|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Wat vinden we van de Champions League loting van vanmiddag??
Ajax
Juventus
Bayern Munchen
Maccabi Tel Aviv
PSV
Arsenal
Panathinaikos
Rosenborg |
|
|
| basd |
Zwaar (waarschijnlijk wel te zwaar) voor Ajax, en PSV gaat het ook niet gemakkelijk krijgen, we kennen allemaal de reputatie van PSV in de eerste ronde CL..
De eerste wedstrijden geven denk ik al een heel behoorlijke indicatie of het nog iets gaat worden, Ajax tegen Juve en PSV naar Arsenal.. Ik ben benieuwd of ze iets klaar kunnen maken. |
|
|
| TranceFool |
| Aardige kutloting voor Ajax. PSV heeft het een stukje makkelijker denk ik. Rosenborg is allang niet meer wat het geweest is. En Panathinaikos is volgens mij nou ook niet echt een geweldige ploeg, maar zal uit wel erg lastig worden. |
|
|
| Tim81 |
Utrecht - Djurgardens (Zweden)
Odd Grenland (Noorwegen) - Feyenoord
M. Petach-Tikva (Israel) - Heerenveen
PAOK Saloniki (Griekenland) - AZ
AZ en Utrecht redelijke tegenstanders (allebei uitgeschakeld in voorronde Champions League). Heerenveen en Feyenoord zeer onbekende oppponenten! Misschien wel een aardig systeem dat je na de 1e ronde in een poule komt... |
|
|
| Blik |
| vind de loting van ajax wel aardig, in ieder geval mooie wedstrijden en ik denk dat Bayern best te pakken is, de vorm waar ze nu in steken is in ieder geval heeeel slecht |
|
|
| moogwai |
Ben wel tevreden over de loting. Arsenal zal wel eerste worden, maar
tegen Panathinaikos en Rosenborg is er zeker genoeg perspectief.
Ajax heeft ook een interessante poule. Ben alleen bang dat je Tel Aviv kan wegstrepen en dan kun je net als PSV vorig jaar nog buiten de boot vissen met veel punten :(
Voor de UEFA-cup hebben ze opzich goed geloot, maar ja.. met onze subtoppers (inclusief Feyenoord :p) weet je het nooit. |
|
|
| Tim81 |
| Nu speelt de hele top 3 opeens weer gelijk in 1 weekend... er is dus nog steeds van alles mogelijk in de Nederlandse competitie! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nu speelt de hele top 3 opeens weer gelijk in 1 weekend... er is dus nog steeds van alles mogelijk in de Nederlandse competitie! |
Wel toevallig dat het drie angstgegners waren :D
Spannend blijft het in ieder geval wel! |
|
|
| Djeebie |
En Ibrahimovic is weg naar Juventus. Contract voor vier jaar. En wat koopt Ajax terug? Koné van Roda :conf:
Als dat maar goed gaat... |
|
|
| basd |
Tsja, goeie zet van Juve om zo vlak voor het duel met Ajax de gevaarlijkste man (in meerdere opzichten ;)) van Ajax weg te kopen..
Jammer voor de Amsterdammers, het was toch wel de man in vorm. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by basd
Tsja, goeie zet van Juve om zo vlak voor het duel met Ajax de gevaarlijkste man (in meerdere opzichten ;)) van Ajax weg te kopen..
Jammer voor de Amsterdammers, het was toch wel de man in vorm. |
geweldig dat die kwal van de nederlandse voetbalvelden is opgerot.. En kone vind ik dus echt wel een goeie voetballer, ben benieuwd of hij t bij ajaks ook red. |
|
|
| New Wave |
Zal je zien dat hij binnen 30 minuten de halve selectie van ajax aan blauwe plekken en blesures heeft geholpen.
Vidbn het niet erg dat hij weg is, hij denkt dat ie god is, laat hem maar flink op zjin bek gaan bij Juve. Daar zal hij niet zo'n grote bek kunnen hebben tegen zijn mede-spelers. |
|
|
|
|