|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
- Weinig contact met het publiek :S net of hattie zn avond niet.
-hee hoo gehalte was idd groot, zat op de tribune achteraan lekker los te gaan (jaja op de tribune kon het ook ). draaide hij heerlijke techno platen. opeens love comes again. iedereeen meebrullen . Ik vind dat echt zon BOUTplaat maja. Dus ik was toch op de tribune, dan maar een stoel )
- ik heb de classics ook gemist. maar hij heeft genoeg TOP platen gedraaid! (alhoewel voyage en silence ALTIJD mogen)
+ Delerium - Innocent gehoord
+ 4 gratis tiesto in concert keycords
+ Goed geluid, en erg gaaf licht (lasers e.d)
Al met al vrijdagavond wel een topavond gehad! Tiesto is zeker een goeie dj :) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
- Weinig contact met het publiek :S net of hattie zn avond niet.
-hee hoo gehalte was idd groot, zat op de tribune achteraan lekker los te gaan (jaja op de tribune kon het ook ). draaide hij heerlijke techno platen. opeens love comes again. iedereeen meebrullen . Ik vind dat echt zon BOUTplaat maja. Dus ik was toch op de tribune, dan maar een stoel )
|
Waar ik stond(vooraan in het midden) ging iedereen echt wel goed los de gehele avond, en zeer zeker ook op Vibration( :crazy: ) geweldige plaat trouwens. En een techno plaat is lastig meebrullen :p
Dat geheehoo was idd sneu. |
|
|
| jp |

No comment |
|
|
| Chicane |

No comment either :D |
|
|
| jp |
| Nog nooit zoveel PM's over een sig gehad. Snap er niks van, zoveel is er nou ook niet te zien :conf: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Asperge
Waar ik stond(vooraan in het midden) ging iedereen echt wel goed los de gehele avond, en zeer zeker ook op Vibration( :crazy: ) geweldige plaat trouwens. En een techno plaat is lastig meebrullen :p
Dat geheehoo was idd sneu. |
Gisteren gelukkig geen geheehoo gehoord, iig niet waar ik stond :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by MennoB
Gisteren gelukkig geen geheehoo gehoord, iig niet waar ik stond :D |
Hope, was er de zaterdag ook niet, gewoon beter publiek.
WAS echt geweldig!!!!!!!!!...groot verslag later, ben nog steeds te vrak...en laatse uur was echt geweldig!!!! alleen was ik met een groep en die mensen wilde eerder naar huis, dus ik ben flink pissed daarover, silence gemist:( |
|
|
| Matthijs |
AAAAAAAH ik ben echt nog helemaal gaar, maar wel een toffe avond gehad gister! In het begin had ik toch een beetje moeite om erin te komen, denk door het grootschalige van alles en de vrij tamme sfeer. Later kwam dat helemaal goed en kon het dak eraf! Vergeleken met vorig jaar vond ik het beter dat er nu minder onderbrekingen waren, aangezien die de vaart er toch vaak een beetje uithalen.
Laatste uur was helemaal super, ben toch blij dat het feest op deze manier werd afgesloten! Op deze manier ga je toch met een geweldig gevoel naar huis. Naast de tracks die Basvh al genoemd heeft draaide hij ook nog Push - Universal Nation (dacht echt dat ik gek werd toen!!! :crazy: ) en Kamaya Painters - Endless Wave. |
|
|
| Nook |
| ik vond het geweldig. er werd een nummer gedraaid, naar het einde toe, met zo'n vrouwelijke "moby sample" stem, half zingend / schreeuwend, met een te brute bas, dat was echt een bizar nummer, nog wel veel meer trouwens hoor, maar die rrrrrr. |
|
|
| andrea-sky |
weet niet of het al gepost is, maar hier kan je (gratis) nog keer enkele hoogtepunten bekijken van TIC 2004,
Free Link
groetjes andrea |
|
|
| HardKiller |
| Wow! Wat was t gaaf zeg! Idd geen hee-hoo gehoord (ik ben ook zaterdag geweest), top sfeer, top set! :crazy: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by andrea-sky
weet niet of het al gepost is, maar hier kan je (gratis) nog keer enkele hoogtepunten bekijken van TIC 2004,
Free Link
groetjes andrea |
wow bedankt!
Ik keek naar "love comes again", wat een matige plaat blijft het toch...alleen....tering wat een kippenvel kreeg ik toen iedereen de plaat aant meezingen was. Hoe moet Tijs zich gevoeld hebben man..
edit: ik ben niet geweest btw |
|
|
|
|