|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Wij gaan met de auto vanuit eindhoven (omsteken) en vanuit eindhoven is het een klein uurtje rijden met de auto.
Weet niet hoe dat is met het OV, ander kijk ff op www.9292ov.nl |
|
|
| Glaniskanis |
Zo ik ben ook weer wakker
Ik vond het Feest super... show was echt dik beter dan vorig jaar
Wat dan wel afdeed aan het feest zijn de mensen die een kaartje kopen voor de naam Tiesto en dus niet gewend zijn uit hun dak te gaan op hun en dus als zoutzakken erbij stonden
Veelal "dood" publiek... terwijl ik natuurlijk stond te springen als een idioot... krijg je ook wel een beetje het gevoel van mensen die denken "wat een gek" terwijl ik me juist het tegenovergestelde voeldë: "wat een gekken dat ze niet springen tijdens deze plaat"
Geluid stond daarentegen wel een tikkie te zacht wat rond 3uur in ieder geval grotendeels verholpen werd
Al met al toch super gehad... dankzij de groep en de muziek
1e uur was echt supervet... gelijk met Killa en toen Ozgur erin geknalt (nieuwe mix met veel vocalen eruit gehaald) en daarna door in The Sky Was Pink en Innocente... nou het kon voor mij al echt niet meer stuk hoor gelijk
Maar dat mensen zelfs nauwelijks bewegen op een plaat als Innocente of Beauty In LA... wat toch wel echte bommen zijn snap ik niet hoor... waar ga je er dan voor heen :conf:
Maargoed ik heb het iig naar mn zin gehad en daar gaat het toch om he :D
PS Remy, Akira, Passiva... twas geil!
Glaantje |
|
|
| mdk |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Zo ik ben ook weer wakker
Ik vond het Feest super... [edit in quote anders word ie zo lang]
Glaantje |
Ik sluit me hier echt volledig bij aan! :)
Je verwoord precies wat ik ook vind ;) |
|
|
| Ben_Lei |
| Damn , wat een feest was het. 1e keer dat ik Tiesto live heb gezien. Wat een nacht. om nooit te vergeten ! |
|
|
| mdk |

:) |
|
|
| mdk |
En dit vond ik toch wel heel erg bizar gaaf hoor!!! :D
(rechtermuisknop, doel opslaan als..) |
|
|
| dj_spare |
| gaat er vanavond nog een meeting plaatsvinden? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by jp
Eigenlijk niks op aan te merken, de avond vloog voorbij :) |
Dat vat het voor mij ook samen, die avond vloog echt voorbij ;)
Echt een heerlijke avond gehad, was niet zo overdreven druk als vorig jaar en vond het publiek in tegenstelling tot anderen wel oke. Eindelijk weer een feest dat zijn geld wel waard is! |
|
|
| basvh |
aangezien er geen meeting is:
2meter03
rood replay shirtje
lange krullen.
en 5 hele lelijke vrienden! :D ;) |
|
|
| dj_spare |
| weet iemand btw of men moeilijk deed over het meenemen van wegwerp camera's ?? zal wel niet denk ik... |
|
|
| Freezel |
| Na 2 uurtjes slaap sinds gisterochtend en een mega-avond met Armin en Jon O'Bir in Engeland, helemaal klaar voor TIC :D |
|
|
| MagicImpuls |
| quote: | Originally posted by dj_spare
weet iemand btw of men moeilijk deed over het meenemen van wegwerp camera's ?? zal wel niet denk ik... |
Geen probleem, er liepen genoeg rond met digitale camera's. En die wegwerp-camera's verkochten ze binnen ook. |
|
|
|
|