return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 78)
View this Thread in Original format
AxePlode
quote:
Originally posted by New Wave
Jezus wat een sukkel ben jij zeg.
Ten eerste zijn het geen mongolen maar zeer hard werkende mensen.
Als jij eens wist hoe het voelt als er zo'n camera tegen je harses komt. En waarom zijn al die gasten daar?: Om te zorgen dat een cameraman veilig kan werken. Er styaan zo veel mensen voor de veiligheid van cameraman, assistent en de mensen om hem heen. Zoals jullie dus....Ik heb van collega's gehoord wat er kan gebeuren als er iets fout gaat en dat waren geen leuke gebeurtenissen.
Daarnaast is het geen cinegroup.nl.........het is ten eerste geen site als TA.com of livesets.com........ten tweede het is gewoon Cinevideogroup en de site is http://www.cinevideogroup.nl
Dus effe je grote mond houden.....en waarom ik zo reageer...ik ben ook zo'n 'mongool' die cameraman is. Als ik jouw tegen kom zal ik eens een flinke camera tegen je harses laten komen. Wist je toevallig dat er aan de andere kant van zo'n camera 250 kilo lood hangt als contragewicht?.....komt hard aan zo'n camera....er zijn doden bij gevallen.....prutser....
Ik laat mijn collega's geen mongolen noemen, camerawerk is ontzettend zwaar en kan gevaarlijk zijn.


vriendelijke vriend, volges mij snap je niet helemaal wat ik bedoel, zal wel aan mij liggen... je blaat een heleboel en geloof dat het meer afkeer is omdat ik een cameraman niet schijn te respecteren. ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik de werkefficientie van het hele clubje niet echt effectief vond. en er stond maar 1 (één) gast van beveiliging bij die af en toe een hekje recht zette. snap niet waar je je zo druk om maakt...

owja, het is idd cinevideogroep.nl maar dacht dat je wel zou snappen dat ik daar gwn het bedrijf mee bedoelde...
Remy D
quote:
Originally posted by raoel
Remy, wat vond je de betere avond?

plussen en minnen tov elkaar?
Ben wel benieuwd wat iemand vind die beide avonden is geweest.


Vond beide avonden vet, alleen had je zaterdag natuurlijk dat uur extra met de bruutste classics. Dus das wel een dik pluspunt voor zaterdag.

De trein- en busreis was zaterdag ook zo PHATT!!! maarja dat had verder niks met het feest te maken. :haha: Vriend van me vond die heenreis zelfs leuker dan het feest. hehehe Maar het was dan ook wel superdikke pret. :D:D

En heb ik op beide feesten leuke tijden gehad met bepaalde mensen van hier maar dat had ik al gezegd. Dus eigenlijk kwam het zo'n beetje op het zelfde neer. Allebei SUPER!!! :D

Het verschil tussen de feesten in het Gelredome en die van Hasselt zal een groter verschil zijn. Dus dat vertel ik volgende week wel. :D
Passiva
quote:
Originally posted by AxePlode
je blaat een heleboel en geloof dat het meer afkeer is omdat ik een cameraman niet schijn te respecteren.


Ben je daar wel zo zeker van?! :

quote:
Originally posted by AxePlode
heel hard gelachen om die mongolen van cinegroup.nl:


:rolleyes: :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D


En heb ik op beide feesten leuke tijden gehad met bepaalde mensen van hier maar dat had ik al gezegd. Dus eigenlijk kwam het zo'n beetje op het zelfde neer. Allebei SUPER!!! :D




Jaaaahaaa, maar wie waren die mensen dan? :)
New Wave
quote:
Originally posted by AxePlode
vriendelijke vriend, volges mij snap je niet helemaal wat ik bedoel, zal wel aan mij liggen... je blaat een heleboel en geloof dat het meer afkeer is omdat ik een cameraman niet schijn te respecteren. ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik de werkefficientie van het hele clubje niet echt effectief vond. en er stond maar 1 (één) gast van beveiliging bij die af en toe een hekje recht zette. snap niet waar je je zo druk om maakt...

owja, het is idd cinevideogroep.nl maar dacht dat je wel zou snappen dat ik daar gwn het bedrijf mee bedoelde...


Noem mij geen vriend want dat ben je niet.
Daarnaast blaat ik niet omdat ik precies weet hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik laat mijn collega's geen mongolen noemen door 1 of andere debiel. Als je over hun werkwijze spreekt, zeg dat dan duidelijk en ga ze geen mongolen noemen. Die mensen weten wat ze doen, ze doen elke week grote klussen en zitten al jaren in het vak.
Als een of andere prutser zoals jij gaat beweren dat het mongolen zijn maar er zelf geen flikker van af weet, dan ga ik me daar zeker druk om maken.

Tuurlijk snap ik dat je daar een bedrijf mee bedoelde, maar als jij je belachelijk maakt tegenover een cameraman dan is alles wat je zegt belachelijk te noemen. Gaat er om dat je het goed verwoord want nu ben je de grootste sukkel met een grote bek.
AxePlode
quote:
Originally posted by New Wave
Noem mij geen vriend want dat ben je niet.
Daarnaast blaat ik niet omdat ik precies weet hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik laat mijn collega's geen mongolen noemen door 1 of andere debiel. Als je over hun werkwijze spreekt, zeg dat dan duidelijk en ga ze geen mongolen noemen. Die mensen weten wat ze doen, ze doen elke week grote klussen en zitten al jaren in het vak.
Als een of andere prutser zoals jij gaat beweren dat het mongolen zijn maar er zelf geen flikker van af weet, dan ga ik me daar zeker druk om maken.

Tuurlijk snap ik dat je daar een bedrijf mee bedoelde, maar als jij je belachelijk maakt tegenover een cameraman dan is alles wat je zegt belachelijk te noemen. Gaat er om dat je het goed verwoord want nu ben je de grootste sukkel met een grote bek.


lekker boeiend. extreem zinloze discussie... tis goed met jou
SnuggLe
quote:
Originally posted by AxePlode
lekker boeiend. extreem zinloze discussie... tis goed met jou


Hahahaha, dan ken je New_Wave nog niet ja :D
Nooit discussie met die gast aangaan, verlies je altijd ;)
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jaaaahaaa, maar wie waren die mensen dan? :)


Hahaha wat blijf je soms ook een kansloze rukker!!! Dit vraag je nooit haha. Dus je zal wel van me willen horen dat 1 van die mensen Esrem was.

Nou Bram speciaal voor jou: Ik heb een leuke tijd gehad met Esrem. :D
Flipper01
Ik zit nu de set van zaterdag te beluisteren, echt heeeel vervelend die interviews tussendoor!! :whip:

Naast het feit dat de interviewer waardeloos engels spreekt zijn de vragen ook absoluut ruk en dragen ze helemaal niks bij aan het geheel :mad:


Het feest was verder prima geregeld, de prijzen die gehanteerd werden vielen me erg mee. 2 euro voor een broodje frikandel en twee raketijsjes voor 2 euro. Dit had ik niet verwacht van ID&T...
Muppet
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik zit nu de set van zaterdag te beluisteren, echt heeeel vervelend die interviews tussendoor!! :whip:

Naast het feit dat de interviewer waardeloos engels spreekt zijn de vragen ook absoluut ruk en dragen ze helemaal niks bij aan het geheel :mad:



Erger is de tijdstippen die hij uitkiest, tijdens vette nummers (dat nummer na auqalung en tijdens find:whip: )

Muppet
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik zit nu de set van zaterdag te beluisteren, echt heeeel vervelend die interviews tussendoor!! :whip:

Naast het feit dat de interviewer waardeloos engels spreekt zijn de vragen ook absoluut ruk en dragen ze helemaal niks bij aan het geheel :mad:



Erger is de tijdstippen die hij uitkiest, tijdens vette nummers (dat nummer na auqalung en tijdens find:whip: )
AxePlode
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahahaha, dan ken je New_Wave nog niet ja :D
Nooit discussie met die gast aangaan, verlies je altijd ;)


weer wat geleerd...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 
Privacy Statement