|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Lynxx |
Links achter in de hoek klinkt iig beter dan vooraan ergens in het midden.
Lijkt mij dus een goed idee.
Tijd?
Vanaf hoe laat kan je eigenlijk naar binnen, kan ik alvast het eea plannen |
|
|
| jp |
| Je kan om 22:00hr naar binnen. 1:00 uur is op zich een mooie tijd. |
|
|
| ambs |
hoop dat deze keer de ehbo wel te vinden is!
bij de vorige had ik me toch een koppijn en niemand wist waar de ehbo was. moest vriendin van me gaan liegen dat ik fout ging en bijna out ging zodat ik naar de ehbo kon... dat allemaal voor een ing aspirientje!
als ik nou echt fout was gegaan... :nervous: |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | Originally posted by Remy D
Heb echt zo'n zin in het weekend kan echt niet wachten en bij de gedachte alleen krijg ik toch zo'n natte poes dat er sinds vanmorgen al duizenden hongerige Ghanezen zijn langsgeweest om een emmertje water te halen bij me voor bij hun rijst. Net of ik niks anders te doen heb. |
In die vochtige rossbief van jou kan pieter van den hoogenband met gemak een nieuw wereldrecord zwemmen.
Die klamme dot is zo groot dat john wayne vast al eens langs geweest om te vragen of je zijn paard ergens heb gezien!
Tis niet zo dat het hele nederlands elftal er overheen is geweest..ze zijn er met z'n alle tegelijk in geweest..voor een interland tegen tjechie!!!!
(Helaas afgelast vanwege wateroverlast.)
Je mag waarschijnlijk niet meer in de plaatselijke kroeg komen omdat als jij er een avondje bent wezen stappen er op magische wijze elke keer barkrukken verdwijnen. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by jp
Je kan om 22:00hr naar binnen. 1:00 uur is op zich een mooie tijd. |
21:30 zelfs :)
| quote: |
OPENINGSTIJD
De deuren van het Gelredome gaan vanaf 21.30 uur open voor de bezoekers. Vanaf 22:00 uur is er entertainment en muziek en vanaf 23:00 begint de openingsshow van Tiesto In Concert. |
|
|
|
| Mr.Mystery |
Hi peeps,
Just thought I'd mention that if you're attending TIC2 on friday and happen to see a guy with a "tranceaddict.com Finland" t-shirt on, do come say hi (or punch me in the stomach if you will :p ) - that will be me ;) |
|
|
| jp |
| You won't be a Mystery anymore :( |
|
|
| Asperge |
| Ik vraag me af of digicams dit keer mee mogen:conf: |
|
|
| Remy D |
Tiësto In Concert DVD
Net als vorig jaar verschijnt er ook dit jaar een DVD registratie van Tiësto In Concert. De dubbel DVD met veel extra features ligt vanaf drie december in de winkel.
Wohhoooooo :D |
|
|
| Ben_Lei |
I'll be going friday too. The small dude with a blue shirt and White ARMADA logo on front
:p |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Hebben we het over dezelfde Jasper ? aka Jappio ??
:conf: |
Nope had t over Glanis. |
|
|
| jp |
| Kan ik mooi bij de Gelremac die 'vernieuwde' McChicken proberen. Eten voordat de tent open gaat, want binnen hebben ze maar een soort Tosti |
|
|
|
|