|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Mja, dat vinnik nou nie echt een ISOS plaatje tbh... |
|
|
| Remy D |
Hij moet Portisheads - Roads (Sultan & The Greek remix) er op zetten. :crazy:
En Tiesto is gister weer gekroond tot beste dj van Ibiza 2004. :D:D:D |
|
|
| AxePlode |
| als je op www.djawards.com kijkt staat daar ergens klein onderaan: Best international DJ: Tiesto... beetje vaag. Wat ik nog vager vind is dat Paul Oakenfold de Trance vote heeft gewonnen. Weet dat hij nog wel es trance draait maar bij bv Dance Department is het meer house enzo of zit ik er nou gigantisch naast... Armin, Ferry en Tiesto waren daar geloof ik ook genomineerd... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ben benieuwd welke nummer erop komen te staan! Echte ISOS tracks zijn niet echt meer uitgekomen de laatste tijd, of ik heb weer eens niet goed opgelet, dat kan ook :D |
Zeker wel, Tiesto draait momenteel beste veel tracks die wel op een ISOS passen. denk maar eens aan:
Interstate - I Found You
Reflekt ft. Delline Bass - Need To Be Loved (Seb Fontaine and Jay P's Type Remix)
Oliver Moldan - Beauty in LA (Main Mix)
Gabriel and Dresden - Arcadia
Tiësto - Breda 8PM (DJ Montana Edit)
Phynn - Exotica
Estuera - Tales From The South |
|
|
| MaGiK54 |
| Nieuwe ASOT altijd welkom, tis dan al weer bijna twee jaar geleden dat Tiesto weer een een mix-compilatie gaat uitbrengen. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nieuwe ASOT altijd welkom, tis dan al weer bijna twee jaar geleden dat Tiesto weer een een mix-compilatie gaat uitbrengen. |
ASOT:whip: :p :toothless
Geen bier meer voor deze jongeman;) |
|
|
| Drpeer |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zeker wel, Tiesto draait momenteel beste veel tracks die wel op een ISOS passen. denk maar eens aan:
Tiësto - Breda 8PM (DJ Montana Edit)
|
Dit vind ik niet echt een ISOS plaat...bij de weg, ik vind deze plaat gewoon niets!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Asperge
ASOT:whip: :p :toothless
Geen bier meer voor deze jongeman;) |
Lol, sorry 't was al laat gisteren :wtf: |
|
|
| _Supreme |
| zijn er nou nog kaartjes voor belgie? |
|
|
| basvh |
| jop nog tickets voor dat feestje in den bels |
|
|
| jp |
| Geeft Tijs nog een persconferentie voorafgaande aan deze 2 concerten? |
|
|
| Smirnoff |
Zal wel niet... t'is niet zo,n prater :nervous:
Ik vind hem met interviews ook altijd zo vaag overkomen. :conf: |
|
|
|
|