|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
| Hey Jasper, gaan we weer ID-en ?? 3rth earth ! Whaha ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Hey Jasper, gaan we weer ID-en ?? 3rth earth ! Whaha ;) |
mwhehe dat laat ik dit x aan futyo over ;) |
|
|
| Smirnoff |
Mischien maar beter ook anders krijg je dit :
TIC II 29-10-04
01 Solar stone vs scott bond - 3rd earth (original mix)
02 Solar stone vs scott bond - 3rd earth (original mix)
03 ID
04 ID
05 Solar stone vs scott bond - 3rd earth (original mix)
06 ID
07 ID
08 ID
09 ID
10 Solar stone vs scott bond - 3rd earth (original mix)
11 ID
12 Solar stone vs scott bond - 3rd earth (original mix)
13 ID
:crazy: :haha: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basd
Die vindt het alleen maar twee keer vet superwaus :p
Volgens mij ging ie zelfs ook naar Belgie. |
Klopt, echt te vet allemaal. :D:D Zal nooit genoeg van hem krijgen.
En mocht er ooit een tiC komen in New York, Sydney of elders in een grote wereldstad zal ik er ook zeker proberen bij te zijn.
:D:D:crazy: |
|
|
| Redeye |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Jappio
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
* Redeye
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Remy D
Klopt, echt te vet allemaal. :D:D Zal nooit genoeg van hem krijgen.
En mocht er ooit een tiC komen in New York, Sydney of elders in een grote wereldstad zal ik er ook zeker proberen bij te zijn.
:D:D:crazy: |
In Montreal komt dr ook een ofzo
Moet je ff rondlezen, niet goed onthouden
[edit]
Heb het al
10 december - Tiesto (In Concert) @ Bell Centre, Montreal, Canada
[/edit] |
|
|
| Trancer-X |
| quote: | Originally posted by Redeye
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Jappio
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
* Redeye
|
Niet meer een NYTA? Het interesseren. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Trancer-X
Niet meer een NYTA? Het interesseren. |
English please, we don't understand Dutch ;) |
|
|
| jp |
| Are you making fun of us? :( |
|
|
| AxePlode |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Jappio
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
* Redeye
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
ik ga zaterdag met 2 vrienden. Heb er wel zin in. |
|
|
| Trancer-X |
| quote: | Originally posted by jp
Are you making fun of us? :( |
jp, if you're talking to me the answer is no way. :)
I was just busting Redeye's chops for being an absentee NYTA moderator.
Vrede! |
|
|
| skytrancegirl |
me and glitter are flying over from the US for the saturday concert, cant wait!
:D |
|
|
|
|