return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 7)
View this Thread in Original format
New Wave
Die Zlatan is echt een vuile tyfuslijer.
Dat je je zo gedraagt in een vriendschappelijk potje voetbal. Echt te schandalig. Ook al is het een Ajacied. Echt zo'n sukkel.

Ik zie Carstelen nog wel schitteren in het nederlands elftal. Wat heeft die gast hard gewerkt!
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Dat je je zo gedraagt in een vriendschappelijk potje voetbal. Echt te schandalig. Ook al is het een Ajacied. Echt zo'n sukkel.

Ik zie Carstelen nog wel schitteren in het nederlands elftal. Wat heeft die gast hard gewerkt!

:cool:
Goedzo Tim, je leert het :)
Jappio
quote:

Beetje jammer dat zo'n gozer eerst 2 van zn ploeggenoten uit de wedstrijd moet schoppen om eindelijk is een objectief beeld te krijgen bij tim ;)

wij wisten dit natuurlijk al een jaar of 2 :rolleyes:

sladan ibrahomovic
Optimus
Ben benieuwd hoe het Ajax publiek de eerste thuiswedstrijd reageert...
Tim81
Denk dat Zlatan van de week op de training wel een 'tikkie' krijgt van iemand...
Optimus
quote:
Originally posted by Tim81
Denk dat Zlatan van de week op de training wel een 'tikkie' krijgt van iemand...

ja, van de hele selectie:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio

sladan ibrahomovic

Ja inderdaad :D Las ik ook die naam, echt mooi.

Maar inderdaad weet de rest van NL dat al jaren, maar al die Ajacieden hadden poep in hun ogen. Alssie ineens zijn eigen spelers gaat schoppen en doen , worden alle Ajacieden ineens pissig :S :S
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja inderdaad :D Las ik ook die naam, echt mooi.

Maar inderdaad weet de rest van NL dat al jaren, maar al die Ajacieden hadden poep in hun ogen. Alssie ineens zijn eigen spelers gaat schoppen en doen , worden alle Ajacieden ineens pissig :S :S

Ik denk niet dat dit alleen bij Ajax zo is.
Alle Ajacieden weten dat hij vaak onverstandige dingen doet, maargoed, wat moet je dan doen? hem elke wedstrijd uitfluiten? Help je ej team toch ook niet.

Als bijv in een interland een speler van feyenoord Carstelen een beuk voor zijn kaak geeft dan zijn de fans van Feyenoord ook niet blij met die speler. En niet alleen Zlatan is zo'n lompe speler, ik heb vorig jaar wedstrijden van feyenoord (en andere teams) gezien waar ook flink dom werdt gehandeld.
New Wave
Gaat lekker met Oksolsior, ofniet Jasper? :p
Jappio
quote:
Als bijv in een interland een speler van feyenoord Carstelen een beuk voor zijn kaak geeft dan zijn de fans van Feyenoord ook niet blij met die speler. En niet alleen Zlatan is zo'n lompe speler, ik heb vorig jaar wedstrijden van feyenoord (en andere teams) gezien waar ook flink dom werdt gehandeld.

joh vertel?

Ken weinig voetballers die zo bewust de elleboog hanteren als sladan!

oja willem 2 - feyenoord 0-3 nu :D zijn behoorlijk aan t swingen als ik dat zo op de radio hoor ;)

Jappio
quote:
Gaat lekker met Oksolsior, ofniet Jasper? :p

vorig jaar hadden we na deze 2 wedstrijden 1 punt, nu 3. Met deze resultaten vorig jaar hadden we dus gewoon tegen de graafschap gespeeld vandaag ;)
raoel
quote:
Originally posted by Partyhardy!
quote:
Originally posted by Jappio
quote:
Originally posted by raoel
Op het moment verwacht ik dat Ajax kampioen wordt, want ik weet niet wat ik van PSV kan verwachten.
- Geeft Hiddink Vonlanthen het vertrouwen en maakt hij de verwachtingen waar?
- Blijft Van Bommel?
Zo ja, dan hebben we een waanzinnig sterk middenveld met Cocu, Park en...
- Hoe doen de nieuwe jongens het?
Alex schijnt in de 1 op 1 duels geweldig te zijn, maar komt nog veel handelingssnelheid te kort bij golvend spel. Farfan en Beasley zijn talenten, komt dat er uit?

Komt het MEGA talent Leandro eindelijk tot bloei

Veel, heel veel onzekerheden dus.

Voorlopig verwacht ik een leuk jaar met atractiever voetbal dan in de laatste jaren, maar oom met veel ups en downs en dus puntverlies. PSV strijdt met Feyenoord om plaats 2.
Gaat het lopen, dan kan het nog leuk worden met Ajax.

Op het moment speelt PSV tegen Boca om de vodafone cup.
Ze staan na 15 minuten met 1-0 achter.
Heb um net aangezet, kan niks zeggen over het spel.
Uitslag maakt me niet uit, het gaat om het voetbal, ff kijken dus.

lekker veel scorend vermogen heeft dat PSV :haha:

PSV scoort altijd gemakkelijk :D

Dat blijkt :D

Inmiddels 2 wedstrijden gespeeld.
PSV kwam moeilijk op gang in Roosendaal, maar zette dat recht in de 2e helft en won uiteindelijk makkelijk met 5-2.
Gister AZ ff van de mat getikt met, bij vlagen, ZEER goed voetbal. Ik was aangenaam verrast want ik had verwacht dat AZ aan het langste eind zou trekken. PSV was immers tegen RBC nog niet goed en AZ heeft een heel leuk team. Ik was dus verrast door het spel van PSV dat zonder Cocu en Bouma (en Gomes) toch verzwakt aan deze wedstrijd begon.

PSV neemt vanaf het begin het heft in handen. Speelt sterk, creëert nog niet veel, maar als AZ bij vlagen met leuk combinatie voetbal eruit probeert te komen stoort PSV goed en is de bal meestal weer snel veroverd. We geven helemaal niks weg, op één schietkansje na.
Aanvallend loopt het gewoon lekker. Creativiteit genoeg waardoor er weer leuk voetbal is te zien in het Philips Stadion. Dat is de laatste jaren wel anders geweest en was het slechts de klasse van Robben waardoor de "Oh's en Ah's" van de tribunes afrolden.

Met een aantal kilo's lichter geworden VoH in de spits heeft PSV een sterk aanspeelpunt. Park zet zijn goede spel van vorig jaar door en is een lust voor het oog. Beasley laat zien dat hij kan voetballen, moet alleen wat meer acties gaan durven maken.
De Jong, tja leuk, maar niet meer dan dat.
V Bommel, het zal een gemis worden als hij alsnog vertrekt. Speelt weer sterk. Vogel speelde zoals hij in zijn eerste 2 seizoenen deed (gaat ie weg?), maar zal toch plaats moeten maken voor Cocu wanneer hij fit is.
Verdedigend zat alles goed, opbouwend ook.

en dan Leandro!

Wat had ik gezegd?
Ow ja:
quote:
Originally posted by raoel
Komt het MEGA talent Leandro eindelijk tot bloei

Wat een voetballer, als ik niet stond de tribune en een vrouw was zat ik te soppen op mijn stoeltje :D
Ik spreek tot GOD, laat deze jonge blesure vrij alstublieft.
Zijn lopen, zijn bewegen, zijn aannames, zijn inzicht, zijn passes.
Het oogt allemaal zo soepel en vanzelfsprekend. Toen hij erin kwam scoorde PSV nog 4 keer. Toeval?
Ik denk het niet, hij zorgde voor het verschil.
De pass op Park waaruit die scoorde. Simpel, maar geweldig!

De jong eruit, Leandro op 10!

Ik ga nog ;) niet zeggen dat PSV kampioen wordt, maar het wordt zeker geen rampseizoen of tussenjaar zoals sommige verwacht hadden.
Feyenoord doet het ook zeer goed schijnbaar, maar ik heb er nog weinig van gezien. Vnv een keer naar studio sport kijken.

Ajax wordt iig niet vanzelfsprekend kampioen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Privacy Statement