|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Is jullie salaris dan niet verdubbeld met de komst van de euro!?!
:p |
|
|
| Tom Lont |
| Ik heb kaarten bij dancegrooves besteld voor de 29e \o/ \o/ |
|
|
| eieregooie |
Hmm, ik wordt wakker en we gaan op de zaterdag... :)
Mis je toch iets Glan :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Everybody too wordt gesponsoord door smirrnoff
DV door smirrinoff, cocal cola, heineken, vodafone
ML door grolsch, red bull en nog zooi andere
ROlling stones door staatsloterij
Marco V wordt gesponseerd door pioneer
Don Diablo/Laidback luke krijgen gratis gsus kleren
dus what´s your point?
om 5 over 10 heb ik nog 6 kaarten gekocht. ff 350 euri gepint. hehe |
Lezen Basvh, lezen. Paar posts naar boven.
Niet meteen op de kast zitten, meneer Chicane 2! ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| ben echt vet blij dat ik niet ga :D |
|
|
| SnuggLe |
Ge-wel-dig!
Toen ik thuiskwam rond 13:00 uur begon ik met de MSN-naam:
"SnuggLe heeft nog 100 kaarten voor Tiesto in Concert!"
En ieder uur/half uur heb ik dat deels verandert. Dus nog 93, 87 et cetera. Je moest eens weten hoeveel mensen er gereageerd hebben, niet normaal! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ge-wel-dig!
Toen ik thuiskwam rond 13:00 uur begon ik met de MSN-naam:
"SnuggLe heeft nog 100 kaarten voor Tiesto in Concert!"
En ieder uur/half uur heb ik dat deels verandert. Dus nog 93, 87 et cetera. Je moest eens weten hoeveel mensen er gereageerd hebben, niet normaal! |
Heb jij zo veel vrienden dan?!?! |
|
|
| MaGiK54 |
Vandaag hebben we ook een boek over Berlijn gekocht, lekker rustig daaro zonder Tosti :D
Btw vind ik het op zich wel jammer dat ik niet ga, we hadden dit feessie toch wel op de agenda staan, gezien het succes van verleden jaar. Maar ja je kan niet alles hebben, genoeg leuke feessies dit jaar en een jaar zonder Tiesto is op zich ook wel uniek voor mij, gezien de afgelopen jaren. |
|
|
| basvh |
| volgens mijn rekenmachine heeft id-t binnen anderhalf uur 2 750 000 euros verdiend :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Helemaal eens: Eerste wordt 't leukste ;) |
vrijdag is de generale repetitie... zaterdag start het echte werk!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Heb jij zo veel vrienden dan?!?! |
Oh, was de ;) vergeten, was alleen maar om mensen te en dat ik dat op MSN had staan! Gewoon voor de gein! Echt lol!
| quote: | Vandaag hebben we ook een boek over Berlijn gekocht, lekker rustig daaro zonder Tosti
Btw vind ik het op zich wel jammer dat ik niet ga, we hadden dit feessie toch wel op de agenda staan, gezien het succes van verleden jaar. Maar ja je kan niet alles hebben, genoeg leuke feessies dit jaar en een jaar zonder Tiesto is op zich ook wel uniek voor mij, gezien de afgelopen jaren. |
We , we? Jij en JP een stelletje? ;) |
|
|
| Remy D |
Woohooooo ik heb 7 kaarten voor zaterdag!! :D:D
En Zaterdag wordt zeker beter:
1: ik ben er
2: alles wat vrijdag beter kan of misgaat word zaterdag rechtgezet. |
|
|
|
|