|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Chelsea begint daar ook wel onder te vallen hoor... |
Jawel, maar zo extreem als die Italiaanse ploegen het uitvoeren doet Chelsea niet. Het verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar ze winnen wel veel vaker wedstrijden met drie of vier doelpunten. Milan vindt het na een of hooguit twee doelpunten al genoeg. |
|
|
| Nook |
plus het scheelt nogal of robben speelt of niet. nu is het eerst een hoge bal voren, als robben speelt dan is het de bal eerst naar hem en zo naar voren, volgend jaar wright-philips aan de rechtkant, cole er tussen plus drogba voorin. nou, dan heb je een aardig aanvallend elftal.
bijna net zo goed als die van feyenoord :p |
|
|
| jp |
PSV gaat hekken verwijderen uit Phillips-Stadion
PSV gaat met ingang van het volgende seizoen de hekken rondom het veld verwijderen. Dit betekent dat fans zo het veld op kunnen, net als in de Engelse competitie. "Wij weten dat we de nodige risico's nemen met dit besluit, maar het is mooi voor de fans en er zal voldoende beveiliging komen om alles in goede banen te laten verlopen."
Het Philips Stadion in Eindhoven staat al lange tijd bekend om de tribunes die dichtbij het veld staan. Nu gaat PSV dus nog verder om de hekken te verwijderen waardoor er geen belemmering meer is om zo het veld op te kunnen lopen.
Mede doordat PSV zich beschikbaar heeft gesteld voor de Uefa Cup finale is alles in een stroomversnelling geraakt met de keuze. In het stadion zullen de nodige veranderingen komen voordat de hekken weg worden gehaald maar het besluit staat definitief vast. Wel komen er zeer hoge boetes voor fans die het veld oplopen. Deze zullen een levenslang stadionverbod krijgen en een boete van vele duizenden euro's.
:toocool: |
|
|
| Cosmic |
En nog een club bij de laatste vier! Dit leveren heel wat punten op voor Nederland!
Volgens mij is er nog nooit zo'n succesvol Europees seizoen geweest van de Nederlandse clubs (afgezien van de Chapionsleaugue winst in 1995 dan). |
|
|
| jp |
'88
PSV Europacup winnaar en Nederlands Elftal Europees kampioen ;) |
|
|
| BaRTeZ |
| UEFA CUP winst van Feyenoord in 2001 (2001 toch?) :) |
|
|
| jp |
| 70-74 1x Feyenoord en 3x Ajax Europcup winnaar + 1x Wereldbeker |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jp
70-74 1x Feyenoord en 3x Ajax Europcup winnaar + 1x Wereldbeker |
ja oke, maar dat waren andere tijden...
2002 Feyenoord idd, of beter gezegd V.Hooijdonk.:p |
|
|
| raoel |
Late reactie van mijn kant, maar had het gister druk met het regelen van het vervoer naar en het hotel in Milaan :)
Tering wat was het een feest in Eindhoven.
Echt waanzinnig.
Nu dus naar Milaan, dat zal moeilijk worden, heel moeilijk. Ik heb er wel zin in, met zo'n 4000 tot 5000 supporters daar in de stad zal het wel feest worden voor de wedstrijd. Hopelijk ook daarna nog :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | quote:
Originally posted by arjoderoon
saillant detail: mn huisgenoot merkte op dat in deze serie, telkens de donkere spelers penalty's mistten.. behalve robert dan. saillant detail: het was de donkere keeper die de meeste bavllen eruit hield
zn conclusie was dat donkere spelers gewoon geen penalty's kunnen nemen... |
En inderdaad, Alex was de held van PSV. wat een kerel... Hij had echt werkelijk alles... (ja ik bedoel echt Alex). De nieuwe "jaap stam". Zit die niet via zo'n investeerderscluppie bij PSV? Dan zal die ook snel wel weer weg gekocht worden door een andere club...
Ook tof van AZ. Wat speelden ze bar slecht en wat was het spannend... nu naar portugal, kunnen ze vast een kleedkamer uitzoeken voor 18 mei ;) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
En inderdaad, Alex was de held van PSV. wat een kerel... Hij had echt werkelijk alles... (ja ik bedoel echt Alex). De nieuwe "jaap stam". Zit die niet via zo'n investeerderscluppie bij PSV? Dan zal die ook snel wel weer weg gekocht worden door een andere club...
|
Volgens mij heeft Chelsea meebetaald aan de deal, dus die zal over 1 jaar wel in Londen spelen.... |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Volgens mij heeft Chelsea meebetaald aan de deal, dus die zal over 1 jaar wel in Londen spelen.... |
Niet meebetaald, maar ze hebben een optie op hem, geloof ik. En daardoor hebben ze alvast wat geld voor hem neegelegd, waardoor PSV hem kon betalen. Alex wist zelf niets van een deal met Chelsea namelijk.
Maar het zal niet lang meer duren voordat ie international wordt, maar gezien de 90% regeling zal het meoilijk voor hem worden om in Engeland te spelen. Laten we hopen dat ie dan ook wat langer in Nederland blijft:) |
|
|
|
|