| jp |
| Het lijkt me eerlijk gezegd zeer riskant vanwege de drukte. Voor je het weet loopt er een pillenvreter tegen je aan en dan maak je het alleen maar erger. Misschien zou je op de tribune kunnen gaan zitten maar dat gaat ook vervelen, laat staan je achterwerk wat het niet volhoudt. Misschien kan je wel VIP access krijgen, zodat je alles vanaf een veilige plek kunt volgen? |
|
|