|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Sukkel |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Smirnoff
* jp
* Sunshine79 [NYTA]
* VTEC Junkie [NYTA]
* Remy D
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* eieregooie
* dj_spare
* Sukkel
* Remy D
* Chicane
* Flipper01
* Odyne
* Frankisback
* Magic83
* basvh
* snitz
* MennoB
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Remy D |
|
|
| raoel |
Sukkel, je bent echt een sukkel :whip:
Eerst copy/paste je een oude lijst!
Vervolgens zet je je naam ook niet netjes op alfabet erin.
Dat kon ook niet, want in die oude lijst stond het nog niet op alfabet :D
Hier ff weer de goeie, met sukkel erin:
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Jappio
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
* Redeye
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
* Sukkel
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
Ennuh Sukkel, welkom op TA :) |
|
|
| Smirnoff |
Als ze aan het thema magik ook een dresscode "magik" gaan koppelen..
Dan kom ik als kaboutertje !! :stongue: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by jp
Geeft Tijs nog een persconferentie voorafgaande aan deze 2 concerten? |
Zo'n persconferentie a la 6 Pack lijkt me wel wat :p :stongue: |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Als ze aan het thema magik ook een dresscode "magik" gaan koppelen..
Dan kom ik als kaboutertje !! :stongue: |
Het thema is Magic en niet Magik, zal wel iets met gegoochel zijn ofzo :P |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Het thema is Magic en niet Magik, zal wel iets met gegoochel zijn ofzo :P |
Nu Hans klok in China zit, zal het wel Hans Kazan worden die het overneemt :p |
|
|
| Donna |
| Ze hebben mij gevraagt,is dat nie geweldig?:D |
|
|
| _Supreme |
ik ga ook :)
naar belgie :P
ik ben wel nog 16, dnek je dat ik binnen kom? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by _Supreme
ik ga ook :)
naar belgie :P
ik ben wel nog 16, dnek je dat ik binnen kom? |
Neem een schone dame mee dat helpt ;)
Maar serieus: ze gaan heus niet van 20.000 man de ID checken :) |
|
|
| _Supreme |
hehe, idd.
ik ga ook met voornamelijk allemaal grote jongens van 18. een 1 andere lange van 16 |
|
|
| Sukkel |
| quote: | Originally posted by raoel
Sukkel, je bent echt een sukkel :whip:
Eerst copy/paste je een oude lijst!
Vervolgens zet je je naam ook niet netjes op alfabet erin.
Dat kon ook niet, want in die oude lijst stond het nog niet op alfabet :D
Hier ff weer de goeie, met sukkel erin:
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Jappio
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
* Redeye
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* Remy D
* snitz
* Sukkel
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
Ennuh Sukkel, welkom op TA :) |
Haha, sorry had het niet gezien! :)
Wat ben ik toch ook een sukkel ja! :) |
|
|
| jp |
---------------------------------------------------------------------
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower [GTA]
* Bomfunk_99 [GTA]
* Civic [GTA]
* DJ-CMH [GTA]
* Jappio
* jp
* kniggi [GTA]
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Redeye [NYTA]
* SiLeNcE [GTA]
* Smirnoff
* Stasha [GTA]
* Stiffmaster [GTA]
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn [GTA]
* -WooDY- [GTA]
---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
* Sukkel
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
GTA's onder voorbehoud. Nu nog de Franse, Belgische en andere buitenlandse TA's toevoegen :) |
|
|
|
|