|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
| Hmmm, welke nacht zouden jullie nou heen gaan, 29-30 of 30-31? TIC1 wordt het toch niet. Het breezer gehalte is op beide dagen even hoog denk ik :D Ik weet het echt niet.. |
|
|
| jp |
Ik ga hier wel naar toe :crazy: :eyes: :eyespop:
Pandemonium - Cenobite, Ruffneck & Mokum style!
22:00 - 07:00hr
De Waakzaamheid, Koog aan de Zaan (€ 15,-)

Lekker hakkuh op "we'll tear your soul apart" :wtf: |
|
|
| Tim81 |
| Weer iets unieks voor ome Tijs... Een DJ die 2 avonden achter elkaar een solo geeft op dezelfde locatie! |
|
|
| basvh |
| toch knap dat iedereen zulke voorspellende gaven heeft hiero (jongens wat wordt dan de lotto uitslag van volgende week?). ze weten al vantevoren dat tic1 beter zal zijn dan tic2. Dat kan je pas achteraf zeggen lijkt me. Persoonlijk denk ik dat tic 2 beter wordt omdat ze meer vaart in de show elementen zetten en daardoor het niet zo doodbloed zoals vorig jaar. Ik ga er iig heen, denk dat het maar 1 avond wordt maar wie weet worden het ze allebei. |
|
|
| MischaJonker |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Dutch Dimension 2002 blijft het beste feest ooit voor mij. TiC 1 was erg gaaf, maar een tweede editie zit er voor mij niet in. M'n smaak is wat veranderd qua muziek, dus ik ga nu tien keer liever naar twee clubavonden ála Everybody voor dat geld. |
ach eerst dacht ik dat ook: dat mijn smaak was veranderd, maar volgens mij is het gewoon de smaak van de dj's die verandert, en niet die van mij:-) als ik magik 6 ofzo terugluister vind ik dat nog steeds een geniale cd, maar mensen als tiesto (en armin trouwens ook) gaan gewoon steeds rukker draaien. maar dat denk ik dan. misschien ben ik wel gewoon ouderwets :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
| Ik las in de DanceGrooves mail dat ze TiC2 tickets gaan verkopen, ben benieuwd. Ik ga er zowiso samen met m'n vriendin heen, wordt alleen wel een stukje rijden om naar de Primera te gaan, FRS zal wel mega druk zijn :( |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ga hier wel naar toe :crazy: :eyes: :eyespop:
Pandemonium - Cenobite, Ruffneck & Mokum style!
22:00 - 07:00hr
De Waakzaamheid, Koog aan de Zaan (€ 15,-)
Lekker hakkuh op "we'll tear your soul apart" :wtf: |
goed idee :D hoewel ik trouwens op 8 okt al naar Bochum ga hakkuh, moet ook niet weer gelijk een overdose worden :D goeie ouwe tijd :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by basvh
toch knap dat iedereen zulke voorspellende gaven heeft hiero (jongens wat wordt dan de lotto uitslag van volgende week?). ze weten al vantevoren dat tic1 beter zal zijn dan tic2. Dat kan je pas achteraf zeggen lijkt me. Persoonlijk denk ik dat tic 2 beter wordt omdat ze meer vaart in de show elementen zetten en daardoor het niet zo doodbloed zoals vorig jaar. Ik ga er iig heen, denk dat het maar 1 avond wordt maar wie weet worden het ze allebei. |
!eens
Ook al ben ik geen fan meer van Tiesto zn muziek, zit toch wel te twijfelen om te gaan. Vraag me alleen af of er verschillen zijn tussen de 2 avonden. Daar mag ID&T wel eens wat duidelijkheid over geven vind ik. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
!eens
Ook al ben ik geen fan meer van Tiesto zn muziek, zit toch wel te twijfelen om te gaan. Vraag me alleen af of er verschillen zijn tussen de 2 avonden. Daar mag ID&T wel eens wat duidelijkheid over geven vind ik. |
Ik denk het niet hoor. 2 dezelfde concerten (zoals zoveel popsterren dat doen) alleen nu kunnen ze nog meer kaarten verkopen dus nog meer verdienen....ik denk nl dat het wel 2x uitverkocht kan raken. |
|
|
| Flipper01 |
| Beetje jammer dat ze het nu 2 avonden gaan doen... Ik ga zaterdag toch maar wel m'n kaartje halen, ben benieuwd hoe druk het zal zijn bij de FRS |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
!eens
|
Over dat van Basvh dat je niet kan oordelen: dat kan je wel, ook al is het moeilijk! Ik vind persoonlijk (en met mij veel mensen die ik ken) dat je speciale dingen 1x moet doen. Een voorbeeld: een pilletje voor de 1e keer is nooit zo speciaal als de 2e t/m 3000ste keer, LIJKT MIJ! Waarom? Omdat de eerste keer nieuw/spannend et cetera is. Zelfde met Bungyjumpen enzo, dat wordt dan allemaal 'normaal'. |
|
|
| MaGiK54 |
| Even over die twee dagen, nog niks bekend op ID-T site of de site van Tosti in concert. Ik heb zo'n vermoeden dat ze stoer gaan doen, als TiC 2 in een dag uitverkocht is, dan gaan ze bekend maken dat ze voor de fans die nog geen kaartje hebben weten te bemachtigen, een tweede TiC 2 gaan houden. |
|
|
|
|