|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
zijn er al ergens foto's online?.. ben benieuwd naar lazershow...3D etc ;) |
binnen 30 minuten |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by SaBi
De tracklist ziet er zeker niet verkeerd uit . Vanavond nog 1 uurtje classics .....gaat helemaal goed komen . Heb er zin in :D |
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar kan er nergens iets over vinden. Gaat Tiesto vanavond een uur lang classics draaien?? |
|
|
| SaBi |
| Die geruchten gaan wel rond . Misschien vanwege het terugzetten van de klok ? |
|
|
| DJ Cossh |
wow de lightshow ziet er echt wel adembenemend uit!! die 3D show trot dat op iets ? :toothless
mooie fotos ! |
|
|
| Asperge |
tering het was VETTTTTTTTTTTT!!! Vond het veel toffer dan vorige jaar, veel meer sfeer en feestende mensen! Ga nu maffen, report en pics komen later.:D
edit: en wat was er mis met het mixen? heb niet echt grove fouten gehoord eerlijkgezegd maja nu ga ik echt maffen ben verrot:p |
|
|
| MennoB |
Hahaha LOL
Zal wel z'n hardstyle freak zijn :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Asperge
edit: en wat was er mis met het mixen? heb niet echt grove fouten gehoord eerlijkgezegd maja nu ga ik echt maffen ben verrot:p |
De overgang van Magik Journey naar Pound rammelde aan alle kanten, en dat na 11 minuten al :) |
|
|
| AxePlode |
i love trance. heb via videostream gekeken. hij heeft de hele avond dikke tranceplaten gedraaid op een zeer vet tempo, gwn constan 140bpm = echt geweldig. heb hem alleen vaak mogen betrappen op t feit dat ik hem beter heb horen mixen... verder heel ok. wel minder live acts enzo. heb me trouwes wel de hele stream doodgeergerd aan die interviewer en aan de goochelaars.
maar nu mijn vraag: ik kom vanuit eindhoven, hoe kom ik het snelst in het gelredome. heb OV en auto... |
|
|
| Gotcha85 |
Feestje was zeker wel vet, ook al vond ik de muziek de eerste helft (tot aan matt hales) veel beter als de tweede. Al die uplifting achter elkaar werd iets te langdradig imo
maar openen met Killa is wel stijl ;) |
|
|
|
|