|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Chicane
leeftijdsgrens van 21/23 instellen.. minder kassa voor ID&T meer fun voor publiek.. |
of je legitimeren met een TrancEaddict pasje want anders kom ik er nooit in |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by Chicane
leeftijdsgrens van 21/23 instellen.. minder kassa voor ID&T meer fun voor publiek.. |
dat vind ik zo'n genaai altijd, van die hoge leeftijdsgrenzen, ben ik eindelijk 18, kom ik dus de Asta niet in voor Armin, de Mazzo niet, weet ik veel, bijna alles niet....Behalve die Massafeesten, en die zoek ik dan weer net niet.
Alsof als je 18 bent je minder van deze muziek houdt dan als je 23 bent...kom op :whip: |
|
|
| Chicane |
| Ik ben ook pas 22 :rolleyes: |
|
|
| Subsonik |
BULL met die hoge leeftijd grenzen, als ik zo die foto's van bijv. Thunderdome bekijk, zijn de meeste mensen daar in de 20, maar het zijn nou niet bepaald de mensen waar je mee op een feest wil staan. En over een feest als Sensation lopen jullie weer te zeiken dat er mensen van 30/ 40 rondlopen, oftewel jullie willen feesten met mensen van jullie leeftydscategorie zijn, mja dat willen die mensen van 18 en 35 misschien ook wel, nogal vreemd punt dus
en in principe moet het geen flikker uitmaken hoe oud de mensen zijn die op een feest zijn, maar eerder het 'type' mensen, en dan moet je dus niet naar TiC gaan maar naar Invited , en niet op leeftyd gaan zeiken |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by total woot
Kan me niet voorstellen dat er TA's zijn die de eerste keer zijn geweest, en de 2e keer niet zouden gaan....
|
Wedje leggen dat JP niet gaat, al kreegie geld toe ;) |
|
|
| moogwai |
| Lijkt me zeker vet een tweede keer... gelredome mag dan wel weer the place to be zijn wat mij betreft! |
|
|
| Remy D |
| Weet je wat ik toch weer jammer vind op deze mooie avond dat er weer mensen zeiken dat het iets eenmaligs moet zijn. JAMMER erg JAMMER!! Welke artiest geeft nou maar 1 x en concert in zijn leven!! En zo'n artiest als Tiesto verdient ook zeker op nog zo'n magik moment voor hem. Dus van mij mag er ieder jaar 1 komen!! Want ieder concert is er 1 opzichzelf!!! :D :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Subsonik
en in principe moet het geen flikker uitmaken hoe oud de mensen zijn die op een feest zijn, maar eerder het 'type' mensen, en dan moet je dus niet naar TiC gaan maar naar Invited , en niet op leeftyd gaan zeiken |
Tiësto In Concert: Leeftijd mediaan: 22 .1
Laatste Invited: Leeftijd mediaan: 22 .1
Om ut maar even kracht bij te zetten hehe... Beide cijfers zijn gebaseerd op slechts een deel van de bezoekers, nl de flokkers... En van die site komen dan ook deze cijfers... maar toch :) |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | Originally posted by Chicane
leeftijdsgrens van 21/23 instellen.. minder kassa voor ID&T meer fun voor publiek.. |
Denk dat ze dat niet doen....alles draaid om geld dus....
denk eerder dat het dan 23 jaar en ouder wordt(mensen met een loonstrookje). Beetje naief om te verw88 dat ze de mensen die er vanaf de grondlegging van de trance/house muziek bij zijn gaan weren!!!
Dan kunnen Duncan en zijn buddies ook niet meer naar binnen.:D
enneeeehhhhh.... Ik ben 28 jaar dus... nokke met die onzin :stongue:
P.S vond gelredome een prima plek iig meer sfeer dan in die sinaasappelkist genaamd ARENA want dat vind ik super-ongezellig. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Denk dat ze dat niet doen....alles draaid om geld dus....
denk eerder dat het dan 23 jaar en ouder wordt(mensen met een loonstrookje). Beetje naief om te verw88 dat ze de mensen die er vanaf de grondlegging van de trance/house muziek bij zijn gaan weren!!!
Dan kunnen Duncan en zijn buddies ook niet meer naar binnen.:D
enneeeehhhhh.... Ik ben 28 jaar dus... nokke met die onzin :stongue:
P.S vond gelredome een prima plek iig meer sfeer dan in die sinaasappelkist genaamd ARENA want dat vind ik super-ongezellig. |
Die 21 / 23 jaar was ook de ONDERgrens denk ik :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by basd
Die 21 / 23 jaar was ook de ONDERgrens denk ik :) |

Dat zeg ik :)
Is inderdaad bedoeld als minimum leeftijd, een maximum leeftijd gaat zo moeilijk.. alhoewel het soms best wel eens mag met al die sjonnie's en anita's bij sommige clubs.. :rolleyes: |
|
|
| Asperge |
| Humz niks leeftijdsgrens ik ben pas 17 en dan zou ik er niet inkomen:mad: :whip: :p |
|
|
|
|