|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
WIj gaan de 29e :)
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* ahp2002
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Glanis
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* MagicImpuls
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* Vandit_Bandit [GTA]
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Tom Lont
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* moogwai
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* Vandit_Bandit [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
* Visje
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
* Vandit_Bandit [GTA] |
|
|
| raoel |
Op dancegrooves zijn nog steeds kaarten voor beide dagen te koop.
Is dat nog op meer plaatsen, ken iemand die nog wilde gaan. Al is dancegrooves betrouwbaar, in een winkel halen is 100% zekerheid. |
|
|
| Tom Lont |
| Ik heb ze besteld bij dancegrooves en kreeg ze na een week keurig thuisbezorgd. Ik heb er al vaker wat gekocht en altijd netjes geleverd gekregen. |
|
|
| dj_spare |
| Dancegrooves is een prima zaak, alleen duurde het wat lang voordat de kaarten er waren (1 week, toen heb ik een mailtje de deur uit gedaan en 2 dagen later waren de kaartjes er)... |
|
|
| raoel |
Ik vertrouw DG ook hoor, heb er al vaak platen besteld, daarl igt het niet aan. Voor die andere persoon was het misschien fijner om ze in een winkel te halen.
Maar dat zal wel nergens meer lukken. |
|
|
| Chicane |
Ik heb 2 kaarten te koop voor normale prijs (58,50), voor interesse pm graag.
Tevens kan m'n nick uit de lijst gezet worden :( |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb 2 kaarten te koop voor normale prijs (58,50), voor interesse pm graag.
Tevens kan m'n nick uit de lijst gezet worden :( |
Dat lokt natuurlijk vragen uit.
Waarom ga je niet meer?
Ik zal het overigens doorgeven aan die mensen die nog kaarten wilden. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by raoel
Dat lokt natuurlijk vragen uit.
Waarom ga je niet meer?
Ik zal het overigens doorgeven aan die mensen die nog kaarten wilden. |
Redenen hou ik liever voor me, ik weet dat veel gasten op marktplaats hun kaartjes 'om persoonlijke redenen' tegen 3x de winkelwaarde verkopen maar daar begin ik niet aan, ik verkoop de mijne gewoon voor normale prijs en mijn reden is ook daadwerkelijk persoonlijk. Bovendien duurt het ook nog even voordat het 30 oktober is, dus er is voldoende beslissingstijd en tijd om alles rond te maken toch?
Iig bedankt dat je mogelijk iemand hebt, liever dat ik iemand gelukkig maakt met 2 kaartjes dan dat ze op 30 oktober de prullenbak in gaan. |
|
|
| emma |
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* ahp2002
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Glanis
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* MagicImpuls
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* Vandit_Bandit [GTA]
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Tom Lont
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* moogwai
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* Vandit_Bandit [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
* Visje
* Emma
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
* Vandit_Bandit [GTA] |
|
|
| Freezel |
| Emma, wel alfabetisch houden he ;) |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by jp
Terug bij het onderwerp. Al iets uitgelekt over showelementen en/of special tracks? |
Bij TMF zei hij eergisteren, dat het een magische show wordt, met veel goocheltrucs enzo...dus ben benieuwd |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Bij TMF zei hij eergisteren, dat het een magische show wordt, met veel goocheltrucs enzo...dus ben benieuwd |
hans kazan en zijn zonen:D |
|
|
|
|