|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| subtrance |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lekker begin van Tiësto! top set tot dusver! :eyespop: |
idd, hoop niet dat ie morgen daar ook mee begint dan moet ik die lekkere nummertjes missen...
wat een foute lui die "heeeyyy hooo" roepen trouwens. |
|
|
| subtrance |
| het zal wel aan de stream liggen maar die overgang liep toch niet echt soepeltjes :( |
|
|
| Partyhardy! |
| Oe! deze Forever Today vind ik echt helemaal niets! :eyes: maar ik hoorde al vuurwerk afgaan dus dat zal wel mooi zijn :cool: |
|
|
| subtrance |
forever today is idd ruk,
slecht aftreksel van magik yourney |
|
|
| Djeebie |
| Ik vond die intro, in vergelijking met vorig jaar, ook een beetje slecht. Het leek alsof het niet helemaal lekker liep met muziek en mc en dingen en alles. Maar goed, ik luister dan ook via internet :p |
|
|
| Dj Lex |
| Ach als ik daar zou staan zou dat me weinig boeien |
|
|
| subtrance |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik vond die intro, in vergelijking met vorig jaar, ook een beetje slecht. Het leek alsof het niet helemaal lekker liep met muziek en mc en dingen en alles. Maar goed, ik luister dan ook via internet :p |
klopt leek echt ff mis te gaan maar kan ook aan de streams liggen. ben iig toch wel benieuwd geworden naar morgen. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ach als ik daar zou staan zou dat me weinig boeien |
Precies. Luisteren via radio of internet is ook in de verste verte geen vergelijking met daar zijn. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Precies. Luisteren via radio of internet is ook in de verste verte geen vergelijking met daar zijn. |
mjah op IRC issie nu al afgekraakt :p |
|
|
| basvh |
| Klinkt lekker heur!!! Krijg helemaal zin in morgen! |
|
|
| subtrance |
| dit vind ik wel een lekker nummer |
|
|
|
|