|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Mixmag is inderdaad ook vooral stapels met reclame, advertenties voor feesten in Engeland waar je over het algemeen als Nederlander geen fluit aan hebt (maar goed, het is dan ook een blad voor het Britse publiek) en vaak een crap-CD erbij, en dat kost dan bijna tien euro in NL.
Van mij hoeft dat ook niet echt nee :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Was wel te verwachten ja met mick boskamp aan het roer hoewel ik het nog steeds een flut blad vind maar jah zolang ze hem gratis opsturen hoor je mij niet klagen :p |
Tsja....Mick is wel ok, maar toch schrijft hij ook 'gekleurd'.
| quote: | Originally posted by basvh
inhoudelijk gaat het steeds beter met id-t mag. staan deze maand een aantal interresante artikelen in! |
Ze hebben een zeer goede schrijver nu daar bij ID&T, Badu heet hij, schreef ook voor Xpander etc.
Komt binnenkort ook een interview met Sander K in de ID&T mag denk ik, hij was daar nl. de dinsdag na de laatste Everybody. |
|
|
| eieregooie |
Het ziet er naar uit dat we 3d brilletjes krijgen ofzo :D
Deze quote zou van het Zillion forum komen...
| quote: | | MFMPP6 gaat zeker en vast niet doorgaan op 23, 30 oktober of 6 november. Ik heb 29, 30 oktober en 6 november waanzinnig veel werk met iets anders. Voor vele zullen voor deze datums wel belletjes doen rinkelen... 70000 brilletjes gaan er nodig zijn.... Hou de website goed in het oog want ik ga proberen voor de Zillionairs een promo ticketsales te organiseren. Wie heeft er nog geen tickets, wie wel ? Waar en wanneer? Ik mag feitelijk niets verklappen. |
|
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Het ziet er naar uit dat we 3d brilletjes krijgen ofzo :D
|
En een zakje snoep voor de terugreis? |
|
|
| basvh |
| quote: | | En een zakje snoep voor de terugreis? |
Remy wil die snoepzak liever voor het begin hebben! ;) |
|
|
| _Supreme |
ik zie niet zo snel iedereen daar de hele avond met een brilletje op dansen..
zal wel alleen voor de openingsshow zijn |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by basd
En een zakje snoep voor de terugreis? |
Ik heb gehoord dat het een doosje rozijnen wordt met een dropveter eromheen gestrikt :tongue2 |
|
|
| Chicane |
| ik heb liever een rol/doos smarties :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
ik heb liever een rol/doos smarties :( |
LoL, daar dacht ik ook als eerste aan.
Dan zo ADHD als de pest en dan:

Sommige mensen hier schijnen een hele goede imitatie te doen. Schijnt dan he ;) |
|
|
| Daveje |
| dan ben ik toch heel benieuwd wie...:toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, daar dacht ik ook als eerste aan.
Dan zo ADHD als de pest en dan:

Sommige mensen hier schijnen een hele goede imitatie te doen. Schijnt dan he ;) |
ik kwam niet meer bij :haha:
helaas te laat voor pics or stfu :whip: |
|
|
|
|