|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Vorige keer was het helemaal achterin in het midden. Deze keer een betere plek graag... ;) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
Vorige keer was het helemaal achterin in het midden. Deze keer een betere plek graag... ;) |
ja toen stond ik vooraan had ik geen zin om helemaal terug te lopen:p ik wil jullie nu wel eens een keer meeten hehehe:) |
|
|
| Asperge |
| En het mocht natuurlijk ook niet zo zijn dat de topicstarter niet aanwezig zou zijn:p |
|
|
| Esrem |
| Ok dan zeg ik in t midden voor t podium, 0 uur, zal lastig worden, maar met n beetje beuken moet t lukken. Hoeft niemand naar n slechtere plek te lopen. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ok dan zeg ik in t midden voor t podium, 0 uur, zal lastig worden, maar met n beetje beuken moet t lukken. Hoeft niemand naar n slechtere plek te lopen. |
lukt best makkelijk hoor, tenminster vorige keer stond ik ook vooraan en ruimte genoeg om te springen, toen dan:D |
|
|
| Smirnoff |
Ik vind om 00.00 meeten zwaar kut ! klotetijd, ben ik net binnen man.
01.00 zouk beter vinden maargoed, denk toch niet dat ik kom ik zie iedereen vanzelf wel.
Maar Jaspertje pak ik zeker effe in z,n nekvel.
(Ps : Jasper neem je een kladblokje mee ?? Gaan we samen ID-en) :lol: |
|
|
| Esrem |
| Ik sta bij m dus dan heb je mij al gevonden:) |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik sta bij m dus dan heb je mij al gevonden:) |
Hebben we het over dezelfde Jasper ? aka Jappio ??
:conf: |
|
|
| eieregooie |
| Duidelijk niet :p |
|
|
| Smirnoff |
| Vond het al vreemd. |
|
|
| jp |
| Linksachter in de hoek is de doorgang naar de WC's. Is dat niet een betere plek? |
|
|
| Lynxx |
Links achter in de hoek klinkt iig beter dan vooraan ergens in het midden.
Lijkt mij dus een goed idee.
Tijd?
Vanaf hoe laat kan je eigenlijk naar binnen, kan ik alvast het eea plannen |
|
|
|
|