|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| LOL @ JP, die is echt cool :D |
|
|
| Matthijs |
| hahaha bedankt JP, ik ga met een grote glimlach op m'n gezicht in slaap vallen! |
|
|
| JAF |
!!!!!DUS TOCH 2 DAGEN IN DE GELREDOME!!!!
Aanvrager: mevrouw I. Koster namens
Gelredome Exploitatiemaatschappij BV
Voor: Dance Event - Tiësto in Concert
Locatie: Batavierenweg 25
Datum: nacht van 29 op 30 oktober 2004 en
de nacht van 30 op 31 oktober 2004
Starttijd: 21.00 uur.Eindtijd: 07.00 uur.
Dossiernummer: SB-VVG-2004-03463
bron: http://www.arnhem.nl/sites/internet...EMENTEN_pdf.pdf |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by jp
*plaatje van JP*
|
:stongue: mooi verzonnen! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by JAF
!!!!!DUS TOCH 2 DAGEN IN DE GELREDOME!!!!
Aanvrager: mevrouw I. Koster namens
Gelredome Exploitatiemaatschappij BV
Voor: Dance Event - Tiësto in Concert
Locatie: Batavierenweg 25
Datum: nacht van 29 op 30 oktober 2004 en
de nacht van 30 op 31 oktober 2004
Starttijd: 21.00 uur.Eindtijd: 07.00 uur.
Dossiernummer: SB-VVG-2004-03463
bron: http://www.arnhem.nl/sites/internet...EMENTEN_pdf.pdf |
Conclusie twee keer dezelfde volgelingen aanwezig :) |
|
|
| eieregooie |
| Zou dat niet voor de opbouw of generale repetitie oid zijn? 2 keer achter elkaar lijkt me wat veel van het goeie... |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zou dat niet voor de opbouw of generale repetitie oid zijn? 2 keer achter elkaar lijkt me wat veel van het goeie... |
Lijkt me ook niet nee...
Hij is wel populair maar toch niet zal waarschijnlijk toch niet net als Borsato een paar avonden achter elkaar een stadion vol trekken. |
|
|
| jp |
| Nope twee keer hetzelfde liedje (letterlijk en figuurlijk) |
|
|
| Asperge |
| zou die dan ook precies 2x dezelfde set draaien:p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Asperge
zou die dan ook precies 2x dezelfde set draaien:p |
Hij draait al maanden hetzelfde ;) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hij draait al maanden hetzelfde ;) |
Net zoals Armin ;)
maar dat vinden we HELEMAAL niet erg :D |
|
|
|
|