|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Oh jij bent lekker op dreef :eyes: |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij kan ECHT alleen maar over voetbal lullen ;) |
Nee hoor, valt allemaal wel mee, maar als er over voetbal geluld wordt doe ik meestal wel mee ja.
Ik kom hier meer dan op een PSV forum waar ik ook wel kom.
Getuige dat dit mijn 2000e post is!!!
Scheelt da de helft van mijn posts hier over voetbal gaat ;)
Valt volgens mij ook nog wel mee. |
|
|
| jp |
| Wat een mijlpaal. Dat moet gevierd worden op het Stadhuisplein (ergens in mei) |
|
|
| Daveje |
| :mad: :whip: VOEL JE JE WEL GOED!!??!?!?!? :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :mad: |
|
|
| jp |
| Ja prima. Leuke club met aardige mensen, geen hekken om trainingsveld zoals bij Ajax. Fantastische spelers: Gullit, Romario, Van Nistelrooij etc |
|
|
| Daveje |
| ook gij JP?:confused: :( |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by jp
Wat een mijlpaal. Dat moet gevierd worden op het Stadhuisplein (ergens in mei) |
Ik heb goede hoop :) |
|
|
| Asperge |
JAAAAAAAAAAAAA IK GA OOK! Wilde eerst niet gaan, vanwege verscheidene redenen! Maar kon nu goedkoop 2 kaartjes krijgen en het begon toch te kriebelen dus ik ga nu ook vrijdag!
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* ahp2002
* Asperge
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Glanis
* Esrem
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* MagicImpuls
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* Vandit_Bandit [GTA]
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Tom Lont
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
* Lynxx
* Kolkiewolkie !
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* moogwai
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* Vandit_Bandit [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
* Visje
* Emma
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
* Vandit_Bandit [GTA]
:D :D :D
Jezus ik heb er zin in! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
De meeting vorige keer was wel grappig, behalve die kutfransen die geen engels praten en zielig in een hoekje bleven staan |
Ik heb er maar weinig gezien vorig jaar... Naja, wat is weinig... op 90 man wazs het weinig :p
Maarja, ik was zoals gewoonlijk weer eens te laat :D |
|
|
| Asperge |
| gaan we nog meeten dan op vrijdag? |
|
|
| Esrem |
| Ik wil wel, wie weet een goede plek? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik wil wel, wie weet een goede plek? |
gewoon 00.00 recht vooraan in het midden, al weet ik niet waar het podium staat, als het in het midden is wordt dat lastig:p |
|
|
|
|