|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
:D :D :rolleyes: |
Ja ja ik weet het, erg flauw ;)
| quote: | Originally posted by basvh
Vrijdag: Misschien
Zaterdag: JA!
ik ben morgen om 10 uur precies bij een ticketbox automaat! |
He, haal dan meteen even 4 staplaatsen voor Faithless voor mij! :D
Ik ga wel kaarten halen voor Faithless, maar me alleen niet haasten.
Denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vrijdag: Neen
Zaterdag: Neen
|
Dat is in ieder geval 1 zeikerd minder! :toothless
Ik ga morgen kaartjes halen voor de zaterdag |
|
|
| MorrisWest |
Zaterdag
(haal kaartjes voor vrouw & vriend+vriendin) :toocool: |
|
|
| Freezel |
3 tickets voor Tosti op de 30e in de pocket!
Kaartverkoop voor beide dagen ging snel volgens de verkoopster ;) |
|
|
| Smirnoff |
Kaartjes in da pocket ! :D
Is d,r trouwens ook een limiet aan kaartjes die je mag halen in 1 keer ?? |
|
|
| Flipper01 |
4 kaartjes voor zaterdag zijn binnen!!
Bij de FRS in de Herestraat was het errug druk! Gelukkig stond ik vooran in de rij op het station :p |
|
|
| Frankisback |
| Heb ook 2 kaarten voor zaterdag gehaald om 10.10 en toen waren er al 2 van de 3 uitgangen uitverkocht voor zaterdag |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Kaartjes in da pocket ! :D
Is d,r trouwens ook een limiet aan kaartjes die je mag halen in 1 keer ?? |
Ik heb er ook 5 binnen, de limit is 9 kaartjes in 1 keer..
 |
|
|
| Gotcha85 |
| Maat van me vertelde dat de zaterdag nu al uitverkocht is, dus dan gaan we maar op vrijdag, misschien ook wel leuker om de eerste editie van de twee mee te maken.... |
|
|
| magrec |
De vrijdag schijnt ook al uitverkocht te zijn....
Doen ze goed ;) maarja dat was ook wel te verwachten na die mediadrukte rondom hem tijden de OS in athene. |
|
|
|
|