|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kansloos JP, zonder schande! :) |
Ik zie het als een uitdaging. Een soort Fear Factor maar in de dance scene ;) |
|
|
| Stasha |
| tiesto in concert tickets were SOLD OUT 2 minutes ago also on dancegrooves :p ... |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jp
Ik zie het als een uitdaging. Een soort Fear Factor maar in de dance scene ;) |
whaha, heeft ie weer een nieuwe sig! Mooi gemaakt man, kan je er niet je beroep van maken:p ? |
|
|
| Chicane |
| Maakt het trouwens uit welke ingang je neemt? Ik heb kaartjes met verschillende ingangen (G en F) maar kan je dan wel met elkaar naar binnen? |
|
|
| drpeer_holland |
| Gelukkig heb ik kaartjes voor zaterdag want op zaterdag is het 1 uur langer, overgang van zomer naar wintertijd!!! Dus 9 uur Tiesto!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Gelukkig heb ik kaartjes voor zaterdag want op zaterdag is het 1 uur langer, overgang van zomer naar wintertijd!!! Dus 9 uur Tiesto!!! |
Lol :D
Hopen dat Tijske het zomer/wintertijdprincipe snapt, anders draaitie straks een uuurtje korter :toothless |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
Maakt het trouwens uit welke ingang je neemt? Ik heb kaartjes met verschillende ingangen (G en F) maar kan je dan wel met elkaar naar binnen? |
Ik kan me herinneren dat wij vorig jaar wel naar de goede ingang hebben gezocht, weet alleen niet meer of ze daar erg moeilijk over doen als je een andere neemt (maar ik kan het me eerlijk gezegd niet echt voorstellen). Als je eenmaal door de rij heen bent gaan ze je echt niet meer terugzetten denk ik.. En anders spreek je gewoon binnen weer af, in de gangen is ruimte zat! |
|
|
| TranceFool |
| Die ingangen zijn voor zover ik weet geen probleem, maar zeker weten doe ik het niet :) |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Die ingangen zijn voor zover ik weet geen probleem, maar zeker weten doe ik het niet :) |
Die ingang nummers staan gewoon op de kaartjes zodat iedereen weet bij welke ingang ze moeten zijn, anders gaat iedereen bij dezelfde ingang staan, en zo hebben ze het gewoon beter verdeeld, dit komt de doorstroming ten goede!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Die ingang nummers staan gewoon op de kaartjes zodat iedereen weet bij welke ingang ze moeten zijn, anders gaat iedereen bij dezelfde ingang staan, en zo hebben ze het gewoon beter verdeeld, dit komt de doorstroming ten goede!! |
Zoiets dacht ik dus ook al, kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen als je eenmaal door de rij heen bent. |
|
|
| MaGiK54 |
| Hoorde net btw van een collega dat hij net kaarten voor zaterdag bij Funky House in Den Haag heeft gehaald. Dus ze hebben wellicht nog kaarten. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Die ingang nummers staan gewoon op de kaartjes zodat iedereen weet bij welke ingang ze moeten zijn, anders gaat iedereen bij dezelfde ingang staan, en zo hebben ze het gewoon beter verdeeld, dit komt de doorstroming ten goede!! |
Ja, dat snap ik ook wel slimmerd.....
Maar zoals Basd zegt maken ze daar volgens mij geen probleem van. |
|
|
|
|