|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
heb na mysteryland de prijs / kwaliteit verhouding van dit soort grote feesten in ogenschouw genomen en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer naar id-t feestjes ga; ik weet plekken waar ik me voor 60 euro veel meer kan vermaken (remy deed ook nog een goeie suggestie overigens ;)) |
Hulde ! Meer mensen die verstandig worden! ;) :p
130 euro. Zullen we met de mensen die NIET gaan zelf een feest geven? Voor dat geld heb je dan wel een knalavond :)
Hoe vinden jullie mijn nieuwe signature (thanks to JP ;)? :p |
|
|
| Freezel |
| MaGiK heeft ook al die sig :p Echt geniaal weer van JP :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
MaGiK heeft ook al die sig :p Echt geniaal weer van JP :p |
JP had een vlaag van inspiratie :D |
|
|
| jp |
JOSTI = Ja Ook Simpele Trance Inspireert
Beweging tegen het emotioneel en commercieel uitbuiten van de reguliere dance liefhebber en ter bevordering van het persoonlijke trancegenot door middel van zelfmeditatie en het downloaden van illegale mp3's |
|
|
| SnuggLe |
Goede reclame zo voor hen, doen ze netjes! |
|
|
| Chicane |
Wat een hoop negativiteit weer in deze thread. Laten we dat ook in de sander kleinenberg thread doen :rolleyes:
edit: mods, kunnen jullie alle bull gewoon in een aparte thread doen zodat de mensen die wel plezier hebben gewoon kunnen lezen waar de thread over gaat? kkthnx |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wat een hoop negativiteit weer in deze thread. Laten we dat ook in de sander kleinenberg thread doen :rolleyes:
edit: mods, kunnen jullie alle bull gewoon in een aparte thread doen zodat de mensen die wel plezier hebben gewoon kunnen lezen waar de thread over gaat? kkthnx |
God wat een hypocrietventje ben je weer zeg :rolleyes:
Negatief doen over alles wat met Armada, Armin enz enz te maken heeft kan je als de beste, maar als een paar mensen een grapje over Tiesto en/of ID-T maken, loop je weer te janken, god wat moet ik af en toe kotsen van je zeg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
Ja, om nou posts te gaan verwijderen vind ik beetje bs... Dat een deel van de posts negatief is maakt ze nog niet offtopic...
Maar volgens mij valt het met die negativiteit wel mee... Er zijn redelijk wat mensen die er met plezier naartoe gaan en gewoon een kaartje hebben gescoord... Like me :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God wat een hypocrietventje ben je weer zeg :rolleyes:
Negatief doen over alles wat met Armada, Armin enz enz te maken heeft kan je als de beste, maar als een paar mensen een grapje over Tiesto en/of ID-T maken, loop je weer te janken, god wat moet ik af en toe kotsen van je zeg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
1 bakje genoeg? Mooi, kan je dan misschien precies aanwijzen waar in de armada bootfeest meuk thread ik gereageerd heb? Nee? Ok, stfu dan.. danku |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
1 bakje genoeg? Mooi, kan je dan misschien precies aanwijzen waar in de armada bootfeest meuk thread ik gereageerd heb? Nee? Ok, stfu dan.. danku |
Wie zegt dat je in deze specifieke draad gereageerd hebt :rolleyes:
En ik zie het nut er niet in om een negatieve reactie van je te zoeken, want je weet best waarover ik het heb. Alles wat met Tiesto en ID-T te maken heeft is heilig in jouw ogen (wat je goed recht is) en daar mag geen negatief woord over gezegd worden door ons, want dan ga je gelijk janken. Naast ID-T en Tiesto zit jij genoeg commetaar te geven op van alles en nog wat (oa op Armada).
Dus aan de één kant mogen wij van jouw niet negatief doen over ID-T, maar jij mag wel negatief doen over van alles en nog wat en dat is mijn ogen hypocriet. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, om nou posts te gaan verwijderen vind ik beetje bs... Dat een deel van de posts negatief is maakt ze nog niet offtopic...
Maar volgens mij valt het met die negativiteit wel mee... Er zijn redelijk wat mensen die er met plezier naartoe gaan en gewoon een kaartje hebben gescoord... Like me :D |
Zo is het, ik ga er ook gewoon met plezier heen!!!! Heb er erg veel zin in. |
|
|
|
|