|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb zo'n vermoeden dat ze stoer gaan doen |
Dan hadden ze niet een vliegtuigje moeten laten vliegen, nu weet de hele scene het al... :conf: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Over dat van Basvh dat je niet kan oordelen: dat kan je wel, ook al is het moeilijk! Ik vind persoonlijk (en met mij veel mensen die ik ken) dat je speciale dingen 1x moet doen. Een voorbeeld: een pilletje voor de 1e keer is nooit zo speciaal als de 2e t/m 3000ste keer, LIJKT MIJ! Waarom? Omdat de eerste keer nieuw/spannend et cetera is. Zelfde met Bungyjumpen enzo, dat wordt dan allemaal 'normaal'. |
Mijn 1ste ervaring met pillen was juist niet zo'n succes. De andere honderden keren werd het alleen maar beter. :D:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Over dat van Basvh dat je niet kan oordelen: dat kan je wel, ook al is het moeilijk! Ik vind persoonlijk (en met mij veel mensen die ik ken) dat je speciale dingen 1x moet doen. Een voorbeeld: een pilletje voor de 1e keer is nooit zo speciaal als de 2e t/m 3000ste keer, LIJKT MIJ! Waarom? Omdat de eerste keer nieuw/spannend et cetera is. Zelfde met Bungyjumpen enzo, dat wordt dan allemaal 'normaal'. |
haha, dat vind ik dus echt bull he. Kan je ook zeggen de eerste keer Dance Valley was voor mij uniek en heel speciaal dus de volgende keer kan het nooit beter worden. Ik heb een keer een concert mee gemaakt van Madonna (zeg maar wat), dus de volgende keer ga ik niet wat dat kan alleen maar tegenvallen. Dat zie ik dus absoluut niet zo :).
Ik zie dit als weer een Tiesto in Concert die op zichzelf staat, zelfde als dat vorig jaar Dance Valley gehouden wordt en dit jaar weer (om maar wat te noemen). |
|
|
| eieregooie |
Natuurlijk is je 1e pilletje de meest bijzondere, maar dat wil toch niet zeggen dat de daarop volgende niet lekker zijn :crazy:
:p |
|
|
| Miss Proximus |
| tering zeg. er worden weer behoorlijk wat zielige miertjes geneukt in deze thread :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| Die zijn lekker nauw :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha, dat vind ik dus echt bull he. Kan je ook zeggen de eerste keer Dance Valley was voor mij uniek en heel speciaal dus de volgende keer kan het nooit beter worden. Ik heb een keer een concert mee gemaakt van Madonna (zeg maar wat), dus de volgende keer ga ik niet wat dat kan alleen maar tegenvallen. Dat zie ik dus absoluut niet zo :).
Ik zie dit als weer een Tiesto in Concert die op zichzelf staat, zelfde als dat vorig jaar Dance Valley gehouden wordt en dit jaar weer (om maar wat te noemen). |
Tsja maar het verschil is dat TiC waarschijnlijk iets 'eenmaligs' was. Dancevalley is ieder jaar.
Maarja, dan lul ik maar weer poep volgens velen :S :S Iets waar je gewoon ZO erg naar uitkijkt en wat echt HEEL speciaal is, moet speciaal blijven vind ik, en dus moet je het maar 1x doen.
Zoals ik zei: de eerste keer bungyjumpen is super supervet. 2e keer is het 'normaal', zo van: Been there , done that.
Maarja, ik zal wel weer heeeeel dom praten ofzo :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| JAF |
TOCH 2 DAGEN!!!!!! 29&30 OKTOBER 2004
zie: www.id-t.com
en dat het reclamefimpje bovenin.
Het kon ook bijna niet anders. Ze vragen niet zo maar voor 2 dagen een vergunning aan en dat vliegtuigje op ML was ook al genoeg zeggend.
Weet niet of de kaartverkoop voor die vrijdag ook zaterdag begint, maar je mag wel goed opletten of je kaarten voor de goede dag krijgt!!! |
|
|
| Ding Chavez |
| Volgens de DG mailing verkopen zij alleen kaarten voor zaterdag de 30e. |
|
|
| M_Peror |
| Hmmm... er valt wel wat te zeggen voor de vrijdagnacht, wat mij betreft. Hier nog eens even goed over nadenken! (Maar niet te lang :) ) |
|
|
| eieregooie |
| Nah... doet mij de zaterdag maar :) |
|
|
|
|