|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| subtrance |
| toch maar nog ff niet, wat ontzettend slecht is dit zeg...bah, lijkt wel een kinderfeestje :mad: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by subtrance
toch maar nog ff niet, wat ontzettend slecht is dit zeg...bah, lijkt wel een kinderfeestje :mad: |
Is vast leuk om te zien als je er bent, maar ik luister alleen mee dus mij boeit het idd ook niet.
Trouwens Carl B - All Day zou volgens Precision in januari op Somatic Sense uitkomen. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by subtrance
toch maar nog ff niet, wat ontzettend slecht is dit zeg...bah, lijkt wel een kinderfeestje :mad: |
ik kan me een bepaalde flyer van JP nog wel herinneren :p |
|
|
| HBtje |
| LOL ik ben door mn vragen heen zegt die sjappie... OMG hoe amateuristisch is die interviewer van die stream :S |
|
|
| Partyhardy! |
lol! wat een mongool die interviewer!!! wow! :eyespop: :eek:
domme vragen! ! :wtf: :p
en Primolux - The Wall! :tongue3 heerlijk nummer! |
|
|
| HBtje |
dit meen je toch niet he... dit is zoo erg sleeeeeeeeeeeeeeeeecht
kun je via de stream ook horen van, ja die kale daar, :nervous: om vervolgens in het engels wat te vragen... en dan vind je het gek dat ze in het nederlands antwoord terug krijgen, als ze dat al krijgen, en dan staat ze ook nog ns zonder vragen opeens :rolleyes:
ID&Triest |
|
|
| @win |
| Kijken jullie via die btaalde videostream of hebben jullie net zoals ik een linkje gevonden met gratis audiostream? |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by HBtje
dit meen je toch niet he... dit is zoo erg sleeeeeeeeeeeeeeeeecht
kun je via de stream ook horen van, ja die kale daar, :nervous: om vervolgens in het engels wat te vragen... en dan vind je het gek dat ze in het nederlands antwoord terug krijgen, als ze dat al krijgen, en dan staat ze ook nog ns zonder vragen opeens :rolleyes:
ID&Triest |
LOL ja! ik moest echt keihard lachen! zielig!!
ziet er wel vetjes uit... alleen zou ik denk ik beetje :crazy: worden! gebeurt TEVEEL tegelijkertijd hahaha! zou daar echt niet tegen kunnen... vooral niet als ik wat op zou hebben :nervous: |
|
|
| @win |
| He he, ik heb nu een paupere videostream te pakken. In ieder geval beter dit dan ervoor te betalen :D |
|
|
| Dj Lex |
| Laatste uur was toch wel lekker |
|
|
| eieregooie |
| Laatste plaat Universal Nation dus. Dat maggie morgen ook wel doen :D |
|
|
|
|