|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha, wat een onzin zeg... |
... omdat?
Ik ga er gebruik van maken iig :D Als ik dan toch moet uitgevem vind ik dit een mooie afsluiting van het geheel :) Alleen dit ga ik niet doen via ATP maar zelf maar effe wat regelen, heb kaartjes al dus ATP is overbodig lijkt me |
|
|
| eieregooie |
Omdat ik nou niet echt de behoefte heb om na een feestje (in NL dan) ergens te blijven overnachten... Tegen de tijd dat ik bij dat hotel ben ben ik al halverwege naar huis...
En omdat ik het ERG duur vind... Ruim 80 Eur voor een overnachting... of nog erger... enkel een diner... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Omdat ik nou niet echt de behoefte heb om na een feestje (in NL dan) ergens te blijven overnachten... Tegen de tijd dat ik bij dat hotel ben ben ik al halverwege naar huis...
En omdat ik het ERG duur vind... Ruim 80 Eur voor een overnachting... of nog erger... enkel een diner... |
Inderdaad kansloos.
Een NIEUWE dimensie van uitmelken!
Next thing we know krijgen we:
- Rij nu naar TiC met uw nieuwe "In Concert" Smart met extra geluidssysteem!
- Wilt u goed uitgerust naar TiC? Koop nu uw Tiesto in Concert dekbed!
etc etc :S :S |
|
|
| magrec |
| Ach ja voor mensen die 1x per jaar uitgaan is dit vast iets leuks om te doen als ze die ene x uitgaan... |
|
|
| Chicane |
Wat een hoop bull is dat weer, alleen omdat er Tiesto aan verbonden staat. Als Awakenings of Sander Kleinenberg er achter staat dan is het weer wel in orde?
Het is gewoon tof om een keer gedaan te hebben, bovendien hoef je niet de hele nacht nuchter te blijven en brak met slaap te kort naar huis te rijden, hoef je de volgende dag ook niet in de krant te lezen dat er weer een pillenslikker in de berm is gevlogen. Ik ga een heerlijk weekend met mn vriendin er van maken, een nachtje uit en daarna een hotel er achter aan.
Bovendien dat het duur is is ook dikke bull, een overnachting in een 4 sterren hotel voor maar 60 euro terwijl de normale prijs boven de 90 euro uit komt per persoon!
Normale prijs:
Kamers met douche
Eenpersoonskamer met douche
€ 98,00
Evenement prijs:
Hotel Haarhuis heeft de volgende aanbieding :
* een overnachting op een tweepersoonskamer met bad/douche en toilet
* een overheerlijk ontbijtbuffet ( als je uitgedanst bent kun je vanaf 07.00 aanschuiven )
* Late check –out om 18.00 ( dus weer uitgeslapen huiswaarts)
De bussen van en naar het Gelredome stoppen bij het Hotel!
De kosten van dit arrangement bedragen € 60.00 per persoon
Dat is wel even een vershil van 38 euro. Dus dikke BULL weer :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
1. IK ben alles behalve een Tiësto basher.
2. Dit is NIET wat er op die ATP site staat, en DAAR ging het over, niet over wat jij gaat doen
3. Ik ben altijd nuchter op grote evenementen anders kan je me halverwege opvegen :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wat een hoop bull is dat weer, alleen omdat er Tiesto aan verbonden staat. Als Awakenings of Sander Kleinenberg er achter staat dan is het weer wel in orde?
|
Flikker toch op man! Als er Sasha, Sander K of awakenings had gestaan dan is dat OOK bull! Maar bij hun zal dat er zeker nooit komen te staan, dat is het verschil tussen commerciele & niet commerciele . Leer dat gewoon eens. Ga eens wat vaker naar feestjes (Harmen heeft idd helemaal gelijk met 1x per jaar) en dan zie je het verschil.
Oh, en drugs is voor homo's & mietjes! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en drugs is voor homo's & mietjes! |
Wat ben jij dan van bovenstaande, meneer de weedgebruikerd? |
|
|
| jp |
| Wiet is gewoon onkruid ;) |
|
|
| TranceFool |
Wat is er nou weer mis met zo´n arrangement???? Je hoeft het toch niet te nemen!!!!:conf: :conf:
Het is makkelijk zoals Chicane al zei voor mensen die geen zin hebben om de hele avond nuchter te blijven. Voor mensen die bijvoorbeeld uit Zeeland of Friesland komen is dit echt zo gek nog niet. Ik hoor trouwens zo vaak van mensen dat ze een hotelletje boeken voor een feest wat aan de andere kant van het land is.
En dit is helemaal niks nieuws ofzo, want bij Sensation kon je dit ook al boeken. Toen werd er helemaal niet zo´n heissa over gemaakt, maar goed daar draaide dan ook geen Tiesto.
Kap eens met die eeuwige negativiteit :rolleyes: :whip: |
|
|
| jp |
Echte partypeople vallen gewoon om 7 uur op de tribunes in slaap en laten zich pas tegen 4 uur 's middags met een emmer koud water en 8 security's verwijderen...
:toothless |
|
|
| basd |
Extrema doet dat soort arrangementen ook, is dat dan minder commercieel? Als mensen daar gebruik van willen maken..
Enne JeePee, echte partypeople vallen niet in slaap om zeven uur, die blijven veertig uur wakker :p |
|
|
|
|