return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 75)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Asperge
Goed dat je dat ff zegt:

ZEG DAN NIETS DIT IS EEN TIC THREAD:rolleyes:


;)



Ja ja ja, ik hou me wel stil want het is toch nooit goed. Boskamp en ID&T zijn niet hetzelfde.



Over die biermannetjes: volgensmij is het gewoon LIGHT bier :p
jp
Evenementenbier van 2,5%

Die arme jongens en meisjes moesten de hele nacht achter de bar blijven voor het schamele bedrag van 80 Euro :eek:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by jp
Evenementenbier van 2,5%

Die arme jongens en meisjes moesten de hele nacht achter de bar blijven voor het schamele bedrag van 80 Euro :eek:


+60 euro dat ze gratis binnen waren natuurlijk :P
jp
Dat dacht ik ook, maar ze kregen geen vrij. Als je in de omloop moest werken had je gewoon pech: geen Tiesto
Smirnoff
Daarom heet het toch ook "Werk", zullen ze zelf wel voor gekozen hebben. Wat betreft die 80 euro... je bent gek als je daarvoor de hele nacht gaat werken !

Maar respect voor de vrouwtjes die dit keer de Vodkatjes-cola eens lekker mixten, en niet 3/4 vodka 1/4 cola :D

Thanks ! ;)
jp
BrEeEZaHhHhHhH......

Passiva
quote:
Originally posted by eieregooie
Oppassen he...

Dit is gelijk je 1e en en laatste waarschuwing...


Kleine blonde Mariandellllllll.... :stongue: :stongue: :stongue:






Is Bram weer aan het piepen geweest? Kon hij het weer niet alleen af? :p :p
eieregooie
Nope, Bram heeft pas achteraf contact met me opgenomen :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Passiva
Is Bram weer aan het piepen geweest? Kon hij het weer niet alleen af? :p :p


Bram piept weer ja, want hij houdt er niet van als mensen de waarheid vertellen dat ik geen vrienden heb, internet is er alleen om te liegen! :D ;)
Remy D
Ik heb iedergeval 2 superdagen gehad. En heb het erg leuk gehad met bepaalde mensen van hier. :D

raoel
Remy, wat vond je de betere avond?

plussen en minnen tov elkaar?
Ben wel benieuwd wat iemand vind die beide avonden is geweest.
basvh
quote:
Originally posted by raoel
Remy, wat vond je de betere avond?



Hehehehe, ik kan hier wat dingen over gaan zeggen maar laat ik dat maar niet doen. wheheh

Of niet Remy ;)


De mp3 set ruled echt de pan uit! Muzikaal toch stukkie beter dan vorig jaar!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 
Privacy Statement