|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Daar is geen woord van overdreven:toothless
[edit] Verdurie, ze hebben het weggehaald wat 'ie zei[/edit]
Was iets in de trant van 'Godverdomme, je hebt mijn zondag verpest klootzak! Ik wilde het gaan zien op Studio Soort. Hou voetbal dan ook in voetbal fok, klootzak!"
En dan met wat krachtiger taalgebruik:D |
Goed geraden (of gelezen toch?).
Dat is toch superirritant man. Ging nergens over. Was iets over de F1, stond erbij "Maar gelukkig heeft Ajax met 4-0 verloren". Kijk, dat is heel mooi, maar dat zie ik om 19:00 uur wel. Kolerevent. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik verwacht dat de teller voor PSV met 3 punten gaat stijgen omdat het Ajax oprolt: 0-4 |
Ik begin er echt verstand van te krijgen...
Zonder groots te spelen zet PSV "even" 0-4 op het bord. Ik heb helaas alleen de laatste 35 minuten gezien, die waren niet leuk, maar wel interessant. PSV liet zien hoe sterk het was of was Ajax zo zwak.
Beetje van beide denk ik. Krachtsverschil was erg groot.
Ajax is nu definitief uit de titelrace. Az is de enige concurrent. Waty verliespunten voor hun zou leuk zijn, maar het zal weinig uitmaken want ik denk dat dit PSV blijft winnen.
Ajax kan de borst trouwens nat maken gezien het programma:
SC Heerenveen-Ajax
Ajax-Willem II
Ajax-AZ
Feyenoord-Ajax
CL loting: Lyon
Daar ben ik zoals eerder gezegd niet blij mee, hele sterke ploeg met zeer veel voetballend vermogen. PSV is echter zeer degelijk en hebben zeker kans, maar ik denk dat het erg moeilijk gaat worden. |
|
|
| Tim81 |
| Twente is trouwens aan een hele aardige serie bezig! Qua resultaten na de winterstop staan ze gewoon bovenaan... |
|
|
| Tim81 |
Het ziet er naar uit dat AZ naar Spanje gaat!
Villareal leidt met 1-0 na 45 minuten tegen Steaua |
|
|
| arjoderoon |
nou momenteel is het wel officieel dat az naar spanje gaat inderaad. Beetje jammer van ajax. t wordt tijd dat ze eens balans aan gaan brengen in die kleuterklas... laten we een leuke ruil doen: v bommel naar ajax, en rafie naar psv :)
[edit] k moet ook nog even mijn gal spuwen over die kwal van een castelen. wat denkt dat broekie wel niet? vind na 1x spelen al dat ie een vaste waarde hoort te zijn... :S hij zou eens wat meer naar die psv-ers moeten kijken.. die je niet hoort klagen[edit] |
|
|
| Matthijs |
| Volgens Johan Derksen is Van Bommel dichtbij een overgang naar Barcelona. Zou een mooie club zijn voor 'm! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by raoel
Ajax is nu definitief uit de titelrace. Az is de enige concurrent. Waty verliespunten voor hun zou leuk zijn, maar het zal weinig uitmaken want ik denk dat dit PSV blijft winnen.
|
PSV heeft ook nog maar 3 uitwedstrijden. Willem II, Twente en Roda JC. Willem II en Roda JC zijn traditioneel dan wel lastige tegenstanders en Twente is de laatste tijd erg goed bezig. Maar ik heb er zeker vertrouwen in.
AZ moet nog naar naar Ajax, Feyenoord, Utrecht, ADO, Twente en RKC. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hier de volledige 18 punten uit halen. |
|
|
| Tim81 |
Marco begint het ook te snappen:
'Van Basten start met Cocu en zonder Ajacieden'
Wat een geld krijgt Juve trouwens voor die shirtsponsoring :eyes: |
|
|
| basd |
Had toch wel minstens een Ajacied verwacht op het middenveld, maar goed, zoals iedereen wel gemerkt heeft geloof ik gaat Van Basten (gelukkig) zijn eigen gang.
Beetje erg jammer nieuws van Meerdink trouwens.. Dat gaat niet helpen in de rest van de competitie :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by basd
Had toch wel minstens een Ajacied verwacht op het middenveld, maar goed, zoals iedereen wel gemerkt heeft geloof ik gaat Van Basten (gelukkig) zijn eigen gang.
Beetje erg jammer nieuws van Meerdink trouwens.. Dat gaat niet helpen in de rest van de competitie :( |
noem jij er dan eens 1 die beter is dan de mensen die nu op het middenveld staan? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Jappio
noem jij er dan eens 1 die beter is dan de mensen die nu op het middenveld staan? |
Dat zeg ik toch niet?
Ik zeg alleen dat ik wel OF Van Der Vaart, OF Sneijder, OF een van die debuterende Jodocussen verwacht had in de basis. Over kwaliteit heb ik het helemaal niet gehad. |
|
|
|
|