return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 28)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool

Kap eens met die eeuwige negativiteit :rolleyes: :whip:

Nee, er moet altijd wat zijn om tegenaan te schoppen. En daarnaast: wat heb je aan een ing wereld waar iedereen alles maar goed en oke vindt? "Nee das mijn pakkie an niet", dat is hhet hele mentaliteitsprobleem tegenwoordig. Niemand durft ergens nog wat van te zeggen.

Maar oke, het wordt af en toe overdreven.
Deze paketten ZIJN inderdaad relaxed als je geld teveel hebt en heel moe bent, maar 1) het is echt VEEL te veel geld 2) het is uitmelken 3) ik VIND het onzinnig om daar te pitten als je gewoon in NL bent.

Dus het is bull dat je niet negatief mag zijn als het een mening is.....meningen verschillen nou een maal, OKE? Bij iedere andere organisatie vind ik zoiets ook BULL.

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat ben jij dan van bovenstaande, meneer de weedgebruikerd?

Das hetzelfde als alcohol en niet chemisch, meneer Pol de Pillendraaiert! :p
basvh
quote:

hij is niet voor niks ambtenaar he
eieregooie
quote:
Wat is er nou weer mis met zo´n arrangement???? Je hoeft het toch niet te nemen!!!!:conf: :conf:
Het is makkelijk zoals Chicane al zei voor mensen die geen zin hebben om de hele avond nuchter te blijven. Voor mensen die bijvoorbeeld uit Zeeland of Friesland komen is dit echt zo gek nog niet. Ik hoor trouwens zo vaak van mensen dat ze een hotelletje boeken voor een feest wat aan de andere kant van het land is.

En dit is helemaal niks nieuws ofzo, want bij Sensation kon je dit ook al boeken. Toen werd er helemaal niet zo´n heissa over gemaakt, maar goed daar draaide dan ook geen Tiesto.

LOL :D

Er wordt gelijk weer aangenomen dat t "om Tiesto gaat" WAKE UP!!! Ik ga er ook gewoon heen :D Ik vind puur en alleen zo'n hotel arrangement, en al helemaal een diner arrangement onzin... ALS ik dan ik Arnhem wil blijven slapen, kan ik dat zelf wel regelen, voor een stuk minder geld ook (like chicane blijkbaar). En ik weet al helemaal niet wat ik die avond wil eten, misschien heb ik wel trek in een Big Mac, zit je mooi aan je maaltijd van 80 euro vast... Verder is dit de 1e keer dat ik iets lees over zulke arrangementen, vandaar dat ik er nu op reageer... Kan best dat andere organisaties t ook al gedaan hebben, maar ik weet van niks...

Maar prolly heeft reageren toch geen zin meer, want blijkbaar heb ik t stempel Tiësto-basher al gekregen. Naja... waarschijnlijk ben ik dan een van de weinige bashers die wel gewoon iedere keer naar m gaat luisteren, zen album tot ergernis van me vrienden doodraai in de auto, en bijna al zen platen koopt... :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
LOL :D

Er wordt gelijk weer aangenomen dat t "om Tiesto gaat" WAKE UP!!! Ik ga er ook gewoon heen :D Ik vind puur en alleen zo'n hotel arrangement, en al helemaal een diner arrangement onzin... ALS ik dan ik Arnhem wil blijven slapen, kan ik dat zelf wel regelen, voor een stuk minder geld ook (like chicane blijkbaar). En ik weet al helemaal niet wat ik die avond wil eten, misschien heb ik wel trek in een Big Mac, zit je mooi aan je maaltijd van 80 euro vast... Verder is dit de 1e keer dat ik iets lees over zulke arrangementen, vandaar dat ik er nu op reageer... Kan best dat andere organisaties t ook al gedaan hebben, maar ik weet van niks...

Inderdaad, dat bedoelde ik dus ook.
Maarja zoals je ook al zei: als je hier eenmaal het stempel 'tiesto of armin basher' hebt gekregen wordt je al helemaal niet serieus meer genomen, ook al zeg je dingen die kloppen (als iemand hier ooit iemand al serieus neemt, maar dat terzijde). Oogkleppen.....
drpeer_holland
Ik ben vorig jaar naar Tiesto @ the Matrixx geweest in Nijmegen.

Heb daar toen ook een hotel geboekt, dat was €40 pp inclusief ontbijt, als je wil blijven pitten moet je gewoon ff goed zoeken naar goedkopere hotels, in de buurt van een station...
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat ben jij dan van bovenstaande, meneer de weedgebruikerd?

:D
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Inderdaad, dat bedoelde ik dus ook.
Maarja zoals je ook al zei: als je hier eenmaal het stempel 'tiesto of armin basher' hebt gekregen wordt je al helemaal niet serieus meer genomen, ook al zeg je dingen die kloppen (als iemand hier ooit iemand al serieus neemt, maar dat terzijde). Oogkleppen.....

Tuurlijk Snuggle :o
Als ik jou was zou ik de thread er eens op nalezen hoeveel negatieve opmerkingen jij plaatst, dat begint echt irritant te worden. Tuurlijk mag iedereen voor zn mening uitkomen, tis niet voor niks een forum, maar op een gegeven moment weten we het wel..
Remy D
quote:
Als ik jou was zou ik de thread er eens op nalezen hoeveel negatieve opmerkingen jij plaatst, dat begint echt irritant te worden. Tuurlijk mag iedereen voor zn mening uitkomen, tis niet voor niks een forum, maar op een gegeven moment weten we het wel..

Maar dat is typisch zo'n geval van heel negatief doen en alles afzeiken maar ondertussen vind hij het stiekem allemaal erg leuk en zo hij het liefst bij 1 van de 2 avonden zijn.
Echt een rukker is het die Bram, zo doorzichtig als de pest!
:haha:
TranceFool
quote:
Originally posted by Remy D
Maar dat is typisch zo'n geval van heel negatief doen en alles afzeiken maar ondertussen vind hij het stiekem allemaal erg leuk en zo hij het liefst bij 1 van de 2 avonden zijn.
Echt een rukker is het die Bram, zo doorzichtig als de pest!
:haha:

hahaha, wie weet... :stongue:
raoel
Zag net op dancegrooves.com dat ze weer kaarten hadden voor vrijdag.
Dus mensen die nog op zoek zijn naar kaarten...

Bij freaky hebben ze er ook nog steeds voor vrijdag volgens mij.

Vrijdag is ook gewoon een kut dag!
Iedereen die vrijdag gaat zou van Ta gebanned moeten worden ;)

Partyhardy!
Zo'n arrangement is zeker niet uitmelken, het is een service die geboden wordt. Je slaat hier mooi de plank mis Snuggelt :haha:
En als je het te duur vind maak je er maar mooi geen gebruik van (zoals al eerder vermeld) uitmelken zou het alleen zijn als je er gebruik van MOET maken. Je betaald nu eenmaal extra voor luxe en comfort :cool:
SnuggLe
quote:

Dus:rolleyes: :o
Het zal me wat. Als alles wat ik zeg als zeiken en negatief wordt ervaren dan ga ik er alleen maar mee door. Als men sommige dingen nou gewoon eens als discussie kan zien (wat echt niemand hier kan) dan houdt het op. Kan me echt geen bommen hoe jullie dat zien. "Oh nee, er mag niets negatiefs gezegd worden over mijn helden!" Ga toch weg man!

Ben ik het gewoon helemaal eens met Eieregooie, en dus delen andere mijn mening: dan is het NOG zeiken. Ga toch weg man, dan neem ik je helemaal niet meer serieus als je zegt dat ik zeik. Af en toe heb je/jullie helemaal gelijk, dan is het ook gewoon even zeiken en lekker en. Maar als er al zo begonnen wordt kan je echt wat krijgen zeg :o

Dat ik hier eigenlijk nog op reageer, ik laat me niet vertellen wat ik wel/niet moet doen:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement