|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Of in de winterstop ergens een topspits kopen!
Sonck kan bij het grof vuil... die zal nooit een belangrijke goal maken in Nederland! |
Sonck mag van mij inderdaad ook zeer snel terug naar belgie.
Hij zit alleen maar te zeuren in het veld. |
|
|
| jp |
| PSV - Rosenborg 1 - 0 :happy2: |
|
|
| Jappio |
| bijna 2-0 al :happy2: |
|
|
| Flippe |
PSV - Rosenborg is tot nu toe zeker een ardige wedstrijd.
Erg leuk om naar te kijken! |
|
|
| jp |
| PSV heeft goede zaken gedaan vanavond :toocool: |
|
|
| dj_spare |
| wat een gepruts achterin bij PSV af en toe zeg... en wat veel gemiste kansen, maar de punten zijn binnen, ze doen idd goede zaken |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Flippe
PSV - Rosenborg is tot nu toe zeker een ardige wedstrijd.
Erg leuk om naar te kijken! |
Waar heb jij naar zitten kijken dan... :conf:
Slaapverwekkende vertoning, maar wel keurig nr. 1 in de poule! Zal het dan toch een keer gaan gebeuren...PSV overleeft de 1e ronde in de Champions League |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Waar heb jij naar zitten kijken dan... :conf:
Slaapverwekkende vertoning, maar wel keurig nr. 1 in de poule! Zal het dan toch een keer gaan gebeuren...PSV overleeft de 1e ronde in de Champions League |
eerste helft was best leuk met kansen aan allebei de kanten, 2e helft minder. Moet btw nog maar zien of PSV de 1e ronde gaat overleven (vervelend woord nowadays :toothless ). Komende wedstrijd is cruciaal (Arsenal thuis). Als Panathinakos wint van Rosenborg uit (niet makkelijk) en PSV verliest van Arsenal thuis komt het voor PSV aan op de laatste wedstrijd uit tegen Panathinaikos. Daar moet dan gelijkgespeeld worden of gewonnen. Niet echt een heel makkelijke opgave.
Maar goed, de hosanna verhalen lijken me momenteel nog een beetje voorbarig, al is uefacup voetbal in ieder geval bij deze zeker :) |
|
|
| Jappio |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Als ze de 14e maar gaan verliezen van Feyenoord, dat is belangrijker ;)
Oh, wat zijn die j***** stil......... :p |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, wat zijn die j***** stil......... :p |
Die j**** waren gister helemaal niet zo stil! Die gingen uit hun dak na de eerste overwinning in de Champions League.... :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jappio
eerste helft was best leuk met kansen aan allebei de kanten, 2e helft minder. Moet btw nog maar zien of PSV de 1e ronde gaat overleven (vervelend woord nowadays :toothless ). Komende wedstrijd is cruciaal (Arsenal thuis). Als Panathinakos wint van Rosenborg uit (niet makkelijk) en PSV verliest van Arsenal thuis komt het voor PSV aan op de laatste wedstrijd uit tegen Panathinaikos. Daar moet dan gelijkgespeeld worden of gewonnen. Niet echt een heel makkelijke opgave.
|
In ieder geval heeft PSV weer heel degelijk gewonnen :) Het hangt nu van de volgende wedstrijd af, als Rosenborg gewoon van Panathinaikos wint is PSV gewoon door. Aan de andere kant Arsenal is uit vorm, dus ik zie ook wel kansen tegen Arsenal. De volgende ronde is in ieder geval in zicht (eindelijk :p)
En Ajax gisteren :haha: :haha: :haha:
Hopelijk halen ze Uefa cup dan maar :D |
|
|
|
|