|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| en gaat dit uitgezonden worden:D |
|
|
| jp |
| ID&T Radio schijnt weer over de uitzendrechten te beschikken. Of radio 3 het ook uit zal zenden is nog niet bekend... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
ID&T Radio schijnt weer over de uitzendrechten te beschikken. Of radio 3 het ook uit zal zenden is nog niet bekend... |
vreemd
hoorde en las een maand geleden juist dat BLACKHOLE het dit keer helemaal exclusief wilde houden en het daarom juist niet laat uitzenden op de radio... :conf: |
|
|
| jp |
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D |
|
|
| TranceMuzik02 |
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D |
|
|
| basvh |
wel leuk interview met tiesto in id-t magazine. Een paar leuke quotes waaronder een opmerking over plakkerige en plukkende fans in hongarije die hij uit boosheid maar negeerde. wat me meteen te binnen schoot toen ik die opmerking las is een post van een hongaarse TA die boos werd over het feit dat tiesto hem geen signeerde vinyl gaf en niet met hem op de foto wilde.
over tic 2 zei die: dit jaar ga ik er meer me eigen show van maken. Vorig jaar met die trommelspelers was toch iets wat id-t geregeld had en niet helemaal mijn ding was. dat wordt deze keer dus anders
m.a.w tic 2 wordt vetter dan tic 1!
:D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by basvh
wel leuk interview met tiesto in id-t magazine. Een paar leuke quotes waaronder een opmerking over plakkerige en plukkende fans in hongarije die hij uit boosheid maar negeerde. wat me meteen te binnen schoot toen ik die opmerking las is een post van een hongaarse TA die boos werd over het feit dat tiesto hem geen signeerde vinyl gaf en niet met hem op de foto wilde.
over tic 2 zei die: dit jaar ga ik er meer me eigen show van maken. Vorig jaar met die trommelspelers was toch iets wat id-t geregeld had en niet helemaal mijn ding was. dat wordt deze keer dus anders
m.a.w tic 2 wordt vetter dan tic 1!
:D |
is het nieuwe ID&T Mag al uit dan?? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by dj_spare
is het nieuwe ID&T Mag al uit dan?? |
nee duncan heeft hem persoonlijk 2 weken voor de deadline bij mij thuisgebracht in zijn porsche! ;) |
|
|
| basvh |
| inhoudelijk gaat het steeds beter met id-t mag. staan deze maand een aantal interresante artikelen in! |
|
|
| Chicane |
| blad wordt ook steeds dikker... nu nog die mode specials pagina's eruit (daarvoor hebben we de wehkamp) en wat minder bevooroordeelde/objectieve reviews van platen/cd's en ik neem me abbo weer terug... als hun distributiekanaal het toelaat :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Donna
Ze hebben mij gevraagt,is dat nie geweldig?:D |
Dat zou pas echt een goocheltruc zijn he :D *grin*
| quote: | Originally posted by TranceMuzik02
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Glanis
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D |
Belangrijk dat ik er ook in sta he!
Vrijdag de beste ole ole ole!!! |
|
|
| visje |
| quote: | Originally posted by HBtje
vreemd
hoorde en las een maand geleden juist dat BLACKHOLE het dit keer helemaal exclusief wilde houden en het daarom juist niet laat uitzenden op de radio... :conf: |
in dat vragen filmpje van tiesto zegt ie dat de hele set op zn site wordt gestreamed.
Originally posted by TranceMuzik02
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Glanis
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
* TranceMuzik02 (UKTA)
* Visje
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D |
|
|
|
|