|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| _greggy_ |
Hello,
I don't want to read the 709 message of this thread :p so could anyone tell me where & when is the meeting for the concert of the 30/10 ?
Same hour & same place that last year ?
Thanks. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by _greggy_
Hello,
I don't want to read the 709 message of this thread :p so could anyone tell me where & when is the meeting for the concert of the 30/10 ?
Same hour & same place that last year ?
Thanks. |
So far there isn't a meeting on Saturday :)
Enne Esrem, geef Glannie een kusje van me :D |
|
|
| M_Peror |
Heb er zin in!!! :D Zometeen ff hapje eten met m'n maat voor vanavond en dan op naar Arnhem! Wel kl*te helemaal omrijden omdat ze die A325 of whatever hebben open liggen vannacht :mad: beroerde timing...
Ik ga proberen die meeting te redden maar ik beloof niks maar als ik rond die tijd niet helemaal in trance ben dan kom ik denk ik wel. En zoniet, heb een witte broek en een donkerpaars hemd aan dus als je me niet kent maar je ziet iemand met dat signalement kom gerust ff hallo zeggen (/roepen), vind ik altijd gezellie! :)
Cya tonight en voor degenen die morgen gaan alvast veel plezier want ik weet niet of ik met m'n brakke kop nog voor morgenavond weer op TA ga zijn. :clown: |
|
|
| DJ_Siesta |
| kan niet w8n!!! nog ff en dan knalluuh |
|
|
| Dj Lex |
| Heeft er iemand een stream? Onbetaald graag :D |
|
|
| HBtje |
| Het werd in ieder geval niet uitgezonden op id&t :( |
|
|
| MennoB |
Ja ik wil ook een stream hebben waarbij je niet hoeft te betalen..:D
Nederlanders he :D |
|
|
| magrec |
| Ben net terug uit de kroeg (flinke matpartij op het dorp dus maar weer naar huis gegaan...politiegezeik) ik dacht dat id&t radio wel wat zou uitzenden maar ik werd blij verrast door vette muziek van joachim op id&t radio. |
|
|
| AxePlode |
zit nu thuis te kijken naar die stream. hij draait echt zeer relax atm. idd die 3d-brillen, best grappig.
maar ik woon nog bij mn ouders en heb betaald door een 0900 nummer te bellen, dus mn pa en ma zijn 3,60e lichter :). maar morgen wordt het beter :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Lekker begin van Tiësto! top set tot dusver! :eyespop: |
|
|
|
|