return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 2)
View this Thread in Original format
raoel
Daar zat ik dus ook aan te denken Freezel.
Onder de naam: Tenors Of Trance
ofzow

Eventueel Marco V erbij.
En anders alleen The 3 Tenors net als de echte "The 3 Tenors".
And the rest of the world is listening! HELL YEAH

En dan een live optreden van William Orbit en Rank 1 erbij.
Ik ben n u al aant dromen!
eieregooie
Als er weer 1 komt ben ik zeker van de party :D
Jimmy
gaaf man. mocht zover komen ben ik zeker van de partij.
eieregooie
TIIC :D
total woot
Kan me niet voorstellen dat er TA's zijn die de eerste keer zijn geweest, en de 2e keer niet zouden gaan....

Ik ben er iig bij :D!

Grtz
Freezel
Ik ben er als het doorgaat ook zeker bij :)
basd
quote:
Originally posted by total woot
Kan me niet voorstellen dat er TA's zijn die de eerste keer zijn geweest, en de 2e keer niet zouden gaan....


Magic83
Ik kan die text op die kut site van id-t niet selecteren maar het komt er op neer dat Tiesto in een interview heeft gezegd wel interesse te hebben in een TIIC en ze gaan in januari om de tafel zitten ...


:eyespop:
Chicane
quote:
Originally posted by Magic83
Ik kan die text op die kut site van id-t niet selecteren maar het komt er op neer dat Tiesto in een interview heeft gezegd wel interesse te hebben in een TIIC en ze gaan in januari om de tafel zitten ...


:eyespop:


Doe ik het voor je:

quote:
In 2004 wil Verwest het nog eens dunnetjes overdoen. ,,Het wordt wel moeilijk, maar het moet dan nóg beter en nóg heftiger zijn dan de vorige keer. In januari ga ik weer om de tafel zitten met de jongens van danceorganisatie ID&T.''


(Shift+click de link op ID&T, zodat de link en url in een nieuw venster geopend worden (zo kom je ook de url te weten dus..) en dan gewoon de bron opvragen)

:D
Asperge
Dat stond ook in mijn openingspost;)

TranceFool
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen TIC 2 zou moeten komen. Weet ook niet of ik hier wel naartoe ga.

De toestroom na alle media-aandacht van de TMF-kinderen zal massaal zijn. Ik denk dat je Tiesto tegenwoordig beter alleen nog maar in een club kan gaan bezoeken


maar misschien ben ik op dit moment iets te depressief ingesteld na het zien van de top 100 van de dutch dj award:whip:
Chicane
leeftijdsgrens van 21/23 instellen.. minder kassa voor ID&T meer fun voor publiek..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement