return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 15)
View this Thread in Original format
Tim81
Feyenoord is bezig om Salomon Kalou aan een Nederlands paspoort te helpen.

Begin september zei de Ivoriaan dat hij graag de Nederlandse nationaliteit wil hebben, om zo kans te maken op een plek in het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft gezegd dat hij positief tegenover de plannen staat.

Kalou kan voor Oranje uitkomen, omdat hij nog nooit uitkwam voor het Ivoriaans elftal. De naturalisatie zal nog wel even duren, omdat Feyenoord en Kalou eerst nog moeten voldoen aan alle door de Europese Unie gestelde eisen, die nodig zijn voor een naturalisatie.

:p Zoals hij de laatste weken bezig is, kan het Nederlands Elftal hem wel gebruiken! :toothless
raoel
Hoe lang woont zo'n jongen in Nederland?
Voelt hij zich Nederlander, misschien als je hier vanaf je 10e woont, maar volgens mij is hij hier nog niet zo lang en hij zal ook wel weer zo weg zijn. Clubs komen voor deze jongen in de rij staan.

Ben benieuwd of hij neutralisatie kan krijgen, maar wil het Nederlandse publiek zo'n jongen dan in het team?

Ik zie bij PSV bij voorkeur al Nederlanders (of eigen jeugd) in het team, maar in het Nederlands elftal een jongen die nauwelijks Nederlands spreekt?....

Al weet ik niet of hij hier al lang woont.

PSV heeft een goede week achter de rug. Zeer degelijk gespeelt tegen Panathinaikos, niks weggegeven, verschillende kansen gecreerd waarvan er één erg lucky ingaat. Desondanks: DIK verdiend. Volgende pot uit naar Trondheim, daarna weten we hoe we er voor staan. Ik verwacht goed!
Vandaag heeft Ajax 2 punten laten liggen, maar wat zijn 4 punten? Feyenoord staat op slechts 3 punten. Toch denk ik dat PSV DE favoriet is voor de titel. We geven niks weg en scoren redelijk makkelijk en hebben een redelijk brede selectie, alleen links in de verdediging is het mager met de vervangers. Hoop nie dat daar problemen gaan komen.
Massive84
quote:
Originally posted by raoel
Ben benieuwd of hij neutralisatie kan krijgen, maar wil het Nederlandse publiek zo'n jongen dan in het team?

-

Als je het over Kalou hebt, ZEKER wel!, beter dan die van de vaart, die alleen maar kan struikelen en lomp rennen.

ik snap niet waarom die gast nog steeds in oranje zit of zat.
MaGiK54
En wederom verliest ADO in de laatste minuten in een wedstrijd :whip:
Fkwebeman
quote:
Schalke 04 is een van de tegenstanders van Feyenoord in de UEFA Cup. FC Utrecht-trainer Foeke Booy staat een ontmoeting met oude bekende te wachten. AZ en SC Heerenveen troffen het ook zo slecht niet.
De ontmoeting tussen Feyenoord en Schalke 04 is een van de mooiste affiches in de tweede ronde van de UEFA Cup, die voor het eerst wordt gespeeld in een groepsfase. Van de vijf clubs moeten twee na een halve competitie afscheid nemen van de Europese aspiraties.

Feyenoord krijgt naast Schalke 04 te maken met FC Basel en als outsider het Hongaarse Ferencvaros. De Rotterdammers moeten aantreden tegen Heart of Midlothian, waar de Nederlandse spits Mark de Vries actief is.

Voor Foeke Booy had de loting een extra persoonlijk tintje. De trainer van FC Utrecht moet aantreden een van zijn oude clubs, te weten Club Brugge. Verder wacht de Amstel Cup-winnaar Real Zaragoza en Austria Wien. Een van de lastige ontmoetingen is die met Dnjepr Dnjepropetrovsk uit de Oekraïne.

SC Heerenveen moet naar alle waarschijnlijkheid met Dinamo Zagreb en SK Beveren strijden om het derde plaatsbewijs in de volgende ronde van de UEFA Cup. Voor de Friezen lijkt VfB Stuttgart en Benfica op voorhand te hoog gegrepen.

Ook AZ lijkt kans te maken op een plaats bij de eerste drie. Naast de favorieten Glasgow Rangers en AJ Auxerre krijgt de ploeg van Adriaanse te maken met Amica Wronki (Polen) en het Oostenrijkse Grazer AK.

LOTING

Groep A
Feyenoord
Schalke 04 (Dui)
FC Basel (Zwi)
Hearts (Scho)
Ferencvaros (Hon)

Groep B
Parma (Ita)
Besiktas (Tur)
Athletic Bilbao (Spa)
Steaua Boekarest (Roe)
Standard Luik (Bel)

Groep C
Club Brugge (Bel)
Real Zaragoza (Spa)
FC Utrecht
Dnjepr (Oek)
Austria Wien (Oos)

Groep D
Newcastle United (Eng)
Sporting Lissabon (Por)
FC Sochaux (Fra)
Panionios (Gri)
Dinamo Tblisi (Geo)

Groep E
Lazio Roma (Ita)
Villarreal (Spa)
Middlesbrough (Eng)
Partizan Belgrado (SeM)
Aigaleo (Gri)

Groep F
Glasgow Rangers (Scho)
AJ Auxerre (Fra)
Grazer AK (Oos)
Amica Wronki (Pol)
AZ

Groep G
VfB Stuttgart (Dui)
Benfica (Por)
Dinamo Zagreb (Kro)
SC Heerenveen
SK Beveren (Bel)

Groep H
AEK Athene (Gri)
Lille (Fra)
Sevilla (Spa)
Alemannia Aachen (Dui)
Zenit St. P'burg (Rus)

Groep E vind ik bijzonder leuk :)

Verder, ik zie vrijwel elke nederlandse club toch wel minimaal de volgende ronden halen (3e plaats)
Tim81
Had inderdaad een stuk zwaarder gekund!
Ik heb het schema verder niet bekeken, dus weet niet welke ploegen naar Nederland komen, maar met 2 thuisoverwinningen ben je zo goed als door...

Feyenoord - Schalke --> altijd leuk! Nederland - Duitsland
Utrecht - Club Brugge --> Foeke Booy
AZ - Glasgow Rangers / Auxerre --> Leuke wedstrijden om voor een stuntje te zorgen!
Heerenveen - Benfica / Stuttgart --> Mooi Europees affiche
basd
Ben erg benieuwd wat AZ ervan gaat maken, denk eerlijk gezegd dat Auxerre en Rangers iets te hoog gegrepen is (al kunnen ze daar best voor een stuntje gaan zorgen), Grazer AK is een stugge lastige ploeg waarvan ze nog niet zomaar gewonnen hebben, en Amica (Wroclaw?) ken ik eigenlijk niet. We zullen zien!

Verder denk ik dat Feyenoord het zeker moet kunnen halen, Heerenveen krijg het nog lastig met Stuttgart, Benfica en Zagreb en als Utrecht puntjes weet te pakken tegen Brugge en Austria Wien zouden die zomaar ook wel eens door kunnen gaan, maar ook daar ga ik niet zomaar van uit. Worden een aantal erg interessante wedstrijden in ieder geval.
Tim81
Eerst was er de 'Oranje ruit'
Toen kwam de uitzending op Nickelodeon 'Oranje uit'
En nu wordt het misschien wel 'Oranje eruit'

Wat een slaapverwekkende vertoning! Ontzettend veel balverlies, slechts 2 kansen gecreeerd en elke tegenaanval zag er dreigend uit...

Hopelijk kan Van Basten de boel weer op de rails krijgen voor woensdag, anders gaat het heel moeilijk worden!
HBtje
Het was idd weer feest in Macedonië...... :rolleyes:
Gelukkig had ik op t feestje mn biertje nog :toothless

Tenminste nog iets positief :happy2:
Mindphaser
Wordt een vette afgang... zelfs met Van Basten :(

SnuggLe
Graafschap dikke eikels, Garry de Greaf opperhomo nummer 1. Wat een ontzettende KNEUS met zijn dikke kolere handsbal. Ja joh, vernaai de wedstrijd voor je team!

Gvd!

Wel een DIK VET doelpunt van van Leerdam :)
HBtje
quote:
Originally posted by Mindphaser
Wordt een vette afgang... zelfs met Van Basten :(

nouh... wel 3-1 winst tegen Finland... t kan nog alle kanten op maar dan moet er wel gewonnen worden van de wat mindere landen... Het zal wel op de laatste groepswedstrijd tegen Tsjechie aankomen denk ik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Privacy Statement