|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Goed dat je dat ff zegt:
ZEG DAN NIETS DIT IS EEN TIC THREAD:rolleyes:
;) |
Ja ja ja, ik hou me wel stil want het is toch nooit goed. Boskamp en ID&T zijn niet hetzelfde.
Over die biermannetjes: volgensmij is het gewoon LIGHT bier :p |
|
|
| jp |
Evenementenbier van 2,5%
Die arme jongens en meisjes moesten de hele nacht achter de bar blijven voor het schamele bedrag van 80 Euro :eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by jp
Evenementenbier van 2,5%
Die arme jongens en meisjes moesten de hele nacht achter de bar blijven voor het schamele bedrag van 80 Euro :eek: |
+60 euro dat ze gratis binnen waren natuurlijk :P |
|
|
| jp |
| Dat dacht ik ook, maar ze kregen geen vrij. Als je in de omloop moest werken had je gewoon pech: geen Tiesto |
|
|
| Smirnoff |
Daarom heet het toch ook "Werk", zullen ze zelf wel voor gekozen hebben. Wat betreft die 80 euro... je bent gek als je daarvoor de hele nacht gaat werken !
Maar respect voor de vrouwtjes die dit keer de Vodkatjes-cola eens lekker mixten, en niet 3/4 vodka 1/4 cola :D
Thanks ! ;) |
|
|
| jp |
BrEeEZaHhHhHhH......
 |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Oppassen he...
Dit is gelijk je 1e en en laatste waarschuwing... |
Kleine blonde Mariandellllllll.... :stongue: :stongue: :stongue:
Is Bram weer aan het piepen geweest? Kon hij het weer niet alleen af? :p :p |
|
|
| eieregooie |
| Nope, Bram heeft pas achteraf contact met me opgenomen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Passiva
Is Bram weer aan het piepen geweest? Kon hij het weer niet alleen af? :p :p |
Bram piept weer ja, want hij houdt er niet van als mensen de waarheid vertellen dat ik geen vrienden heb, internet is er alleen om te liegen! :D ;) |
|
|
| Remy D |
| Ik heb iedergeval 2 superdagen gehad. En heb het erg leuk gehad met bepaalde mensen van hier. :D |
|
|
| raoel |
Remy, wat vond je de betere avond?
plussen en minnen tov elkaar?
Ben wel benieuwd wat iemand vind die beide avonden is geweest. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
Remy, wat vond je de betere avond?
|
Hehehehe, ik kan hier wat dingen over gaan zeggen maar laat ik dat maar niet doen. wheheh
Of niet Remy ;)
De mp3 set ruled echt de pan uit! Muzikaal toch stukkie beter dan vorig jaar! |
|
|
|
|