|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat roze overhemd met witte kraag dat hij altijd draagt, is echt ongelooflijk gay:haha: |
Die nieuwe uit-shirts van Feyenooit, dat is pas gay! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat roze overhemd met witte kraag dat hij altijd draagt, is echt ongelooflijk gay:haha: |
dat roze overhemd is allang weg man, het overhemd ziet er nu fatsoenlijk uit |
|
|
| raoel |
Op het moment verwacht ik dat Ajax kampioen wordt, want ik weet niet wat ik van PSV kan verwachten.
- Geeft Hiddink Vonlanthen het vertrouwen en maakt hij de verwachtingen waar?
- Blijft Van Bommel?
Zo ja, dan hebben we een waanzinnig sterk middenveld met Cocu, Park en...
- Hoe doen de nieuwe jongens het?
Alex schijnt in de 1 op 1 duels geweldig te zijn, maar komt nog veel handelingssnelheid te kort bij golvend spel. Farfan en Beasley zijn talenten, komt dat er uit?
Komt het MEGA talent Leandro eindelijk tot bloei
Veel, heel veel onzekerheden dus.
Voorlopig verwacht ik een leuk jaar met atractiever voetbal dan in de laatste jaren, maar oom met veel ups en downs en dus puntverlies. PSV strijdt met Feyenoord om plaats 2.
Gaat het lopen, dan kan het nog leuk worden met Ajax.
Op het moment speelt PSV tegen Boca om de vodafone cup.
Ze staan na 15 minuten met 1-0 achter.
Heb um net aangezet, kan niks zeggen over het spel.
Uitslag maakt me niet uit, het gaat om het voetbal, ff kijken dus. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Op het moment verwacht ik dat Ajax kampioen wordt, want ik weet niet wat ik van PSV kan verwachten.
- Geeft Hiddink Vonlanthen het vertrouwen en maakt hij de verwachtingen waar?
- Blijft Van Bommel?
Zo ja, dan hebben we een waanzinnig sterk middenveld met Cocu, Park en...
- Hoe doen de nieuwe jongens het?
Alex schijnt in de 1 op 1 duels geweldig te zijn, maar komt nog veel handelingssnelheid te kort bij golvend spel. Farfan en Beasley zijn talenten, komt dat er uit?
Komt het MEGA talent Leandro eindelijk tot bloei
Veel, heel veel onzekerheden dus.
Voorlopig verwacht ik een leuk jaar met atractiever voetbal dan in de laatste jaren, maar oom met veel ups en downs en dus puntverlies. PSV strijdt met Feyenoord om plaats 2.
Gaat het lopen, dan kan het nog leuk worden met Ajax.
Op het moment speelt PSV tegen Boca om de vodafone cup.
Ze staan na 15 minuten met 1-0 achter.
Heb um net aangezet, kan niks zeggen over het spel.
Uitslag maakt me niet uit, het gaat om het voetbal, ff kijken dus. |
lekker veel scorend vermogen heeft dat PSV :haha: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het hele jaar horen we dat Vitesse in de schulden zit en alleen maar spelers weg moet doen.... En dan opeens: Vreven, Knopper, Glucevic en Yakubu kopen :conf: De wonderen zijn de wereld nog niet uit in het Gelredome. |
Tja, het salaris van de 11 spelers die de club verlaten hebben was veel hoger dan dat ze nu aan de 5 nieuwe gasten (waarvan ook nog eens 1 op huurbasis) moeten overmaken. En daarnaast zijn de 4 gekochte spelers allemaal transfervrij overgenomen. Dus helemaal geen wonder lijkt me...:rolleyes:
Enne het kampioenschap: zolang Ajaks het maar niet wordt vind ik alles prima! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jappio
lekker veel scorend vermogen heeft dat PSV :haha: |
PSV scoort altijd gemakkelijk :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Tja, het salaris van de 11 spelers die de club verlaten hebben was veel hoger dan dat ze nu aan de 5 nieuwe gasten (waarvan ook nog eens 1 op huurbasis) moeten overmaken. En daarnaast zijn de 4 gekochte spelers allemaal transfervrij overgenomen. Dus helemaal geen wonder lijkt me...:rolleyes:
Enne het kampioenschap: zolang Ajaks het maar niet wordt vind ik alles prima! |
terwijl er nog een schuld is van 3,1 miljoen :rolleyes: |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by raoel
- Blijft Van Bommel?
Zo ja, dan hebben we een waanzinnig sterk middenveld met Cocu, Park en...
|
come again! een super sterk middelveld? cocu is al op zijn retour op het ek kon je al zien dat die het niveau nog amper bij kon houden. Park heeft al helemaal nooit wat bewezen in het shirt van psv en is een zeer middelmatige speler, en van bommel speelt ook met meer tegenzin dan zin in het shirt van p$v.
Verder wordt ajax uiteraard kampioen, ze hebben een zeer jonge selectie bij een kunnen houden door de juiste spelers een verbeterd contract aan te bieden. Het wordt weer genieten dit jaar, beginnend met aanstaande zondag tegen utrecht, ik heb er zin an! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Yarnie
come again! een super sterk middelveld? cocu is al op zijn retour op het ek kon je al zien dat die het niveau nog amper bij kon houden. Park heeft al helemaal nooit wat bewezen in het shirt van psv en is een zeer middelmatige speler, en van bommel speelt ook met meer tegenzin dan zin in het shirt van p$v.
|
Zeker wel. Cocu en van Bommel samen is echt wel internationale top. Cocu heeft een idd een matig EK achter de rug, maar hij had dat seizoen ook bijna alles gespeeld bij Barcelona en dus duidelijk wat vermoeid (net zoals zoveel spelers op het EK). Van Bommel heeft geen EK gespeeld en is straks superfit en wil zeker wat bewijzen! En Park was richting het einde van het seizoen erg goed bezig en heeft nog duidelijk potentie.
Verder heeft Alex echt indruk op mij gemaakt dinsdag tegen Man. Utd. Echt wel een goede verdediger die ook nog eens een superpegel in de benen heeft. Verdedigend zit het bij PSV zeker wel goed in mekaar. Bogelund als linksback is ook een goede optie en zeker beter als Lee.
Alleen het scorend vermogen valt nog tegen, dus dat wordt nog afwachten. |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zeker wel. Cocu en van Bommel samen is echt wel internationale top. Cocu heeft een idd een matig EK achter de rug, maar hij had dat seizoen ook bijna alles gespeeld bij Barcelona en dus duidelijk wat vermoeid (net zoals zoveel spelers op het EK). Van Bommel heeft geen EK gespeeld en is straks superfit en wil zeker wat bewijzen! En Park was richting het einde van het seizoen erg goed bezig en heeft nog duidelijk potentie.
Verder heeft Alex echt indruk op mij gemaakt dinsdag tegen Man. Utd. Echt wel een goede verdediger die ook nog eens een superpegel in de benen heeft. Verdedigend zit het bij PSV zeker wel goed in mekaar. Bogelund als linksback is ook een goede optie en zeker beter als Lee.
Alleen het scorend vermogen valt nog tegen, dus dat wordt nog afwachten. |
Internationale top ? waarom denk je dat van bommel al 3 jaar geen top club kan krijgen en genoodzaakt is bij psv te blijven. cocu heeft denk ik niet eens het loopvermogen meer om op het middenveld te spelen en het zal me niks verbazen als hij een linie terug zakt.
Maarja over een ding zijn we het hopenlijk wel eens, dat ajax dit jaar met 2 vingers in zijn neus kampioen wordt (Y)
Atettj00000 |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
terwijl er nog een schuld is van 3,1 miljoen :rolleyes: |
En die was vorig seizoen nog 5,5 miljoen en is dus ook al flink teruggebracht...:rolleyes: |
|
|
| Gonzo |
Duidelijke zaak dit seizoen:
- Roda wordt vierde. UEFA Cupplekje dus.
- Landskampioen: Feyenoord. Gulliteffect gaat werken
Wordt wel een leuk seizoentje
:cool: |
|
|
|
|