return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 68)
View this Thread in Original format
ambs
ik heb het hele ding op mn pc zitten kijken en OMG! respect voor tiesto....

ik ben niet zo'n tiesto-lover (meer) maar WOW! WOW!

En dat laatste uur, holy ! niet normaal zo mooi! en ik was er niet eens BIJ!

ahhhh cant wait for the reviews van de rest
dj_spare
WAT EEN FEEST... HET LAATSTE UUR, OOOH 1 groot orgasme (capslock :D)

heerlijk staan feesten, de sfeer was goed, logistiek gezien was alles prima geregeld, geen lange wachtrijen voor eten/bonnen/drinken, aardig wat ruimte om te springnichten :D

akelig goeie show, vooral met dat laten verdwijnen van Tiesto in een doosje :D en alle andere acts waren ook super

nu ga ik slapen
AxePlode
ook net thuis, was echt helemaal top, te vet gwn.

ik miste alleen de live gitarist, zag hem geloof ik op een gegeven moment wel aan de zijkant op t podium staan met zn instrument maar was ff later weer weg. was geloof ik voor forever today, maar nix gehoord...
Jay M
Wat een FEEST man het laatste uur een en al kippevel.. al die toppers. Prima sfeer. Wat een heldendaad van Tijs kan niets anders zeggen.

T was VEEEET!
Freezel
Soooow net thuis van een half gruwelijke vette avond :) Tot een uur of 2 half 3 zaten ik en mijn reisgenoten vanuit Australie (die vanuit Engeland na Godskitchen op vrijdag meekwamen) in een enorme dip, kwam vast door Godskitchen van vrijdag op zaterdag en 1 a 2 uurtjes slaap ;) Ook het geluid en het publiek wilde naar mijn mening niet echt meewerken in het begin. Echt na 2:00 - 2:30 heb ik echt een enorme vette avond gehad, met echt als hoogtepunt het gehele laatste uur :) Lichtshow was echt geweldig, net als de show eromheen.

Was leuk om te chatten Amber ;) Whehehe

Binnenkort volgt denk ik wel een gehele review van dit vermoeiende maar zeer geslaagde weekend :)
basvh
WOW WAT EEN FEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!

ZEKER HET LAATSTE UUR!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon 1 groot orgasme :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Mercury solace
southern sun
silence
voyage
carte blanche
gouryella

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Respect to tiesto!!!!!!!!!!!
Enrico
Net terug, het enige wat ik kwijt wil is: "OMG HET LAATSTE UUR" :)
Esrem
Oh my god, ik baal echt zo, had echt zaterdag gewild ipv vrijdag...:( :( Had echt zo erg gehuild dan bij southern sun en silence...Dat laatste uur was echt...nou gewoon geen woorden voor:eyes:
basvh
ow jah likje voor onze duncan stutterheim look-a-like Remy D. Was gezellig knul!

Nogmaals het laatste uur was zoooo mooi!
DJ_Siesta
waarom draaide hij vrijdag zo kut in vergelijking met zaterdag! ik lag gister in bed te luisteren

IK BAAAAAL!

Asperge
Nu dan eindelijk mijn verslagje van vrijdag!

Ik vond het vetter dan de 1e keer :), heb van 2300 tot 700 staan springen en alleen af en toe drank gehaald en naar de wc geweest. Vond de sfeer echt top, stond beetje vooraan in het midden en daar ging iedereen toch goed los en niet alleen op de hitjes, zeker wel meer dan vorig jaar. Echt veel goede platen voorbij horen komen, maar alles schoot echt voorbij! Ging net naar de tracklist kijken en toen zag ik een paar platen staan van: he niet eens opgevallen dat die gedraaid zijn. Ook die truc met dat doosje was phat! Ik dacht serieus dat het fout ging toen ie aan die doos hing:p Schrok me echt de tyfus! En toen vuurwerk en stond ie opeens weer in de booth erg gaaf:cool:

Beginnen met Killa was trouwens ook erg gaaf! Wat een plaat is dat! En dan Innocente, had vandeweek nog naar een oud setje zitten luisteren waar die ook in voorkomt, echt heerlijk mee staan schreeuwen! Top gewoon!

Verder was de gemiddelde leeftijd wat lager dan vorige keer(iig waar ik stond) wat niet zo heel erg was omdat ik me daardoor toch wat meer op mijn plek voelde met mijn 18 jaar :p

Heb nog kennisgemaakt met wat mensen die daar ook vooraan stonden en daar gezellig heel de avond mee gespringnicht erg gezellig! Die smack my bitch up bootleg was trouwens ook niet verkeerd!

En de plaat waar het allemaal mee begon: Universal nation :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 tering toen werd ik ff goed gek zeg!!! Maar eigenlijk ben ik de hele avond helemaal kapot gegaan op van alles en nog wat :D

Verder gewoon geen woorden voor, Tiesto did it again en bewijst wederom waarom hij de no1 dj van de wereld is:)

Hier nog wat pics:

Er staan nog veel meer fotos op: www.appics.tk, jammergenoeg niet allemaal even scherp maar het was lastig mijn camera goed stil te houden:p
Asperge
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
waarom draaide hij vrijdag zo kut in vergelijking met zaterdag! ik lag gister in bed te luisteren

IK BAAAAAL!

Dat hoor ik van meer mensen maar ik heb daar vrijdag echt niks van gemerkt, alles is in een trance voorbijgeschoten. Zoiezo vind ik het zinloos om met zaterdag te gaan vergelijken want ik heb vrijdag echt een top avond gehad waar ik zelf weinig aan te verbeteren vond. Ja misschien 1 dingetjes, die opening met forever today, ik had wel verwacht dat ie voor zijn concerten een nieuwe plaat had gemaakt, maja.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement