|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mindcrash |
Is hier al iets bekend over. bijv. wanneer, plaats, startticketverkoop.
Ik hoor hier en daar wel dat er in oktober iets is maar meer weet ik ook niet. |
|
|
| basvh |
| jah october roddelt iedereen, ik zie het wel. ik weet wel dat ik meteen die zaterdag voor ticketbox zooi ga liggen want het gaat binnen no time uitverkochjt worden. Ik ben volgens mij ook de enige die vind dat tic 1 makkelijk overtroffen kan worden door tic2. Vond die intermezzos toch teveel vaart eruit hallen. |
|
|
| Remy D |
| Voor zover ik weet gaat hij er eerst 1 in Engeland doen. En daarna pas weer hier. |
|
|
| HardKiller |
| Op de Radio 1 chat laatst zei hij dat hij er heel graag een hier wilde doen in oktober en ook een in Engeland |
|
|
| moogwai |
| Als TIC2 er komt, dan weet ik ook wel zeker dat het binnen no-time uitverkocht is. Ik hoop alleen niet als bij Just Be dat het meteen vollop op radio en tv wordt gepromoot, dan heb je tenminste nog een beetje de mogelijkhed om tijdig een kaartje te kopen. |
|
|
| lotadeus |
i wonder too when it will happen! cause i was last time there and will return for v2! it was the best party i was at, many memories...
so, october?
lota |
|
|
| Chicane |
kkthnxforyourinputbye..
Just watch the Tiesto.com X-Mas video and he announces October to be most realistic for another TiC |
|
|
| mindcrash |
| Maar is het nu zeker of niet!!!! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by mindcrash
Maar is het nu zeker of niet!!!! |
Dan kan je je slaapzak uit de kast gaan halen om voor de FRS te gaan liggen? :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dan kan je je slaapzak uit de kast gaan halen om voor de FRS te gaan liggen? :p |
ik ben er van overtuigt dat dat soort gekkigheden ook snel richting de dance scene zullen komen, als je zag hoe snel just be uitverkocht was dan denk ik dat bij TiC II zeker wel dat zou kunnen gebeuren! |
|
|
| Roos22 |
In september een tour door NL en in oktober een TIC2.
In UK komt er inderdaad héél waarschijnlijk ook eentje.. Daar ben ik dan zeker weten te vinden! |
|
|
|
|