|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Dan moet je bij de media werken en een officiele aanvraag indienen |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by jp
Kost wel 8 Euri. |
Wat een fokkers!
Das nog best wel veel.
Misschien een plaatsje in de wijk zoeken, maar daar zal ik dan ook wel niet zo'n zin in hebben.
Met PSV - Galatasaray hebben wij de auto ook in de wijk gezet.
Kon toen ook moeilijk anders. We hadden dik in file gestaan, en kwamen pas in de 40e minuut het stadion binnen. Was wel een stukje lopen vanuit die wijk, maar dat viel allemaal nog wel mee. toen moesten we ook nog over een sloot heen ofzow. Wat een ellende!
Op het moment dat wij richting het stadion lopen, met vele supporters die in de file hadden gestaan scoort Bruggink de 1-0. Ontlading op straat :D
Wat een vette wedstrijd toen, 3-1 overwinning en wat een feest op die verende tribune in het Gelredome. Ondanks de file, één van de gaafste dingen die ik ooit mee heb gemaakt.
Maar ik raak OFF-TOPIC :p
8 euri dus |
|
|
| jp |
| Gewoon op tijd komen en op het parkeerterrein gooien. Met meer man in de auto valt de prijs wel mee. Trouwens, achteraf is het wel fijn niet zo ver hoeven te lopen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
Wat een fokkers!
Das nog best wel veel.
Misschien een plaatsje in de wijk zoeken, maar daar zal ik dan ook wel niet zo'n zin in hebben.
Met PSV - Galatasaray hebben wij de auto ook in de wijk gezet.
Kon toen ook moeilijk anders. We hadden dik in file gestaan, en kwamen pas in de 40e minuut het stadion binnen. Was wel een stukje lopen vanuit die wijk, maar dat viel allemaal nog wel mee. toen moesten we ook nog over een sloot heen ofzow. Wat een ellende!
Op het moment dat wij richting het stadion lopen, met vele supporters die in de file hadden gestaan scoort Bruggink de 1-0. Ontlading op straat :D
Wat een vette wedstrijd toen, 3-1 overwinning en wat een feest op die verende tribune in het Gelredome. Ondanks de file, één van de gaafste dingen die ik ooit mee heb gemaakt.
Maar ik raak OFF-TOPIC :p
8 euri dus |
Jij kan ECHT alleen maar over voetbal lullen ;) |
|
|
| Sukkel |
| quote: | Originally posted by jp
In de wijk zetten kan ook, alhoewel het erg ver lopen is. |
Ver?? Ongeveer 5-10 minuutjes bedoel je... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Sukkel
Ver?? Ongeveer 5-10 minuutjes bedoel je... |
voor een amsterdammer is dat ver:D |
|
|
| Sukkel |
| quote: | Originally posted by basvh
voor een amsterdammer is dat ver:D |
En voor ons is Amsterdam een pokke eind rijden... :rolleyes: |
|
|
| basvh |
| voor mij maar 45 min, dus dat is wel te overzien |
|
|
| Sukkel |
| quote: | Originally posted by basvh
voor mij maar 45 min, dus dat is wel te overzien |
da's waar ja... :) |
|
|
| Sukkel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij kan ECHT alleen maar over voetbal lullen ;) |
Maar bij zijn club is voetbal leuk! Bij die van jou.....tja....niet echt zullen we maar zeggen! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Sukkel
Maar bij zijn club is voetbal leuk! |
Zijn club heeft Mark van Bommel. Dan kan het niet leuk zijn.
Heeeel misschien ga ik over niet al te lange tijd wel naar Eindhoven verhuizen, dan zorgt ie maar dat ie weg is voor die tijd. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* ahp2002
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Glanis
* Esrem
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* MagicImpuls
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* Vandit_Bandit [GTA]
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Tom Lont
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
* Lynxx
* Kolkiewolkie :D :D :D :D !
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* moogwai
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* Vandit_Bandit [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
* Visje
* Emma
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
* Vandit_Bandit [GTA]
|
Met dank aan janneman voor het regelen van el cheapo tickets :cool: :eyespop: ! Weinig bekenden trouwens.... ik zou er bijna toe komen om een meeting te gaan organiseren ;) |
|
|
|
|