|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Daar zat ik dus ook aan te denken Freezel.
Onder de naam: Tenors Of Trance
ofzow
Eventueel Marco V erbij.
En anders alleen The 3 Tenors net als de echte "The 3 Tenors".
And the rest of the world is listening! HELL YEAH
En dan een live optreden van William Orbit en Rank 1 erbij.
Ik ben n u al aant dromen! |
|
|
| eieregooie |
| Als er weer 1 komt ben ik zeker van de party :D |
|
|
| Jimmy |
| gaaf man. mocht zover komen ben ik zeker van de partij. |
|
|
| total woot |
Kan me niet voorstellen dat er TA's zijn die de eerste keer zijn geweest, en de 2e keer niet zouden gaan....
Ik ben er iig bij :D!
Grtz |
|
|
| Freezel |
| Ik ben er als het doorgaat ook zeker bij :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by total woot
Kan me niet voorstellen dat er TA's zijn die de eerste keer zijn geweest, en de 2e keer niet zouden gaan....
|
 |
|
|
| Magic83 |
Ik kan die text op die kut site van id-t niet selecteren maar het komt er op neer dat Tiesto in een interview heeft gezegd wel interesse te hebben in een TIIC en ze gaan in januari om de tafel zitten ...
:eyespop: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Magic83
Ik kan die text op die kut site van id-t niet selecteren maar het komt er op neer dat Tiesto in een interview heeft gezegd wel interesse te hebben in een TIIC en ze gaan in januari om de tafel zitten ...
:eyespop: |
Doe ik het voor je:
| quote: | | In 2004 wil Verwest het nog eens dunnetjes overdoen. ,,Het wordt wel moeilijk, maar het moet dan nóg beter en nóg heftiger zijn dan de vorige keer. In januari ga ik weer om de tafel zitten met de jongens van danceorganisatie ID&T.'' |
(Shift+click de link op ID&T, zodat de link en url in een nieuw venster geopend worden (zo kom je ook de url te weten dus..) en dan gewoon de bron opvragen)
:D |
|
|
| Asperge |
| Dat stond ook in mijn openingspost;) |
|
|
| TranceFool |
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen TIC 2 zou moeten komen. Weet ook niet of ik hier wel naartoe ga.
De toestroom na alle media-aandacht van de TMF-kinderen zal massaal zijn. Ik denk dat je Tiesto tegenwoordig beter alleen nog maar in een club kan gaan bezoeken
maar misschien ben ik op dit moment iets te depressief ingesteld na het zien van de top 100 van de dutch dj award:whip: |
|
|
| Chicane |
| leeftijdsgrens van 21/23 instellen.. minder kassa voor ID&T meer fun voor publiek.. |
|
|
|
|