return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 76)
View this Thread in Original format
Mindphaser
Ik vond hem minder draaien dan vorig jaar maar dat is misschien persoonlijk.. heb veel geile herinnereingen aan platen die hij destijds draaide, is dit jaar anders.
Had het gevoel dat het ook drukker was afgelopen zaterdag dan vorig jaar..

Ik vind het een beetje "jammer" dat een paar jaar geleden iedereen geilde op zijn sets en de albums die hij maakte en nu de meeste mensen alleen maar lopen te zeiken over hoeveel die elke avond verdient etc.
Ik vraag me af of hij het geld nog wel nodig heeft, volgens mij is ie al lang binnen.

Al met al toch een relaxte avond gehad, ik weet dat veel mensen hier helemaal uitgekotst zijn op hem maar ik blijf hem zeker wel waarderen.
BaRTeZ
Komen er eigenlijk ook twee dvd's?
dj_spare
quote:
Originally posted by Mindphaser

Al met al toch een relaxte avond gehad, ik weet dat veel mensen hier helemaal uitgekotst zijn op hem maar ik blijf hem zeker wel waarderen.


ben ik het mee eens... als hij (samen met ID&T) toch weer zo'n feest weet neer te zetten, heb ik alleen maar respect voor die gast. 't Was gewoon een heerlijk feestje :)
basvh
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Komen er eigenlijk ook twee dvd's?


lijkt me niet logisch. Denk gewoon beste materiaal van 2 avonden op 1 dvd
AversusZ
quote:
Originally posted by basvh
lijkt me niet logisch. Denk gewoon beste materiaal van 2 avonden op 1 dvd


er komt een dubbel dvd met beelden van de twee avonden
Partyhardy!
quote:
Originally posted by raoel
Remy, wat vond je de betere avond?

plussen en minnen tov elkaar?
Ben wel benieuwd wat iemand vind die beide avonden is geweest.


en dat vraag je dan aan Remy? :haha: die vent is niet representatief ben ik bang :disbelief
AxePlode
die camera-armen waren soms wel irritant maar kon me er echt niet druk om maken. wij stonden met zn 3en recht in t midden achter dat cameratreintje snoeihard te springen. heel hard gelachen om die mongolen van cinegroup.nl: 1 gast op camera, 1 gast die constant treintje op en neer duwt, 2 gasten die zorgen dat de kabel nerges achter blijft haken en 1 beveiliging gast omdat het hek de hele tijd uit elkaar ging... en dan werkte ze nog in ploegendienst. een motortje en een kabelgoot had ze hier toch een mannetje of 20 gescheeld...

naast ons stonden trouwes 2 mongolen die de hele avond (!! 9 uur lang) stil hebben gestaan en alleen bij love comes again hard stonden te springen en daarna gwn niet meer... gare gasten

heeft ook iemand die gitarist zien staan na half uurtje aan de rechterkant van podium?? was beetje laat d8 ik...
AxePlode
owja, wie heeft video geripped?? weet een manier om het probleem van screen cappen dat je blanko beeld krijgt te omzeilen !! stuur maar pm...
New Wave
quote:
Originally posted by AxePlode
die camera-armen waren soms wel irritant maar kon me er echt niet druk om maken. wij stonden met zn 3en recht in t midden achter dat cameratreintje snoeihard te springen. heel hard gelachen om die mongolen van cinegroup.nl:



Jezus wat een sukkel ben jij zeg.
Ten eerste zijn het geen mongolen maar zeer hard werkende mensen.
Als jij eens wist hoe het voelt als er zo'n camera tegen je harses komt. En waarom zijn al die gasten daar?: Om te zorgen dat een cameraman veilig kan werken. Er styaan zo veel mensen voor de veiligheid van cameraman, assistent en de mensen om hem heen. Zoals jullie dus....Ik heb van collega's gehoord wat er kan gebeuren als er iets fout gaat en dat waren geen leuke gebeurtenissen.
Daarnaast is het geen cinegroup.nl.........het is ten eerste geen site als TA.com of livesets.com........ten tweede het is gewoon Cinevideogroup en de site is http://www.cinevideogroup.nl
Dus effe je grote mond houden.....en waarom ik zo reageer...ik ben ook zo'n 'mongool' die cameraman is. Als ik jouw tegen kom zal ik eens een flinke camera tegen je harses laten komen. Wist je toevallig dat er aan de andere kant van zo'n camera 250 kilo lood hangt als contragewicht?.....komt hard aan zo'n camera....er zijn doden bij gevallen.....prutser....
Ik laat mijn collega's geen mongolen noemen, camerawerk is ontzettend zwaar en kan gevaarlijk zijn.
Passiva
quote:
Originally posted by New Wave
Jezus wat een sukkel ben jij zeg.
Ten eerste zijn het geen mongolen maar zeer hard werkende mensen.
Als jij eens wist hoe het voelt als er zo'n camera tegen je harses komt. En waarom zijn al die gasten daar?: Om te zorgen dat een cameraman veilig voor hem, zijn assistent en de mensen om hem heen kan werken. Ik heb van collega's gehoord wat er kan gebeuren als er iets fout gaat en dat waren geen leuke gebeurtenissen.
Daarnaast is het geen cinegroup.nl.........het is ten eerste geen site als TA.com of livesets.com........ten tweede het is gewoon Cinevideogroup en de site is http://www.cinevideogroup.nl
Dus effe je grote mond houden.....en waarom ik zo reageer...ik ben ook zo'n 'mongool' die cameraman is. Als ik jouw tegen kom zal ik eens een flinke camera tegen je harses laten komen. Wist je toevallig dat er aan de andere kant van zo'n camera 250 kilo lood hangt als contragewicht?.....komt hard aan zo'n camera....er zijn doden bij gevallen.....prutser....


You go girl! Ben het helemaal met je eens..

ambs
quote:
Originally posted by New Wave
Jezus wat een sukkel ben jij zeg.
Ten eerste zijn het geen mongolen maar zeer hard werkende mensen.
Als jij eens wist hoe het voelt als er zo'n camera tegen je harses komt. En waarom zijn al die gasten daar?: Om te zorgen dat een cameraman veilig kan werken. Er styaan zo veel mensen voor de veiligheid van cameraman, assistent en de mensen om hem heen. Zoals jullie dus....Ik heb van collega's gehoord wat er kan gebeuren als er iets fout gaat en dat waren geen leuke gebeurtenissen.
Daarnaast is het geen cinegroup.nl.........het is ten eerste geen site als TA.com of livesets.com........ten tweede het is gewoon Cinevideogroup en de site is http://www.cinevideogroup.nl
Dus effe je grote mond houden.....en waarom ik zo reageer...ik ben ook zo'n 'mongool' die cameraman is. Als ik jouw tegen kom zal ik eens een flinke camera tegen je harses laten komen. Wist je toevallig dat er aan de andere kant van zo'n camera 250 kilo lood hangt als contragewicht?.....komt hard aan zo'n camera....er zijn doden bij gevallen.....prutser....
Ik laat mijn collega's geen mongolen noemen, camerawerk is ontzettend zwaar en kan gevaarlijk zijn.

GENIAAL deze reply!!! en goed geschreven ook!!!!

Go New Wave!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb iedergeval 2 superdagen gehad. En heb het erg leuk gehad met bepaalde mensen van hier. :D


Hahahahaha wat heb je met Esrem uitgevreten? ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 
Privacy Statement