen" op sensation maar als ze een lineup neerzetten als de eerste keer dan wedden dan de meeste mensen hier gewoon der heen gaan!

ps. tuurlijk zul je erna gaan vergelijken maar jah dat doe bijna bij elk feestje denk ik..


Vind ik wel. Je moet dingen die HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG vet waren niet nog een 2e keer doen, valt het altijd tegen. Dat vind ik tenminste, want dan ga je het vergelijken met de keer ervoor.
Maar smaken verschillen, ik ga iig niet meer.
Magic83
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vind ik wel. Je moet dingen die HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG vet waren niet nog een 2e keer doen, valt het altijd tegen. Dat vind ik tenminste, want dan ga je het vergelijken met de keer ervoor.
Maar smaken verschillen, ik ga iig niet meer.


Als je de eerste keer niet bent geweest niet :p
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vind ik wel. Je moet dingen die HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG vet waren niet nog een 2e keer doen, valt het altijd tegen. Dat vind ik tenminste, want dan ga je het vergelijken met de keer ervoor.
Maar smaken verschillen, ik ga iig niet meer.

k bram punt helemaal mee eens eigenlijk, je zou het kunnen vergelijken met films die geen vervolg hadden meoten krijgen (zoals t3 of nog erger matrix) :)
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vind ik wel. Je moet dingen die HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG vet waren niet nog een 2e keer doen, valt het altijd tegen. Dat vind ik tenminste, want dan ga je het vergelijken met de keer ervoor.
Maar smaken verschillen, ik ga iig niet meer.


dus als jij een goede sexpartij heb gehad dan zeg je ook tegen je vriendin nou schat ik hoef nu noooooooit meer! :haha: :haha: :haha:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basvh
dus als jij een goede sexpartij heb gehad dan zeg je ook tegen je vriendin nou schat ik hoef nu noooooooit meer! :haha: :haha: :haha:


BRILJANT! :D

Optimus
quote:
Originally posted by basvh
dus als jij een goede sexpartij heb gehad dan zeg je ook tegen je vriendin nou schat ik hoef nu noooooooit meer! :haha: :haha: :haha:


hij rukt zich al 4 jaar suf:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
dus als jij een goede sexpartij heb gehad dan zeg je ook tegen je vriendin nou schat ik hoef nu noooooooit meer! :haha: :haha: :haha:


LoL :D
Nee , dat is denk ik weer wat anders ;)

quote:
Originally posted by Optimus
hij rukt zich al 4 jaar suf:toothless


Nu niet jezelf verwarren met mij he? :)
4 jaar een vriendin ja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement