|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, Boskamp verliest zijn objectiviteit ook, en wordt nu echt 'Ein ID&T-er!' |
Nou ik heb ook behoorlijk wat feesten meegemaakt en vond dit ook zeker een top 3 feest hoor bram. Terwijl ik na mysteryland ID&t toch ook gewoon kut vond ;)
Heeft verder niks met ID&T te maken, maar meer met het geweldig energieke setje dat tijs draaide. |
|
|
| DjRV |
| snuggle moet niet zo zeiken met ze anti ID&T toer,verveeld een beetje |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, Boskamp verliest zijn objectiviteit ook, en wordt nu echt 'Ein ID&T-er!' |
Mjah dat was al een tijdje zo ja. Slechte zaak. Wel een goed interview met sander kleinenberg van hem en badu.
Kheb ff die stream van vrijdag bekeken zag er gezellig uit maarre die goochelact..sorry maar dat kan toch echt niet?? :haha: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
Wel een goed interview met sander kleinenberg van hem en badu.
|
wat een zaadje ben je toch ook,zolang het over je prog helden gaat is het relaxed en voor de rest is het lame :o |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, Boskamp verliest zijn objectiviteit ook, en wordt nu echt 'Ein ID&T-er!' |
Pfff zeik niet zo man, hij kan het ook gewoon vet gevonden hebben;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
snuggle moet niet zo zeiken met ze anti ID&T toer,verveeld een beetje |
Blaat, met het verkeerde been uit bed gestapt Ruub? Zelf eerst ID&T afzeiken/TiC alles en nu op anderen zeiken als ze dat ook doen?
Wat ik wil zeggen is dat Mick Boskamp normaal altijd superkritisch is op alles en iedereen, en NOOIT een louter positief stuk schrijft over een feest of iets dergelijks. Sinds hij voor ID&T werkt zijn die kritische geluiden een beetje weg. En dat terwijl hij Badu (een jong schrijvend talent met een grote toekomst voor zich als 'housejournalist' die oa voor Xpander schreef/schrijft en nu voor ID&T ook deels) 'in bescherming heeft genomen' en nu overal mee naartoe neemt en die juist wel kritisch is. Dat verbaast me omdat die twee meestal wel dezelfde mening hebben.
Dit is geen klacht tegen ID&T/TiC, dit is iets over Mick Boskamp.
Ik geef ID&T verder groot gelijk met dit feest et cetera etc.
Maarja zoals ik vaker zeg: alles wat ik hier zeg wordt als zeiken gezien. Dus Asperge: blaat. Koekje erbij? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Koekje erbij? |
volgens mij lust je wel een koekje snug want je hebt bere honger :haha: :haha: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
wat een zaadje ben je toch ook,zolang het over je prog helden gaat is het relaxed en voor de rest is het lame :o |
Mjah als iets goed is dan is het goed he ;) maar ik vind het jammer dat mick niet meer van die scherpe columns heeft zoals op partyscene.
Daar was hij enorm kritisch naar id&t en dat is nu totaal omgeslagen. Ach jah kritiek van eigen personeel is not done bij id&t.
Als journalist vind ik hem nog wel goede interviews doen voor id&t (samen met gert van veen). |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maarja zoals ik vaker zeg: alles wat ik hier zeg wordt als zeiken gezien. |
't is gewoon gezeik, en bijna alles wat met ID&T te maken heeft is volgens jou slecht... beetje jammer |
|
|
| DjRV |
| snug is gewoon een zeikwijf en als ie niet oppast krijgt ie geen koekie erbij |
|
|
| DJ_Siesta |
ID-T ROXX
SNUGGLE SUXX
:D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ID-T ROXX
SNUGGLE SUXX
:D |
hoor je het ook is van een ander
:p |
|
|
|
|