|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Jeugdkeeper Benin doodgestoken na verlies
De doelman van het elftal van Benin voor spelers onder de 20 jaar is maandagochtend overleden aan de gevolgen van een steekpartij. Benin verloor zaterdag met 0-3 van Nigeria in de openingswedstrijd van het Afrikaans kampioenschap voor spelers onder de 20 jaar. Doelman Yessouffou Semiou (18) werd daarop zondagavond door een boze fan aangevallen.
Het Afrikaanse toernooi in Benin geldt als voorbereiding op het WK jeugd, dat tussen 10 juni en 2 juli 2005 in Nederland wordt gespeeld.
|
Het is maar een spelletje.:mad:
Hoe kun je zo iets doen?:( |
|
|
| Jappio |
AZ-NEC 1-1
PSV kampioen? :conf: |
|
|
| raoel |
Uiteraard :)
Blijft natuurlijk altijd afwachten hoe de clubs uit de winterstop komen. Ik blijf er voorlopig bij: PSV wordt kampioen.
Gezien het spel voor de winterstop en de selecties zie ik geen één team PSV afstoppen.
Ben benieuwd hoe Feyenoord het gaat doen met zijn aankopen en of ajax de stijgende lijn doorzet. Is Charisteas de spits die Ajax zocht?
Ik denk dat Az wat af gaat zakken. Dat zeg ik niet omdat ze vnv gelijk hebben gespeeld, maar omdat dat vaak gebeurd bij zulke clubs.
Eindstand HCE 2004/2005
1 PSV
2 Ajax
3 AZ
4 Feyenoord |
|
|
| Dj_Day-V |
| Ajax 0-2 gewonnen :) |
|
|
| Jappio |
| Feyenoord gaat weer verder waar ze voor de winterstop mee zijn opgehouden. Benieuwd hoeveel geduld van den herik nog heeft met gullit.. |
|
|
| SnuggLe |
Sjezus, wat KUT allemaal weer zeg :(
Bah bah bah. Zwart gele ******. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by raoel
Eindstand HCE 2004/2005
1 AJAX
2 PSV
3 AZ
4 Feyenoord |
Je hebt idd toch best verstand van voetbal... :happy2:
Ajax roeleerde woeiiiii :tongue2
En verder weer DIK respect voor ROBBEN wat een HELD!!! :crazy: :tongue2
En natuurlijk waren Makaay, Bergkamp en Hasselbank ook weer ERG goed bezig dit weekend. :tongue2
Feyenoord :haha: :stongue: :haha: Glusevic KLASSE :happy2: |
|
|
| DJ_Siesta |
hahahaa dat domme feyenoord
ben benieuwd hoe gullit nu zn mannen weer gaat afzeiken :p :p :p |
|
|
| Fkwebeman |
ADO Den Haag - FC Groningen 0-3
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Superslechte 1e helft en toch met 0-2 de rust ingaan.. wat een helden
Studio Sport was dus weer genieten :crazy: :tongue3 :tongue2 |
|
|
| New Wave |
wordt nog een leuke competitie :)
Nog maar 5 punten verschil op P$V. Alles is nog moeglijk.:) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
wordt nog een leuke competitie :)
Nog maar 5 punten verschil op P$V. Alles is nog moeglijk.:) |
Nou feyenoord gaat geen kampioen meer worden hoor ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Nou feyenoord gaat geen kampioen meer worden hoor ;) |
Dat wisten we aan het begin van dit seizoen al, dat is niet nieuw. :p |
|
|
|
|