|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| emma |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik vraag me af of digicams dit keer mee mogen:conf: |
vraag ik me ook af . . .
heb week geleden mailtje naar blackhole verzonden maar daar krijg ik geen antw van :rolleyes:
als iemand hier iets meer over weet, let us know |
|
|
| jp |
vorige keer:
| quote: | Digitaal fotograferen
Is verboden! We hebben de security de opdracht gegeven hier op onze komende evenementen extra op te letten. Bij het aantreffen van iemand die in het bezit is van een digitale camera zonder in het bezit te zijn van een geldig persbandje zal de security de eigenaar van de digitale camera vragen om de memorystick vrijwillig af te staan aangezien daarop beelden opgeslagen zijn waarvan de rechten bij ID&T liggen en bezit van opnameapparatuur volgens de algemene voorwaarden van bezoek aan het evenement is verboden. Gaat de eigenaar van de camera daar niet mee akkoord dan is de security gerechtigd de persoon te verwijderen van het evenement. Deze maatregel zal in het vervolg op elk evenement van ID&T van kracht worden.
|
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=605 |
|
|
| Asperge |
Dit jaar was het op mysteryland ook toege staan, dus ik weet niet of dat nog geldig is. |
|
|
| DJ_Siesta |
| count me in for 2mrw (met een onsteking aan me kaak weliswaar) :D |
|
|
| emma |
ik heb nog 1 kaartje over aan normale prijs voor zaterdag !
if you're intrested PM me |
|
|
| ambs |
vrienden van me zijn nu onderweg naar NL ik baal! ik wil naar NL... niet perse naar TIC maar weet wel zeker dat jullie die gaan het GEWELDIG zullen hebben! Dus heeeeel veel plezier alvast en geniet ze!
Enne, zoek van te voren ff de ehbo op hahaha :p |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by ambs
hoop dat deze keer de ehbo wel te vinden is!
bij de vorige had ik me toch een koppijn en niemand wist waar de ehbo was. moest vriendin van me gaan liegen dat ik fout ging en bijna out ging zodat ik naar de ehbo kon... dat allemaal voor een ing aspirientje!
als ik nou echt fout was gegaan... :nervous: |
Of je stopt gewoon wat asperientjes vaginaal weg,kom je volgens mij zo wel mee binnen,wel goed diep eh;) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Donna
Of je stopt gewoon wat asperientjes vaginaal weg,kom je volgens mij zo wel mee binnen,wel goed diep eh;) |
mja wist ik veel dat ik koppijn zou krijgen....
then again... eigen schuld, dikke buld.... dat wel :p |
|
|
| Ferry 0 |
| ik ben er van8 ook bij :D en neem mijn digitale camera al tijden mee naar feesten , en heb nog nooit probleman gehad... |
|
|
| Freezel |
| Voor degene die vanavond gaan: have fun :) Ik vermaak me wel bij Armin & Jon O'Bir in Engeland ;) |
|
|
| Esrem |
Ok ff over de meeting vanaaf:
1 uur doen bij de doorgang naar de wc's, links achter als je met je rug naar het podium staat??? |
|
|
|
|