|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zal je zien dat hij binnen 30 minuten de halve selectie van ajax aan blauwe plekken en blesures heeft geholpen.
Vidbn het niet erg dat hij weg is, hij denkt dat ie god is, laat hem maar flink op zjin bek gaan bij Juve. Daar zal hij niet zo'n grote bek kunnen hebben tegen zijn mede-spelers. |
Idd en ik zal hem ook zeker niet missen!!! |
|
|
| Tim81 |
Of blijft Zlatan stiekem toch... het blijft nog even onduidelijk! :conf: Morgen is alles duidelijk, dan is het weer even rustig op de transfermarkt!
Cannavaro naar Juve! Lastig hoor... |
|
|
| Tim81 |
Toch naar Juve! Kone niet naar Ajax :conf:
KLIK |
|
|
| visje |
| ahaha prachtig nu mag ajax het met anastaciou doen :D ehehe dat wordt nog leuk :disbelief |
|
|
| Tim81 |
Wat een voorhoede:
Boukhari (of Mitea) - Sonck (of Anastasiou) - De Mul (of Rosales)
Dat schiet ook niet op zeg... |
|
|
| Jappio |
| misschien eindelijk de kans voor sonck die in de punt van de aanval kan spelen. Ik heb het altijd een goeie voetballer gevonden. Vergeet voor de rechtsbuitenpositie ook de Ridder niet ;) |
|
|
| TranceFool |
Mja, ik vind het toch wel erg knullig van Ajax hoor...:nervous:
Ben benieuwd of Sonck het waar kan maken, vrees van niet... |
|
|
| Gonzo |
Erg fijn dat Kone in Kerkrade blijft. Anastacia blijft ook lekker in Amsterdam: perfect.
Eigenlijk wel eens terecht dat de Amsterdammers in de zitten. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mja, ik vind het toch wel erg knullig van Ajax hoor...:nervous:
Ben benieuwd of Sonck het waar kan maken, vrees van niet... |
Sonck gaat ze wel maken. Is een in Nederland ondergewaardeerde spits. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Sonck gaat ze wel maken. Is een in Nederland ondergewaardeerde spits. |
Ik ben benieuwd :)
Anders kan vd Vaart ook nog in de spits spelen, zijn ze gelijk van het probleem op het middenveld af met Sneijder :) |
|
|
| Tim81 |
Lekker Nederlands Elftal zeg gisteravond...
Leek wel op FC Eredivisie:
-------------Stekelenburg-------------------
--------------------------------------------
--Bouhlarouz(net verkocht)--Bouma---Ooijer--
--------------------------------------------
-van Bommel--Sneijder--Landzaat--v.d. Vaart-
--------------------------------------------
----Denneboom----Kuijt----v.d. Bergh--------
Als dat maar goed gaat tegen Tsjechie aanstaande woensdag! Ik heb er niet al te veel vertrouwen in...
Selectie tegen Tsjechie |
|
|
| Blik |
| mijn optimisme over het naderende kampioenschap is deze week wel een heel stuk geslonken moet ik eerlijk zeggen |
|
|
|
|